2016. május 8., vasárnap

Avon Luck La Vie parfüm | Az egyszerű de nagyszerű eperkoktél

Sziasztok, 

Még év elején választottam ki ezt a parfümöt, az akkori katalógusból. Az elegáns csomagolásával és a benne lakozó rózsaszínes parfüm volt az, ami miatt kíváncsi lettem rá. A sima anyaillatot (Avon-Luck for her) nem ismerem, ez egy másik, mondhatni kicsit gyümölcsösebb, gyermekibb változata. Utóbbi nem mozgatta meg a fantáziámat akkoriban, de a La Vie igen, már csak a neve miatt is. Úgyhogy, épp itt az ideje elmerülni a parfüm részleteiben!  
Az üvegcse 50 ml-es, és a benne található anyag EDP kategóriába sorolható. A termékleírás szerint virágos-gyümölcsös illatról van szó, de szerintem inkább gyümölcsös mint virágos, magamon legalábbis ezek a jegyek jöttek ki használat közben. 2015 júniusa óta kapható az itthoni kínálatban, ha nem tévedek. Beszerezni főképp Avon tanácsadónőknél, vagy az Avon Online honlapján lehet (6199 Ft), de érdemes körülnézni Notino.hu-n-n is (ott 5690 Ft). 

A fejillatot az édes eper képezi, ezt követi a gyöngyvirág, majd az alapillatot a cédrusfa adja meg. Az eper az, ami egész végig jelen van az illatok között, egészen az elhalványulásig érezhető benne- ilyen téren maradandót alkottak, mert eddig olyan fejillatot még nem láttam, ami teljesen végig kitartott volna, mindig volt, ami felerősödött mellette. Mindig más-más arcát mutatja az eper egyébként, elmesélem én hogyan értelmezem ezeket: az első körben a tipikus édes epres illatot érzem, de később mintha ez átváltana abba, mintha eperlevelet szagolgatnék. Valamelyik másik jeggyel keveredve ilyen elegyet alkot, de arra nem jöttem rá, hogy melyikkel sikerül ilyen párost alkotnia. 

Nagyon epres, édes gyümölcsös illat, amit a másik két jegy igyekszik ellensúlyozni több kevesebb sikerrel. Nálam az eper mindvégig jelen van, ebből a szempontból ajánlom is a parfümöt, mert aki tudja, hogy inkább ezek a jegyek érvénysülnek rajta és szereti is őket, annak megelégedésére szolgál majd a parfüm. Sajnos a tartóssága viszont nem annyira jó, pedig az illat nem indokolja azt, hogy idő előtt elillanjon- ezt sajnálom a legjobban, mert tényleg 3 óra után eléggé visszavesz a lendületből. Pedig az Avon EDP-k jól bírják rajtam, emiatt is szeretem őket a testpermetekkel együtt. Szerintem nyárra is egy találó illat lehet, főleg most, hogy jön az eperszezon is lassan...vagy már itt is van. 
Elgondolkodtam, és viccesen arra jutottam, hogy a Luck La Vie-ben fogok eperlekvárt főzni az idén, csak hogy abszolút eper hű legyek majd a folyamat során!  

Ki várja az eperszezont? És ki használt már epres parfümöt? Tudom a Star Nature-nek is van egy eperre hajazó darabja, de azt nem ismerem személyesen, de hátha Ti találkoztatok vele, vagy éppen ezzel az Avon darabbal. 

2 megjegyzés:

  1. Mostanában valahogy nem jönnek be a túl édes illatok. Plusz az édes gyümölcsöset sosem szerettem parfümben.
    De az tény, hogy az Avon nagyon belehúzott parfüm szinten, egyre több illatuk tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Avon most tényleg remekül pengeti a húrokat parfüm téren- annyi újdonsággal jönnek ki, és nagyon sokféle, változatos stílusban is.
      Rajtad nem biztos, hogy édes lenne a parfüm, lehet hogy a bőr kémiája is hozzátesz valamit. Pont a múltkor próbáltunk Meával mindketten ugyanazt a parfümöt és meglepődtünk hogy mennyire máshogy mutatott rajtam meg rajta.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com