2016. március 27., vasárnap

Avon Tangle Teezer | Mi a helyzet vele?

Sziasztok,

Ugyan egy régi, de annál hasznosabb tesztelni valóval folytatnám a hetet. Ez pedig az Avon Tangle Teezer darabja, ami október-novembertől kapható, én pedig jó pár hónapig éltem a tesztelés nyújtotta lehetőségeknek.


 Igazából, kezdjük ott a történetet, hogy kislány koromban nem igazán szerettem fésülködni, talán a gubancolódó hajam volt az oka. Manapság is, de azóta már 16-17 évvel idősebb vagyok, naná, hogyha emberi formát akarok reggelre varázsolni, akkor ahhoz a fésülködés reggel-este nem elhanyagolható tényező. Ez mára odáig nőtte ki magát, hogy hajmosás után nincsenek gubancok, de másodnap, harmadnap lennének, mert naná, hogy olyan félhullámos szénakazallal áldott meg a sors, hogy ez is egy velejáróm lett. Az Aranyhaj és a nagy gubanc filmcímen is csak mosolyogtam először, mondván: tudja is ez az Aranyhaj, mi ez a nagy gubanc igazából. Tévedés a cím, elírták, kérek egy sztornózást: Andus és a nagy gubanc-csak nem mesefilmben átadva. Ja, merthogy a vizes hajjal nincsenek gondok, bezzeg a másodnapos száraz hajjal már szoszi van a mákos pitében, mi? Ó, így már minden világos, mint a vakablak, kár, hogy elég hepciásan álltam a Tangle Teezer kedvelőivel szemben az első időkben. Így, akkor tavaly novemberben, úgy éreztem, hogy talán a gubancos haj labirintusából, lehet egy kiutam. Na de vajon kijutottam-e, vagy a Minotaurusz megevett egy gubanc kíséretében?

Meg kell mondjam, első körben azért igencsak drágának tartottam ezt a fésűt, mert valljuk be, azért 5 ezer forintot eltapsolni egyetlen fésűre elég nagy szívfájdalom, hogyha az embernek szűkös a költségkerete. Még most is azt mondom erre, úgy, hogy a terméket tesztelésre kaptam. Az eredeti árat drágállom. Nem is ragozom, lépjünk túl ezen - aki szeretné, úgyis kivárja az akciós időszakot. Aki meg menthetetlennek érzi magát, az meg nem fog várni, előbb-utóbb, de szerintem megveszi. 

Tény, ami tény, megmondom őszintén, lehet valami a fésű fogainak kialakításában. Az én hajam mondjuk nem feltétlenül vékonyszálú, hanem inkább ilyen vegyes felvágott: vannak benne vastagabb szálak is, és vékonyabbak is. (Ha jól tudom, a régebbi darabokat vékonyszálú, kócolódó hajra fejlesztették ki, az Avon darabja minden hajtípusra használható.)  
Szóval a hajam összetétele röviden: mikor mivel dobott meg a természet az évek során...Illetve, hogy hol és hogyan hatott a Panthenol (Na ez az a történet, ami szintén megérne egy misét..). Mindenesetre sejthető: van itt mindenféle hajszál, ami tesztelés szempontjából szerintem nem gond, én próbálom mindig előnyként felfogni, hogy nem lehet eldönteni, hogy miféle szerzet vagyok és inkább a vegyes kategória az, ami megfelel. (Félő is volt egyébként, hogy a félig-meddig vastagabb hajszálaimmal igencsak tönkre vágom a fésűt, és akkor ugrottak a tesztnek mert texasi láncfűrészes módjára a fésűk fogait ne adj isten eldeformálom.)
Amit ígér a fésű, azt meglepően be is tartja, így a texasi láncfűrészes elszabadulásomnak lőttek a hajammal kapcsolatosan. (Pedig, már rákészültem, hogy itt nagy elcsodálkozások lesznek készülőben. Andus tervez, Tangle Teezer végez.)
 A hétköznapjaimat például jelentősen megkönnyítette a fésű, mert száraz hajon jobban szeretem használni, mint vizesen- plusz említettem is,  hogy vizes hajfésüléssel nálam nem is volt gond ezelőtt, a rémálom az elm utcában a száraz haj esetében kezdődött a második naptári napon. (Na, vajon a bejegyzés végéig még megemlítek 2 horror filmet legalább?)

A kézbevétel nekem kicsit fura volt, nem erre állt rá a kezem X év sötétben botorkálás után -nézzétek el ezt nekem-ha kigyullad a villany, nehezebb hozzászokni a fényben járáshoz. Ez új felhasználóként, ha nagyon be van rögzülve valami más fésűfajta (pl. a hagyományos), akkor fura lehet. Még a kevesebb haj kihullásának is igazat adok, de ez nem a véletlen műve: nyilván ha a gubancokat trükkösen kezeli a fésű és nem húzza a hajat, akkor egyértelmű, hogy valamilyen szinten kevesebb hajszál marad a fésűben. Ennek ellenére, az a hajszál, ami kihullásra ítéltetett, az kihullik. Ami jó, hogy feleslegesen nem áldozok hajat a fésülködés oltárán. Így, talán a következő Panthenolos extra-hajmaratonom is jóval hatásosabb lehet (legalábbis jelenleg így látom a helyzetet), ha most megint rápörgök legalább annyira, mint tavaly.

A terméket jó szívvel ajánlom, így több hónap használat után is. Ha jól látom, most éppen akciós megint az avononline.avon.hu-n, de megrendelhetitek az Iparfumeria.hu-ról is. De ha félnétek ekkora összeget kiadni elsőre, akkor szerintem érdemes a Compact Styler változatot is megnézni, annak az ára annyira nem vészes, ráadásul kisebb mérete miatt, elfér a táskában is, nem foglal nagy helyet. Meánál pl. egy időben irigykedve néztem, ahogy csak előkapja a semmiből és hipp-hopp gubanc nélkül megússza a procedúrát. 

Az utánzatokkal kapcsolatosan nincsen tapasztalatom, az Eveline márka hasonló fésűjéről hallottam még nagyon jókat. Viszont az Ebay-en fellelhető másolatokról elég vegyes vélemények születtek, így nem biztos, hogy ajánlanám őket kipróbálásra. Ha olcsóbban akarnátok megúszni ezt a kalandot, akkor a DM Eveline márka másolata egy jó befektetés lehet, vagy a Compact Styler darab.

Mit gondoltok a fésűről? Volt már szerencsétek hozzá, megvásárolnátok? 

2 megjegyzés:

  1. Lassan mindegyik hajkefém megadja magát így ha újat veszek, akkor szerintem egy TT lesz az. :) Köszi a tesztet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó olvasni, hogy nem hiába írom a teszteket! :) Én örülnék, ha kipróbálnád, kíváncsi vagyok, hogy egy olyan jó hosszú hajon, hogyan is teljesítene hosszabb távon. Én pl. idővel azért is vágattam le a hajam (-12 centi hopp), mert féltem kicsit, hogy a nagy hajtömeg esetleg elhajlítaná a kefe sörtéit, ha bénán fésülködöm és pl. egyik oldalról a másikra mozgatom, fésülöm a hajam. Hát ezt nem tudom, hogy most át tudtam-e adni rendesen. :D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com