2016. április 4., hétfő

Egy szerintem ösztönző kezdeményezés, avagy így találj jó szolgáltatókat és cégeket!

Sziasztok, 

Mára egy kis újdonságot hoztam, ami szerintem sokaknak igenis hasznára válhat. Korábban meséltem már arról itt, hogy ha egy webshopot, vagy bármilyen szolgáltatót választok, előtte azért utánanézek a neten, hogy ne utólag érjen meglepetés, ha igénybe veszem a szolgáltatását. Ciki vagy sem, fáztam már rá így is.
Volt már szó egy korábbi bejegyzésemben is erről, hogy ugyan az egyik webshop elért eredményeire hivatkozva tökéletesnek tüntette fel magát, de amikor írtam nekik, akkor igazából válaszra sem méltattak, így szomorúan vettem tudomásul azt, hogy a díja semmit sem ér, ha nem társul hozzá kellő modor és viselkedéskultúra. Ciki egy ilyen apróságon elcsúszni, de ha a negatív élmény megvan, akkor azzal már nem lehet mit kezdeni. 
Egyébként tudtátok, hogyha egy embernek negatív tapasztalata van egy termékkel, vagy egy szolgáltatással, akkor minimum 4 embernek adja tovább ezt a tapasztalatát? (Pláne ha blogger, akkor még többnek.)

Persze a kritikák sem mindig mérvadóak 1-1 szolgáltatásról, vagy termékről, de célszerű átfutni őket a biztonság érdekében. Én is több forrásból igyekeztem tájékozódni eddig, és a hangsúly az eddig szócskán van, mert nemrégiben hallottam egy olyan oldalról, ami összegyűjti azokat a cégeket, szolgáltatásokat, amikről nem született negatív vélemény online felületen. 
A cég csak akkor kerül bele a megbízható cégek listába, ha sikeresen átment az előzetes vizsgán, miszerint nincs róla negatív vélemény.  A honlapot itt tudjátok elérni: Megbízható Cég Tanúsítvány



Persze ezt nem úgy kell elképzelni, hogy ide akárki bekerülhet, mert ha megnézitek a honlapot, akkor láthatjátok, hogy elég komoly átvizsgálással lehet felkerülni  erre a listára. Úgyhogy, elvileg nem csak egy referencia levélnek tesz eleget ez az egész, hanem valódi érték is van a minősítés mögött. 

A lista folyamatosan bővül, mindenesetre érdemes egy pillantást vetni rá, mert  elég jó szűrővel rendelkeznek, ami alapján település szerint tudtok keresni- így a megszokottaktól eltérően még a vidékiek is megtalálhatják a számításaikat.  Ráadásul nem csak magyarországi cégekről találhattok itt információkat, hanem határon túlról is. 
Ami kifejezetten jó, hogy külön szolgáltatásra is rá tudtok keresni, így ha a sokak által megélt "új fodrászt/manikűröst/masszőrt keresek" szindrómában vagytok, akkor talán könnyebb lesz innen válogatni.  Ez is egy jó lehetőség az adott cég ellenőrzésére, így aki alaposabban utánanéz 1-1 cégnek, szolgáltatásnak, az hosszabb távon egy megbízható forrásokkal rendelkező honlapra talál.

A törekvés nem csak jó szándékú, hanem ötletes is szerintem, bízom benne, hogy idővel többen veszik a fáradtságot, hogy csatlakozzanak ehhez a kezdeményezéshez, mert mindenki megérdemli, hogy a pénzéért megfelelő munkát, szolgáltatást kapjon cserébe.

Ti már fáztatok rá egy olyan szolgáltatással, amit mindenki istenített, de végül kiderült, hogy nincs rendben valami? Azóta hogyan véditek ki ezt?     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com