2016. július 3., vasárnap

Ti kértétek: Catrice Blush Artist Pirosító paletta

Sziasztok, 

Egy régebbi szerzeményes bejegyzésnél felmerült, hogy szívesen olvasnátok többen is erről a pirosító szettről, így a mai nap alanyának őt jelöltem ki, gondolkodás nélkül. Többnyire szívesen nyúlok érte, már csak ezért is jó lenne pár sorral megemlékezni róla a blogon, na meg az sem elhanyagolható szempont, hogy a tavaszi Glamour napoknak hála, akciósan jutottam hozzá. 


Ár: 1600-1790 Ft
Mennyiség: 10 g

Beszerezhetőség: Rossmann, Müller, Notino.hu

Az esetemben irányított választásról volt szó, mert a boltban már csak egy volt abból a palettából, amit kinéztem, de elég idétlenül volt belenyomva az állványba- mondhatjuk azt is, hogy ahogyan próbáltam kihalászni másodmagammal, biztosan elég feltűnő voltam, így miután megáldottam az orrom alatt morogva azt, aki ennyire szerencsétlenül rak vissza valamit a polcra, hogy úgy benyomja, hogy más azt még csak kiszedni sem tudja, inkább egy pótmegoldás után néztem, és találtam is! Igaz, kicsit tartottam tőle, hogy a paletta túl harsányul mutat majd rajtam. 

A paletta neve  020 CorAll I Need, ami ötletes és nem árulnak zsákbamacskát, maga a név is sokat sejtető, már csak emiatt is inkább őt hoztam el. A palettában 3 szín várja újdonsült gazdáját, egy elég erőteljes rózsaszín, egy visszafogottabb rózsás árnyalat és egy highlighter a kiemeléshez. Elégnek érzem mindegyik mennyiségét ahhoz, hogy jó darabig szolgálja az újdonsült tulajdonosukat. 

A 3 színből a középső matt a kedvencem, őt szoktam enyhén keverni a bal szélső rózsaszínnel. Önmagában a bal szélső szerintem nagyon erős benyomást kelt, óvatosabb felvitellel lehet vele angyali hatást elérni. Nekem itt kicsit nehéz volt az egyensúlyozás, de értelemszerűen ki kell ezeket tapasztalni mindig. A highlighter részét ritkábban használom, annyira nem fogott meg, meg csillogni sem szeretnek túlzottan, de mentségemre legyen mondva, próbálkoztam 4-5 alkalommal, és még fogok is. Ezekből egynél éreztem rá, hogy igen, ez egy tök jó dolog- gondolom valami isteni csoda folytán eltaláltam a jó mennyiséget, ami azóta kicsit nehézkesen sikerül, így inkább hagyom is pihenni, mert nem létszükséglet számomra. 
Ami a tartósságot illeti, egészen jók, alapjáraton kb. 5 órát kibírnak a bőrön [kellemetlenebb 10-20 fok között kicsivel többet is), viszont a kánikula sajnos hajlamos rontani a teljesítményükön. Nem folyik le magától, de sajnos leizzadja az ember, ha a tűző napon rohangál mint a mérgezett egér( Csak nekem ismerős vajon ez az idill?). De ezen a tulajdonságon például egy sminkfixálóval azért lehet segíteni, valamelyest feljavítja a strapálhatósági szintet. 
Ennyi pénzért szerintem nem egy ördögtől való dolog ez a paletta, lehet, hogy az általam elsőre kinézett darabot is beszerzem előbb-utóbb (most már az utóbb lesz, ahogyan elnézem). Jó, mert legalább kétféle színű pirosítóval is megismerkedhet az ember lánya, nekem például emiatt tűnt pozitív választásnak ez a paletta, mert éppen csak próbálkozni kezdtem 1-1 ilyen termékkel az utóbbi időben. 

Nektek tetszene ez a paletta, vagy maradtatok volna annál, amit kinéztetek és felfeszítettétek volna az állványt csak azért is? :) 

1 megjegyzés:

  1. Ez a másik ami nagyon tetszik, de első ránézésre nekem gyengébbnek tűnik, mint amelyiket én vettem meg. (Rock n Rose)
    De szerintem megéri az árát. :) Köszi a tesztet!

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com