2016. március 13., vasárnap

Avon Care Kakaóvajas krém arcra, testre és kezekre | Tapasztalatok

Sziasztok, 

Ritkán esik szó testápolókrémekről a blogon, viszont januárban új csomagolást kapott ez az irányvonal az Avonnál, végül beadtam a derekam és ezt a krémet kértem kipróbálásra. Ami azt illeti, most örülök, hogy kimozdultam a komfortzónámból. A tapasztalataim egészen pozitívnak mondhatóak, de ha részletekbe menően vagytok kíváncsiak, akkor olvassatok tovább, mert szerintem megéri!


Mennyiség: 400 ml
Ár: Jelenleg: 699 Ft- Eredeti ára, akció nélkül: 949 Ft 
Beszerezhetőség: Avon tanácsadónők, Blaha Lujza tér Skála áruház I. emeletén lévő bolt, Astoria metrókijáratnál szemben lévő bolt az aluljáróban,
bizonyos termékek: Iparfumeria.hu-n is megtalálhatóak a kínálatból, ami egyre csak bővül 

A krémről röviden annyit érdemes tudni, hogy arcra, kézre és testre használható, kakaóvajat és E-vitamint tartalmaz. A tesztelés során a kezeimre és a testem egyéb részein használtam, arcon nem kísérleteztem vele. 

Nagyon nagy pozitívum volt, hogy amikor először kinyitottam a tégelyt, nem az a szokásos, émelyítő kakaóvajas "szag" csapott meg, hanem egy enyhébb, vállalhatóbb változat. Innen is köszönet a fejlesztőknek, nálam ez sarkalatos pont, hogyha kakaóvajas valamit kennék magamra, akkor az ne legyen émelyítően kakaósan cukros, mert az többet árt mint használ -itt pedig, szerintem még jól is sikerült a krémet felépíteni. De aki nem szereti a kakaóvaj illatát, az se keseredjen el: felkenés után pár óráig érezni, intenzíven nem lengi körül az embert. 

Felkenés után, egészen hamar beszívódik, mondom ezt úgy, hogy az egyetlen támpontom  régebbről egy testápoló volt, az Avon Naturals családból. Ezenkívül a márka egy másik testápolóját is próbáltam, a Rich Moisture Family Cream nevűt. Ahhoz képest szerintem gyorsabban szívódik fel ez a darab. Meg kell mondjam, ennek a fejlődési tendenciának azért örültem a tesztelés során, mert amikor megrendeltem a krémet, féltem, hogy a nehéz beszívódás sok gondot fog okozni a mindennapok során. Sokszor meg is fordul ilyenkor a fejemben, hogy na, vásárra vitted a bőrödet, de most legalább nem kell szó szerint érteni ezt. Szeretem, amikor az elvárásaimra képes rácáfolni egy krém. 

Viszont, mivel egy testápolóról van szó, az érdemi rész mégiscsak ekörül forog majd: ennek a krém bőven megfelelt a használati idő során. A legszembetűnőbb változást a teljes karomon és a térdemen vettem észre, ott tényleg sokkal jobban hidratált, mint az előzőleg használt krémek. Utóbbi helyen amúgy is hajlamos kiszáradásra a bőröm. A kezeim is hidratálta, de holt versenyben maradt a Bioderma Atoderm testápolójával eredmény szempontjából.

Összegezve annyit tudnék mondani, hogy a kakaóvajas termékcsalád ezen krémje jól ellátja a feladatát, akinek intenzívebb testápolásra van szüksége a márkától, az e mellett tegye le a voksát mindenképpen! Egyetlen egy negatívumot tudnék felhozni (nincsen hibátlan termék, tudjuk), az pedig a krém csomagolása: úgy vonzza ez a műanyag a port, hogy nem igaz, így minden egyes használat előbb kénytelen vagyok kisebb takarítást végezni rajta, mert ilyen szempontból olyan, mint egy mágnes- ezt pedig nagyon sajnálom. 

Ti milyen testápolót próbáltatok a márkától? Más márka testápolói közül mire esküsztök? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com