2016. június 16., csütörtök

Blogszülinap I. kör | Nyerj könyveket! :)

Sziasztok, 

Némi gyors helyzetjelentés következik. Múlthéten volt a blog születésnapja, amire ugyan még nem készültem külön bejegyzéssel, de az első kört elindítottam a blog Facebook oldalán, hogy ne legyen késés a későbbiekben. Mert, több körrel is készültem, bizony ám! :) Sőt, a második kör itt a blogon fog játszódni, így érdemes lesz követni az eseményeket és a blogot is!  

Az első körben a könyveket szeretőknek próbáltam kedveskedni, kettő, újdonságnak számító könyvvel: 
- Mira Sabo-Amíg kinyílik a szemünk
- Tara Sue Me- Az alávetett (Az alávetett trilógia 1. része)



Mivel lassan véget ér a játék is, gondoltam itt is felhívom a figyelmetek rá, mert tudom, hogy nem mindenki követ több helyen, de ennek ellenére tudom, hogy sokatok szeret olvasni, így hátha be-benéztek a blog Facebook oldalára, a későbbiekben is! :) 

A játékra 2016. 06. 17 éjfélig tudtok jelentkezni itt: link [Szabályokra figyeljetek, a képaláírásnál ott vannak, de a jelentkezők fele szerintem el sem olvasta őket, látszik is sajnos, így a becsületesebb párosok kapásból nagyobb eséllyel indulnak.] 

Sok szerencsét kívánok Nektek innen, a monitor túloldaláról is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com