2017. április 2., vasárnap

5 kedvenc termék még 2016-ból, ami 2017-ben is jó szolgálatot tesz Nálam

Ígértem egy bejegyzést, a 2016-os év kedvenceiről, a gép is megjavult így nem láttam akadályát, hogy most már ne kerüljön ki ez a bejegyzés. Így is meglepően kevés kedvences bejegyzést írtam az utóbbi időkben, a tavalyi évről pedig ezek a kedvenc termékeim, mi több, akad amit újra is vásároltam már- így talán még helytállóbb a kedvencek kifejezés is. 

Borotalco spray
A golyós és a spray kiszereléshez is volt szerencsém, de csaj a fújós változathoz tudok ragaszkodni. Nem alaptalan ez a kiemelés sem: a golyós változatot hiába vártam megszáradni, izzadáskor foltosan besárgította a kedvenc ingem, ellenben ilyen a spray változattal sosem fordult elő. A púderes, uniszex illatával én kibékültem, de nem mindenki szereti. Akciósan 999 Ft-ért vesztegetik az Auchan áruházakban, ott érdemes beszerezni. 

Paco Rabanne Olympea parfüm
Tavaly márciusban vásároltam a Notinoról, akciósan kb. 1300 Ft különbség volt a 30 és az 50 milis kiszerelés között, így utóbbi mellett döntöttem. Az egyik legkedvesebb illatom lett, ősszel, télen, olykor tavasszal is szeretem használni- nyáron a fülledt melegben egy kicsit talán fullasztó, olyankor félreteszem. Viszont életem vásárának tartom, mert nagyon jó áron jutottam egy olyan illathoz, amit sokáig fogok használni a mindennapokban. Nagyon tartós rajtam, 2-3 fújással még este 6-7 óra körül is érzem az illatot magamon, nem csak én, hanem más is- de ez részletkérdés. 



Perspirex izzadásgátló( 5 ml  mini kiszerelés) 
Ha van hatékony izzadásgátló, akkor ez az. Még nyáron kaptam belőle tesztelésre egy mini kiszerelést a TakemeShop jóvóltából. Már-már zavaróan szárazzá teszi az ember hónalját, viszont heti 1 használattal 2-3 napnyi izzadást visszaszorít. Ennek ellenére hosszabb távú folyamatos használatát csakis erősen izzadékony emberek számára javaslom. Egész sokáig elég volt ez az 5 ml, szívesen újra is veszem, mert jön a nyár, a nyakunkban lohol, és a teljes kiszereléssel szerintem bőven ki lehet húzni egy egész szezont. A borotválást viszont érdemes az éjszakás használat után megejteni, mert frissen borotvált bőrre nem is javasolt a használata, a kellemetlenségeket elkerülve a borotválás utáni 2. nap kentem be magam, de akkor is csípett-ez a mikrosérülések átka sajnos.  

EOS ajakbalzsam gránátalma és málna illatban
Sokáig kerülgettem az EOS híres ajakbalzsamját, végül beadtam a derekamat, és nem bántam meg. A hidegebb időszakokban is jót tett, de a köztesebb időjárási viszonyok ellen jobban beválni látszik. Igazából az ízesítettsége miatt, a labello epres változatához tudnám hasonlítani, de ápolás szempontjából megelőzi a konkurenciát, ennek ellenére jó felfedezésnek tartom, főleg mert felkenés után nem ragad. Az árfekvést viszont nehezményezem. Egy kézkrémre lehet benevezek a márkán belül, igaz van már vagy 4-félém most, úgyhogy amíg el nem fogy egy is, addig ez a lépés feledésbe merül.

Vitalcare Bio kamillás sampon
Szuper sampon, bár az árával nem vagyok teljesen kibékülve, viszont újravettem és úgy érzem ez lesz az egyik olyan sampont ami mellett végérvényesen leteszem a voksomat. Nagyon jól, látványosan tisztít és nem csak a szemünkre kell hagyatkozni, hanem a tapintása is más lesz a hajnak, mondhatni: nyikorog az öblítés után. A balzsam annyira nem fogott meg, így abból még az igazi várat magára.

A tavalyi évben felfedezettek közül, ezek azok, amiket még mindig jó termékként tartok számon és a mai napig használom is őket, de már 2016-ban is szívesen használtam őket, mi több, akad amit újra is vettem már. Ha lett volna évvégi kedvencek bejegyzés, akkor még 1-2 sminktermékkel kiegészítve, de ugyanezeket a termékeket tudtam volna felsorolni. A dolgomban most olyan biztos vagyok, hogy Vitalcare sampont viszem tovább 2018-ba is, hacsak nem rukkol elő a márka egy jobb samponnal addig.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com