2016. április 5., kedd

Megszerettem, hála a ...| Borotalco


Sziasztok, 

Amikor megvettem életem első Pixibag nevű kis kezdeményezését, akkoriban azért nem a kitörő öröm jellemzett valljuk be őszintén. Viszont az egyetlenegy megrendelt Pixibag-emnek és Pixibox-omnak hála, azért új márkákat is megismertem, amikhez nem biztos, hogy alapjáraton kipróbáltam volna. A mostani ilyen húzás a Borotalco volt, amiből egy kis 50 ml-es spray lapult a Festival kiadásban. 


Ár: mintadarab: -, egyébként változó: 999-1500 Ft között

Mennyiség: mintadarab: 50 ml, kiszereléstől függően változó: golyós: 50 ml, spray: 150 ml 
Beszerezhetőség: Auchan (akciósan nagyon megéri itt megvásárolni), Iparfumeria (gyakran leakciózzák 1099 Ft-ra), ill. DM, Rossmann drogériákban


Nem gondoltam volna, hogy 50 ml ennyi alkalomra elegendő lesz, kb egy 4-5 alkalmat tudtam megsaccolni elsőre, de kiderült, hogy azért 6-7 alkalomra simán van benne cucc és akkor még maradt kb. 2, ügyesen gazdálkodásra 3, felhasználásra való adagom is. Tartalékként el is raktam, mert kicsi és könnyen cipelhető. 
 Legelső körben az illata elbűvölt, emlékeztetett is valamire, de nem tudtam, hogy mire. Ennek ellenére jól szuperált a meleg időben is- és ez volt az ami meglepett. Bár az igazi meglepetés ténylegesen az volt, amikor a nemrégiben polcok előtt azon kaptam magam, hogy nem a megszokott Rexonáért nyúlok, hanem a Borotalco termékei előtt időzöm el. Végül győzött a kíváncsiságom és a tapasztaltabb felhasználókra hallgatva a golyós változatot hoztam el.  (Állítólag a golyós változat izzadásgátlása jobb, mint a spray dezodoré.) A golyós fajta dezodorról még egyelőre nem szeretnék nyilatkozni, mindenesetre annyit elárulok hogy a spray meglepően jó  bizalmi alapokat adhatott annak, aki kipróbálta azt- emiatt is mertem belevágni egy nagyobb kiszereléssel ebbe az egészbe. Valami varázslat (tudom, nem varázslat mikronizált talkum, alias talkumkő) mégiscsak működik benne, mert egészen  szárazon tartja az embert, bár kiképzőtáborban még nem próbáltam, így ott nem tudom, hogy megállná-e a helyét a napi 10 km-nyi futásokkal. Alapvető sportoláshoz viszont szívesen ajánlom, mert ott nem kellene hogy gondot okozzon az izzadás ezzel a termékkel. Ha jól tudom, uniszex az illata, szerintem kicsit nőiesebb amúgy, a púderességnek hála, de nem tartom elképzelhetetlennek egy férfin sem.

Az alumíniummentes változat még rendesen kopogtat a "megvenném" táblámon, sőt azon is gondolkodom, hogy az egész termékcsaládot végigpróbálgatom tusfürdőstül mindenestül a közeljövőben, mert egyébként nem tűnik rossznak maga a márka. Kicsit ugyan drágábbak, mint a megszokott dezodor árak, bár az erősebbekhez képest van némi visszaesés az ártendenciában.

Nem hittem volna, hogy tudom hasznosítani az akkoriban vásárolt meglepetésdoboz rejtette dolgokat, így számomra is kicsit meglepetésszerű rádöbbenés volt, hogy az utóbbi időben azért 1-2 márka kinőtte magát nálam és pozitív az összkép (egyelőre). Ennek ellenére, néha még elkap az agyérgörcs, hogy mennyi haszontalan dolog kerül egy ilyen meglepetésdobozba, de ezzel a márkával most úgy vagyok, hogy hasznos is volt, meg is szerettem, így kivételesen tényleg hálával tartozom a kitalálónak. Bár a TV-ben is nyakra-főre reklámozták, azért mégiscsak másabb egy mintakiszerelés, ha jól láttam, ilyen nincs is a boltokban, ugye? Pedig hasznos lenne, végre nem ugyanazért a mini Nivea krémért nyúlni...

Ti megismerkedtetek már a márkával? Tervezitek? Mik a benyomásaitok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com