2016. július 10., vasárnap

Száraz sampon vadászat, avagy 2 számomra új termékről tapasztalatok


Sziasztok, 

Oké-oké, tudjátok igen, hogy megtaláltam a számomra megfelelő száraz sampont, amivel meg vagyok elégedve az Oriflame darabok személyében, de azért az utórendeléssel és előtervezéssel ebben a tekintetben mindig meggyűlik a bajom. Így szívesen próbálok ki más márkáktól pont ugyanezt a funkciót ellátó termékeket. Mára 2 száraz sampont hoztam, nem fogtok örülni, mert vannak hiányosságok és negatívságok, de azt írom le, amit megtapasztalok. Most így jött ki a lépés, remélem legközelebb egy vidámabb bejegyzéssel jöhetek. 

Az egyik darab, amiről terveztem írni, elég rövid lesz a bejegyzés tapasztalati szempontjából, de gondoltam mégis ide veszem, mert kudarc élmény, akkor már inkább egybegyűjtöm őket. A Balea új, sötétebb hajúaknak szánt termékéről van szó, egy szőkéknek való változat is csücsül a polcokon, legközelebb azt fogom megvenni, mert Kaminak igaza volt, tényleg jobb lett volna a másikra beruházni. Hogy ezzel a típussal mi a baj? A hajlakkszerűséggel még nem is lenne ekkora problémám, mert egy kis levegőn való tartózkodás nem árt neki, de az, hogy néha folyik és ugye barna termékről lévén szó, beszínezi olykor a fejbőrt, a hajban pedig konkrétan megáll az a porszerű valami amit kifúj és éppen nem folyékony halmazállapotú. A porral önmagában nem lenne bajom, más száraz samponnal is volt ilyen tapasztalatom, nem csinálnék belőle nagy ügyet, ha olykor nem egymásba tapadnának ezek a kis por "darabkák". Igazából, nem írnám le mire hasonlít ilyenkor a hajam. Persze egy törülközővel akartam elejét venni a problémának, amit a festékpigmenteknek hála megszínezett. A hajam színén pedig rontott a következőképpen: mintha egy ilyen elkevert lisztes kakaóporba zuhantam volna bele sütés közben, de a sütemények nem jöttek velem eredményül. 2-3 ilyen alkalom után a türelmem és az idegrendszerem is feladta a harcot, és azóta a termék felé sem nézek. Egyetlen egy pozitívuma volt számomra: a törülközőt megfogta, de mosáskor kijött még a világosabb darabnál is. Legalább, ha hibázunk, helyrehozható a dolog, ez is haladás azért. 
Maradjunk annyiban, hogy ez a termék nem rabolta el a szívemet, de ha mindenképpen valami szívvel kapcsolatos dolgot kellene mondanom rá, akkor azt mondanám, hogy kifacsarta azt. Azóta is azon mérgelődöm, hogy vettem volna ebből a pénzből (500 Ft) bármi mást, pl. még 1 kg virágfölddel is jobban jártam volna, pedig nincsenek is virágaim...Kicsit maró gúny volt ez, tudom, de pont emiatt fáj különösen, hogy nem jött be a termék, mert a Balea dolgokkal azért többnyire kijövök. Persze ismeritek a dalt, hogy eddig akármit megszerettem tőlük, mindent kivontak itthon. Érdekesmód, ez a száraz sampon még mindig ott van a polcokon, pedig én igazán lelkesen eltüntetném onnan. 

A második száraz samponról már valamivel pozitívabban tudok nyilatkozni, de sajnos, ha választanom kellene ez is inkább a "nem" kupacba kerülne. Igaz, még mindig jobb mint az előző társa. Ez a Girlz Only citrusos illatú száraz samponja, ha nem tévedek akkor Ebay-en ezt néztem ki anno magamnak (kb.1600 forintért), és aludtam is rá egy nagyot. Majdnem fél évet. Megérte, mert megörültem kb. márciusban, hogy a Notino.hu kínálatában is kapható, 1090 forint körül így nagy elánnal be is raktam a kosaramba és vártam mint a Messiást. Mit vártam, már tűkön ültem a küszöbön, annyira izgatott voltam. A termékkel két nagyobb bajom van, ami szerintem többet árt, mint használ, és ez az, ami megakadályoz a további használatban (és újra vételben is). Az egyik az az, hogy az első percekben olyan, mintha hajlakkal fújnám be magam. Nagy ritkán valami porszerű valami is megjelenik, de az esetek többségében, mintha egy hajlakkal próbálnám megoldani a dolgot. Abban a pillanatban a hajam vállalhatatlanabb mint annak előtt, így pár perc múlva szoktam csak visszanézni, hogy hol kell igazítsak és fésüljek a hajamon ahhoz, hogy ebből az egészből valami vállalható dolog legyen. A zsírt ekkorra már felszívja, nincs gond ezzel, egy kis törülközővel való akrobatizálás, egy kis elfésülés és már jobb a helyzet , a hajam vállalhatóvá válik. Igen, de a hajlakk effektus érezhető tapintásra is később, és ez ad már egyfajta diszkomfort érzetet a számomra. Ráadásul viszketek is tőle, ami alapjáraton ritka nálam, így megint csak ott vagyok, ahonnan elindultam az előző terméknél: csúnya leírni, de kibukik a billentyűzetemből: tetvesnek tűnhetek, csak itt konkrét látható jele ennek nincs, hisz' az anyagtól viszketek. Nem tudom melyik opció a jobb, de bevallom őszintén, egyikkel sem élnék szívesen együtt hosszabb távon.

Ha választanom kellene a két termék közül, akkor a másodikat választanám, mert ez legalább látható hátrányt nem okoz, csak érezhetőt. De ha nem muszáj, vagy nem vagytok nagyon rászorulva, esetleg tényleg jobban kedvelitek a hajmosási procedúrát, akkor ezekkel tényleg nem éri meg egy próbát sem tenni, mert sajnos nem ezek hozzák meg majd a kedveteket a száraz sampon használathoz. 

Valljuk be, nem volt szerencsém mostanában, ami a száraz samponokat illeti, de arcápolásban azt hiszem egyre inkább pozitívan jeleskedhetem, ami a számomra jóféle termékeket illeti. Ti mivel kapcsolatosan érzitek azt, hogy jó úton haladtok? :) 

4 megjegyzés:

  1. Na, akkor a Girlz Only-ról is lemondtam, pedig emlékszem régebben lehetett itthon kapni, és mindenki imádta, aztán kivonták, és amikor megláttam Iparfümérián, ezen felbuzdulva majdnem meg is rendeltem :D De ezek szerint jól tettem, hogy nem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól teszed, mert ahhoz képest akkor inkább egy Batiste jobb választás. 300 Ft-tal, ha drágább, de legalább működik. Látod, most spóroltam neked egy bő ezer forintnyi zsebpénzt..:D

      Törlés
  2. Én legelőször a Batiste fress száraz samponját próbáltam ki, mivel mindenhol agyon dicsérték. Hát mondhatni borzalmas volt, mivel ugyan nem nézett ki a használat után olyan zsírosnak a hajam, de az érzete ugyan úgy megmaradt és ez engem zavart. Elgondolkodtam hogy a rózsaszín palackos változatát is kipróbálom, de nem mertem mert mégis csak 1300 forintot dobnék ki az ablakon. Aztán egy alkalommal mikor beszaladtam a Rossmann-ba - szó szerint mint egy tornádó rohantam végig- kutyafuttában megláttam az Isana száraz samponját 500 forintért. Be is dobtam a kosárba mondom ennyiért a hülyének is megéri a próbát. Ennyire belenyúlni a jóba komolyan mondom nem tudom hogy hogy tudtam! Látszatra frissen mosott hajat kaptam, de ennél nem volt olyan érzésem, hogy zsírosa a hajam. Sőt ahogy az ujjaimmal végigszántottam a szálakat, kellemes selymes érzés fogadott. Jobban tartott utána a hajam, jobban tudtam formázni, talán még dúsabbnak is éreztem. Persze megjegyezném ez vagy 2-3 használat utáni vélemény, de engem ennyi után is jobban meggyőzött mint a másik.
    A két termék közül amiket te mutattál be, biztos hogy nem fogok kísérletezni, bár az Isana után nem is tervezek.
    Én az alapozókkal vagyok emelkedőn, bár szerencsésnek érzem magam mert az eddigi alapozóim közül egyikkel sem nyúltam mellé. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az Isanáról eddig én nem nagyon hallottam jókat. Talán egy bloggernél olvastam róla, de többnél nem igen, aki írt is róla, mind lefitymálta, így én elvből nem kísérleteztem vele. Kitudja, talán végig az orrom előtt volt az igazi...? :D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com