2016. május 29., vasárnap

Dermacol szemhéjalap | Tapasztalatok

Sziasztok, 

A mai bejegyzés nem lesz túlontúl pozitív, ezt már előre el is árulom, de jobb ha ilyen tapasztalat is megfordul a blogon, mert mindig azt is igyekszem nézni, hogy mennyire hasznos az adott bejegyzés számotokra. 

A Dermacol márkával legelőször Iparfumeria-n találkoztam, egy alapozó keresgélő körutam során, legvégül azonban ez a szemhéjalap került a virtuális kosárba. Izgatottan vártam a csomagot, legjobban erre a termékre voltam kíváncsi, így talán nem véletlen, hogy ővele kezdem a sort. 


Mennyiség: 7,5 ml
Ár: 1190 Ft
Beszerezhetőség: magyarországi elérhetőség egyedülNotino.hu-n-n keresztül 


Most tekintsünk el attól, hogy első körben furán méregettem a tubust, hogy ki az, aki 0,5 ml-t hagy a tubuson és nem egész számmal próbál meg érvényesülni, kicsit értetlenül néztem, de rájuk hagyom. Ez legyen a legnagyobb gondom tényleg...Csak, tényleg, akkor miért nem 7 vagy 8 ml? Biztos van erre valami magyarázat. 


Az anyag rendes tejfehér színű, felvitel után nagyon selymessé teszi az érintett bőrfelületet, érzem is, hogy a szilikonos összetevők dolgoznak leginkább. Eloszlatni könnyű, főleg ha mini adagokban dolgozik az ember. De volt rá példa, hogy túlnyomtam a tubust, és úgy voltam vele, hogy elkenegetem- maradjunk annyiban, hogy nem volt túl kényelmes, végül le is kellett törölnöm a túlfutott anyagból. Nyomtalan marad, nincsen illata, ilyen tekintetben jelest is érdemelne. Viszont, egyáltalán nem nyújtotta be a hozzá fűződő reményeimet, mert akadtak hiányosságok, minőségbeli tekintetben: 
- A szemhéjpúdereket nem tartja olyan jól a helyén, mint a Etude House darabom (amit újra is kell rendelni majd, jó hogy előkerült ez a téma a blogon!). Nem vészes a helyzet, de egyszerűen nem az igazi hosszabb távon, melegben rohangálós napokon.  

- Sajnos a fekete tusom úgy ahogy volt felkenődött a szemhéjamra, több alkalommal is. Még jó, hogy itthon voltam a balesetkor, mert élesben ez nem lett volna gyorsan orvosolható. Szerintem az lehetett itt a gond, hogy a festék csúszkál a szilikonon, így lehet megtapad benne, de magát a festéket nem úgy tartja, ahogyan én elképzeltem. 

Ha ajánlanom kellene, biztosan olyan lányoknak mondanám, akiknek nem olyan olajos a szemhéjuk és csak egy extra plusz tartásra vágynak, mert éppen a megszokottól eltérően alakul a rutinjuk (buli). Arra tökéletesen meg is felel a termék, de akinek rejtett, olajos szemhéja van, az nem biztos, hogy örök hálával és jó érzéssel tud együttműködni vele.
Ennek ellenére butaság lenne leírnom a márkát, mert nyilván ha valami rossz, akkor az nem jelenti azt, hogy az egész termékskála használhatatlan, inkább azt mondom, hogy óvatosabban vetem bele magam, akármilyen jónak tűnő dolgot látok a későbbiekben. 

A következő lépés az lesz, hogy lehet visszatérek a hőn szeretett Etude House szemhéjalapomhoz, már írtam róla a blogon, itt megtaláljátok a bejegyzést, de nemrégen Facebookra is kiraktam.
Ki hogy áll a szemhéjalapokkal? Olcsó, drágább, Ebay-es darab? :)

2 megjegyzés:

  1. a márka tusfürdői nagyon jók, azokban biztos nem fogsz csalódni :)
    Dekorkozmetikumot nem próbáltam még tőlük, bár a kívánságlistámon van egy tus. A bejegyzésed után picit félve fogom megrendelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó olvasni, hogy van amiben erősek ezek szerint! :)
      Szerintem kár félni tőle, bár én sem vagyok meggyőzve most már arról, hogy jó ötlet belevágni, de amíg nem próbálod a saját bőrödön, addig szerintem nem dőlt el semmi. Vannak dolgok, amiket én szeretek és senki más, és van amit mindenki más istenít, én pedig utálom, mert nem működik rajtam egy cseppet sem. Légy bátor, szerintem néha kifizetődik! :) Ha meg nem, akkor nem, az is egy eredmény, ha nincs eredmény.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com