2018. november 18., vasárnap

Kívánságlista: parfüm részleg- Karácsonyra készülődve

Sziasztok,


Szerintem minimum 1, de inkább 2 éve is annak, hogy klasszikus karácsonyi kívánságlistát nem írtam (a blogon). Persze fejben annál többet... Ennek talán az az egyik oka, hogy ami nagyon kell, mostmár megveszem, összespórolom/kuporgatom (kinek, hogy tetszik) a rávaló összeget és ha nagyon behúzta magát az agyam leghátsó szegletébe is az adott termék, akkor bizony megveszem.

Jobban visszaolvasva, igazából lehet kicsit parfümmániás lett ez a bejegyzés (is). Annyi baj legyen! Csak helyesebb lett volna tényleg azt a címet adnom, hogy karácsony előtti parfüm kívánságlista á la Andus. :)

Olyan régóta nézegetem az alábbi Burberry Baby Touch parfümöt, hogy nem hiszitek el. Még akkoriban 1-1 nagyon picike mintát kaptam a Notino rendelésem mellé ebből a parfümből, de annyira friss, megnyugtatóan tisztaság illata van, hogy tényleg néha úgy éreztem, mintha álmodnék. És most pont akciós is az oldalon. Mostmár utólag kicsit bánom, hogy a "mit hozzon nekem a Jézuska nekem Karácsonyra", valami más parfümöt lőttem el. Ha ezt egy héttel előbb tudom... Pótkarácsony jól sejtem nincs, igaz?

Kép innen

Azért nem kell annyira félteni, mert állítólag az első karácsonyi kívánságomat hallották a jótevők, és megüzenték hogy a műfenyő alatt (Mennyivel jobban hangzik a fa alatt kifejezés- igaz?) elképzelhető, hogy az Avon új Incandessence Lotus lapul majd éppen. Szerintem ha választanotok kellene  a mostani kínálatból, akkor ő tűnik az egyik legígéretesebb illatnak mind közül. Nagyon várom már, hogy eljöjjön ez a december is... :) Bár, amióta nincs vizsgaidőszak, valahogy az ünnepeket is jobban várom, de ezzel nem vagyok egyedül szerintem. 



Nemrégiben volt az Yves Rocher blogger találkozója, akik Instán követnek, ők az eseményről készített képeket már biztosan láthatták a hírfolyamban. A Vanille Nuit kollekcióból az EDT parfüm nagyon elvarázsolt, igaz éppencsak október vége óta kapható a boltokban. Ritkán szeretek meg vaníliás illatot, mert olykor annyira durvára és számomra őrjítően fűszeresre sikerülnek ezek az illatok, hogy a szerelem nem sokáig tart (már ha van egyáltalán szerelem az adott illattal). De ez az illat másfélének tűnik. ( Időközben megvettem. Ilyen, amikor a kívánságlista kikerülését megelőzi a tettlegesség....) De nézzük a jó oldalát, a lista megvalósult eleme lett, volt értelme a listát vezetni. 


Ami már több éve elvarázsolt, az még egy Hugo Boss parfüm, a Boss the Scent. Nagyon nőies, kifinomult gyümölcsös illat. Én elegánsabb alkalmakra használnám szívesen, és akárhányszor betérek egy Müllerbe, valahogyan mindig meglesem magamnak. Fejben mindig megversenyeztetem a legnagyobb kedvencemmel, a Lancome La Vie est Belle parfümmel, de valahogy mindig utóbbi mellett teszem le a voksom. Egyszer eljön az az idő is remélem, hogy lesz bátorságom váltani egy drágább árfekvésű parfüm esetében is, ne csak mindig a jól megszokott illatot emeljem le a polcról. 

A fent felsorolt parfümök az egyéni ízlésemet tükrözik, biztosan vannak náluk jobbak, vagy rosszabbak, drágábbak vagy éppen olcsóbbak, de éppen ezek a darabok, amelyeket szívesen viselném mostanság. Egyet-kettőt fogok is, a közeljövőben. És a blogon is beszámolok róla..:) 


Nektek melyik a legszimpatikusabb? Ismertétek mindegyiküket?

1 megjegyzés:

  1. A Burberry parfümöket nagyon szeretem. A Body évek óta az egyik kedvenc tavaszi illatom. :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com