2017. február 10., péntek

Tropic Skincare arcradír| Tapasztalatok

Sziasztok,

Úgy döntöttem, szépen lassan kirakom azt a 3 bejegyzést, ami itt csücsül a piszkozatok között egy ideje, így valószínűnek tartom, hogy magamhoz képest lehet, hogy kissé sok lehetek majd a következő napokban, de annyi baj legyen. Olyanról még úgyse hallottam, hogy egy blognál az volt a gond, hogy túl sokat posztolt az illető.:) 


Ma egy kicsit más árkategória felé eveznék. A Tropic Skincare egyik termékéről, nevezetesen az olajos arcradírjukról osztom meg a tapasztalataimat, amit még régebben próbálhattam ki a márka képviselőjének hála.
A márkáról annyit érdemes tudni, hogy természetes alapanyagokat használnak a termékeik elkészítéséhez, amelyek vegán és állatkísérletmentesek, valamint egy erős közepes árkategóriában mozognak, ami az árképzést illeti.
A termékek vazelin, paraffin, parabén és egyéb petrolkémiai anyagoktól mentesek, plusz nem használnak mesterséges színezőanyagot és parfümöt sem. Ami érdekesség még, hogy kézzel készítik a különböző kencéket, nem pedig gépi eljárással- ez egy szimpatikus eljárásrend szerintem, a mai gépiesített világban.
Főleg test- és arcápolásra fókuszál a márka, az utóbbinál elég széles a termékskála tartalma. Ha több terméket próbálnátok ki, akkor az utazószett lehet a legjobb megoldás, a sokszínűségük miatt.

Elég érdekes kapcsolatot sikerült kialakítanom az arcradírral, mert ha egy olajos arcradírt képzel el az ember, akkor én nem ennyire olajos darabra számítottam. Helytelen a megfogalmazásom, inkább úgy írom: nem gondoltam volna, hogy az olajos érzés ennyire ragaszkodni fog a bőrömhöz. Ezen egy letörléssel és lemosással segíthet az ember lánya, hosszabb távon viszont frusztráló lehet. Az illata viszont intenzíven kellemes,.
A szemcsék egy kicsit durvák lehetnek az érzékeny arcbőr esetében, az én bőröm annyira ezt nem érezte meg. Érzékenyebb bőrűek esetében teljes biztonsággal nem merném ajánlani, vagy csak fokozott óvatossággal. 

Egy nagy negatívumot azonban mindenképpen meg kell említenem, mégpedig a termék használata utáni első próbálkozások után sajnos megjelent 1-2 nagyobb pattanás. Ezt az olajosságának és az én tapasztalanságomnak tudom be- azóta már gyakorlottabb felhasználóként tudom, hogy egy mogyorónyi mennyiség is bőven elég az arcra. Ha ajánlanom kellene, akkor én inkább a normál, szárazabb bőrű lányoknak tudnám teljes vállszélességgel, mert a tapasztalataim arra engednek következtetni, hogy az ő bőrükön sokkal hatékonyabb és pozitívan tápláló lenne ez a radír. Nekik például bármilyen óvatosságra intés nélkül tudnám ajánlani az arcradírt, a zsírosabb bőrrel rendelkezőknek pedig azt tudom mondani, hogy kisebb mennyiséggel simán elboldogulhatnak, csak figyeljék a bőrük jelzéseit is.
Rajtam például amikor lehűlt az időjárás, kifejezetten jól működött, miután a megmaradt, felesleges olajat eltávolítottam az arcomról. Melegebb időben a használata nem jött be ennek ellenére, hiába töröltem le a felesleges olajat, mostan újra arcot, a párásabb levegő sajnos nem tett jót neki sehogy sem, én nehéznek éreztem ezen folyamatok után is. Ha hasonló bőrrel rendelkeztek mint én, akkor a hidegebb időjárás az, amikor beváltja a hozzá fűzött reményeinket, nyáron valahogy túl soknak érzi a bőr- ezt sajnálom is.
Apropó radírozás: a szemcséi kisebbek az általam megszokottaknál, de ez a kialakítás egyáltalán nem ment a radírozás rovására, ső

Sajnos nem váltotta be az elképzeléseimet a termék, viszont vannak nagyon is kedvelhető tulajdonságai is, illetve a nem olyan zsíros bőrűek számára jobb megoldást nyújthat az arcápolási rutin kialakításában. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com