2017. március 26., vasárnap

HJ#2:Haladok előre, amerre tart az út


A mai bejegyzést talán egy kisebb-nagyobb korszak megemlékezésének is szánom. Nem azért mert bezárna a blog, egyszerűen csak elég sok ponton szeretnék változtatni akár a blogon, akár a saját életemben is. Példának okáért itt a blog  kinézete, amihez évek óta nem nyúltam, az elrendezést piszkáltam inkább, 1-1 modullal kiegészítve azt, és a betűtípuson változtattam. Elég gyér, látszik, hogy nem ez volt az elsődleges dolgom az elmúlt 2 évben. Mégis úgy érzem, hogy lassan válaszút elé érkezhetek, főleg mert én is beállok a fehér ingesek táborába, és immáron ha minden igaz, irodistaként tevékenykedem majd. Voltam én már lassan minden [csak akasztott ember nem],akadtak olyan mérföldkövek amik megmutatták hogy 1-1 munka nem én vagyok, vagy hosszabb ideig (8 év) nem tudnám végezni. Vagy csak nem voltam elég csókos ahhoz, hogy a szakmai alázat,elhivatottság és felkészültségem mellé 20 éven belül bármiféle előrelépés következzen be - így feladva a régebbi terveimet másfele eveztem, ami összejött elsőre, amint elengedtem a dédelgetett A tervet. 

Sokáig gondolkodtam, hogy a blogon új rovatot is indíthatnék lassan egy kis helyzetjelentéssel egybekötve, de rájöttem, hogy folyamatosan erőltetve ezt a vonalat,elképzelhető hogy nem lenne miről írnom.  Ami pedig a közeljövőben esedékes, az egyedül a költözés, igaz nem a világ végére megyek- de ez azért Titeket, olvasókat is érinteni fog azért. Nyugalom, lakberendezős posztokat nem tervezek, engem nem tudna lekötni hosszabb ideig az írásuk- így arra a döntésre jutottam, hogy a dokumentáció és a gondolatébresztő posztok ilyen témában, lehet jobb ha kimaradnak a blog életéből. A költözésről meg elég ha annyit megemlítek, hogy nem 1 kétperces mutatvány, már a kezdés sem, pláne nem, amíg mindent beszerzek, vagy egyáltalán kinéz majd valahogyan az az X négyzetméter, ahol majd lakom/lakunk(?). 
Ami igazából ennek kapcsán érint Titeket, az a következő pont: Lassan de biztosan, talán a videózáshoz is eljutok, 1-1 próbavideó erejéig, bár nem tudom, hogy milyen fogadtatása lenne a későbbiek folyamán, hiszen, úgy láttam, hogy a hét közben kikerült személyes bejegyzésre nem volt pozitív visszacsatolás a részetekről- ami egyébként fontos lett volna a számomra. Pedig fontos nekem a blog, és fontosak a Ti visszajelzéseitek is, így azokat megfogadva igyekeztem 1-1 személyesebb bejegyzést is becsempészni, mert már két kérdőív kitöltés során is felmerültek ezek a kérések a részetekről.

Nem véletlen, hogy olykor-olykor amikor beszerzek valami újdonságot, vagy éppen beválik egy termék, akkor az újra beszerzéskor Rátok is gondolok, ilyen például a blog Facebook oldalán jelenleg futó barátnős-parfümös játék is. Legyen az egy Glamour nap, vagy egy Notino rendelés, akár hiszitek akár nem, azért 1-1 dologgal igyekszem készülni önállóan is, nem csak Meával együtt ötletelve és a közösbe bedobva a jobb termékeket. :) 
Ha már termékek: érkezett 1-2 újdonság is az utóbbi időben, vásárolgattam is a nagy "röghöz kötés"előtt, ezek eredményét páran Instán is lemonitorozhattátok. Az Instáról és a képekről jut eszembe: ha a sors-fény-munkabeosztás szentháromsága is úgy akarja, végre én is alaposabban ellenőrizhetem, hogy miért sírt fel a pénztárcám 1-1,5 héttel ezelőtt, amikor kifizettem a fényképezőgép megjavítását. De legalább már nálam van és működik, bár azt nem tudom megmondani, hogy jobb-e, mint új korában, hiszen élete korának hervadóbb szakaszában kapcsolódtam be. 

Összegezve talán ennyi az, amit mondani szerettem volna az elmúlt időszakról, lehet kicsit össze-vissza, de remélem, hogy a lényeg az kijön belőle.  

Ui.: Egyébként a szemfülesek észrevehették, hogy a főcím egy Alvin és a mókusok dal idézet, nem véletlenül. (Nem, nem a film, hanem a zenészek!:D)

10 megjegyzés:

  1. Nekem tetszett az első személyes poszt is. Sok sikert a leendő munkádhoz ès a költözéshez. 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Orsi,

      Köszönöm a jókívánságaidat! Remélem mindkét helyen meg tudok felelni a magammal szemben támasztott elvárásoknak. :)
      Nagyon örülök, ha tetszett a tényes bejegyzés, ilyen témában az első különlegesebb volt.

      Törlés
  2. Jó lenne ha nem lenne ennyi rinya a kommentek hiányáról...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne ha nem névtelenül írnál, pláne nem csak-úgy-miért-ne-szimplán-gonoszkodó hozzászólást. Én sem beszélek ilyen flegma stílusban veletek, olvasókkal.:) Ha ezen nem tudsz változtatni, akkor meg nem egymást keressük a cyber térben.

      Törlés
    2. Kedves Andus,

      ha már szofisztikáltan válaszolsz a kommentelőidnek (akiknek nem mellesleg a blogod nézettségét is köszönheted), akkor viseld azt is sértődés nélkül, ha valaki ellenvéleményt fogalmaz meg.
      Egyet kell értenem az előttem szóló névtelen hozzászóló megjegyzésével: nem szólíthatod fel kétségbeesetten az olvasóidat, hogy érdeklődjenek az életed után. Egyébként ha jól tudom, "beauty" blogot vezetsz, bármilyen közhelyes is ez a megnevezés, tehát nem azért járnak ide az olvasók, mert először a héját eszed meg a kenyérnek, és még beképzelt módon pszichológiai választ is adsz saját magadnak arról, mennyire könnyen veszed az eléd háruló akadályokat. Ilyesfajta "fun fact"-eket sztárokról szeretnek olvasni az emberek, és az az elkeserítő hírem van számodra, hogy te nem vagy az.
      Azt sem hagyhatom figyelmen kívül, hogy kritikán aluli a fogalmazásmódod. Kérlek, ne erőlködj ennyire, nem kell cifrázni a mondatokat és sokkal értelmesebb lesz. Ki mond olyat, hogy "testközelből nekileselkedem"? (Segítek: te az instagramon a gyenge minőségű, alulkompozicionált képeidnél.) Ez a szintagma több szempontból is értelmetlen.
      Ahhoz, hogy sikeres legyen a blogod (őszintén kívánom), fogadd meg a tanácsaimat: vegyél vissza az egódból és tanulj meg írni.

      Üdv,
      Nóra

      Törlés
    3. Kedves Nóra,
      Szerintem teljesen felreérthettél. Nem is értem, miért veszel személyes sértésnek olyasmit,ami nem neked szól, és szúrsz vissza olyan vádakkal, amiknek nagy részét nem érzek helyénvalónak. Az olvasók kifejezett kérésére készült a bejegyzés, így talán joggal várhattam volna egy kis reakciót, de nem volt számonkérés a részemről. A kommentre pedig, úgy gondolom, jogom van abban a stílusban válaszolni, ahogyan az íròdott. Azért, mert blogot vezetek, nem kötelességem eltűrni mindent. És szerintem, egy szóval sem írtam azt, hogy könnyen vennék bármilyen akadályt az életben. A többi dolgon, pedig a lehetőségeimhez mérten javítok a jövőben. Viszont a bújtatott rosszindulatot nem szeretem.

      Törlés
  3. Dr. Kovács Dóra2017. április 12. 13:43

    Kedves Andrea,

    Miért teszi lehetővé a hozzászólás írását ,ha tudja,hogy van lehetőség névtelenül írni? Ön is flegma és kioktató az olvasóival. Aki követi az írásait csupán a nyereményjátékok miatt teszi. A nyereményjáték pedig nem határidőhöz hanem követő számhoz van kötve. Tehát ha akárki csinál egy új blogot és kitesz egy nyereményjátékot úgy ,mint ön lehet akár 2000 követője is ,ha elég drága dolgot sorsol ki? Konkrétan pénzért veszi az olvasókat. Gondolt arra ,hogy minőségi tartalmat szerkesszen?
    Üzleti partneremmel és egyben jóbarátommal követtük eddig a munkásságát ,mivel blogerek felkarolásával foglalkozó dinamikusan fejlödő cégnél dolgozunk Azt gondoltuk a kezdetleges gyenge minőség javunkra szolgálhat,mivel formálható még. De végig nézve a blogján egyértelművé vállt,hogy sem tehetség, sem írás készség de még alázat sincs meg önben a szakma iránt
    Az előbb említett barátom hozzászólása nem kerül ki így jómagam is a komment írása mellet döntöttem.Érdekes demokrácia ,hogy csak a kevésbé sértő kommentek kerülnek ki (mert ugye a semminél még azok is jobbak). De a azok ,amikre nem tud válaszolni vagy valóban jogosak törlésre kerülnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dr. Kovács Dóra,
      A kommentek nem kerülnek törlésre, csak moderálásra, hogy válaszolhassak rájuk, így az esetek 99%-àban, senki sem marad válasz nélkül. Nyilván, amit említett, az arra utal, hogy Ön így cselekedne negatív kritika esetén, de elárulom, én nem ilyen vagyok.
      Szerintem az írásaimbam nem vagyok sem lekezelő, sem kioktató. A bunkó és sertő hozzászólásokra adott válaszom pedig megint más tészta, mert úgy gondolom, amilyen a mosdó, olyan a törülköző.
      Szerintem, ha visszanézte volna, az elmúlt években kikerült bejegyzéseket, biztos vagyok benne, hogy talált volna minőségi tartalmat. És igen, nem titkolt vágyam az olvasói kör növelése, úgy gondolom hogy X év után egy kis proaktivitas ezért nem a világ vége. Ha Önt kifejezetten azok a bloggerek érdeklik, akik követőket vesznek, akkor tudok ajánlani párat, mert amit Ön emleget, az messze van a követők megvásárlásától. Azt még hagy tegyem hozzá, hogy egy komolyabb cég képviselője levelet ír egy bloggernek, nem pedig álságos jó tanácsot osztogat hozzászólás formájában, miközben burkoltan-burkolatlanul a bloggeren köszörüli a nyelvét. Plusz az sem véletlen, hogy igazi, kézzel fogható tanácsot egyikőjük sem adott, csak próbált egy tettetett segítő szándékot előadni, némi rosszindulattal tarkítva azt. Ha olyan módon karolnak fel bloggereket, ahogyan itt írnak, akkor a profizmus messze állhat a cégtől.Szerintem, ne raboljuk egymás idejét, ha nem tudunk ténylegesen segíteni egymásnak a jövőben.

      Törlés
    2. 1-1 hsz elég kioktató lett teljesen fölöslegesen. És Andus jól látod a helyzetet egy igazi céget prezentáló dolgozó nem itt fog hozzászólást írni. Elég csúnya beégés volt már az is hogy meggyanúsítottak egy törléssel. Aki egy 'bloggerekkel foglalkozó dinamikus cégnél dolgozik' attól elvárt hogy ismerje a blogokat és a blogmotorok tulajdonságait lehetőségeit. A rendszer ki is írja ha a hsz moderálásra kerül a küldés után. Azóta kaptál ugyanilyen okoskodó hszeket? Olyan jó lenne még ilyen 'professzionális' értekezést olvasni.

      Törlés
    3. Szia,
      Nem, nem írtak semmit. Ha írtak volna, pár nap múlva úgyis itt landolt volna. Én azt vettem észre, hogy az illetőknek csak a szájuk volt nagy, valahol ki kellett adniuk a feszültséget. Egy cégvezető nem ereszkedik le hozzászólást írni, vagy ha mégis, akkor azt nem a névtelenség mögé bújva teszi meg, hanem egy valódi, regisztrált Google fiókkal, hiszen mindenkinek van már ilyen jellegű e-mail címe. Rossz lehet igy élni, van olyan, aki egyszerűen szeret okoskodni és mondani a magáét- így a történtek után rájuk hagyom ezt, számoljanak el a maguk kis lelkiismeretével az illetők, hogy arctalanul, cégnevet sem felvállalva sikerült megmondani a "tutit". Bár, megmondom őszintén, ha a cégnél, ahol én dolgozom, ilyen jóindulatnak álcázott szurkálódó véleményt adnék ki egy potenciális partneremnek és látná ezt a főnököm, lehet másnap már nem kellene bemennem dolgozni.... ;)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com