2012. június 26., kedd

Essence körömlakklemosó

Egy ismerősömtől hallottam erről a körömlakk lemosóról. Először nagyon szkeptikusan álltam hozzá, végül úgy gondoltam, egy próbát megér. Így kezdődött az Essence-el való barátságom.

Látszik, hogy alig van már benne :) 



Amiért megvettem a terméket:
- Főképp az akciós ára döntött, mert le volt értékelve, így 399 Ft-ért jutottam hozzá.
- Aceton mentes, így gondoltam kipróbálok egy ilyen körömlakk lemosót is, nem teszem tönkre tovább a körmeimet. Így is eléggé töredeznek.

Tapasztalatok:
A műanyag flakon 150 ml körömlakk lemosót tartalmaz. Ez elég sok, tapasztaltam is. Több mint egy éve megvan a termék, de még 1 centis folyadékcsík van benne.
Szerintem elég erős eperillata van, de nem is ez a lényeg, hanem hogy hogyan távolítja el a lakkot. Egész ügyesen dolgozik, bár olykor jobban kellett dörzsöljem a körmömet, hogy leszedje a sötétebb színeket is.

Negatívum:
Nagyon szárítja a körömágyat. Hátrány lehet, ha használatkor vagy azután egy kicsivel nincs valami hidratáló kézkrém Nálad. Oké, nem ápolásra vettem, de nem is a roncsolás volt az elsődleges cél. Ezt leszámítva elégedett vagyok vele.

Hosszútávon kitartott, úgy hogy szinte majdnem minden héten használtam, sőt volt amikor többször is. Már sajnos nem lehet kapni ezt az epres lemosót, de ahogy elnéztem, van még legalább 2 másik, hasonló lemosó.  Aceton mentes, így nem kellett attól tartanom, hogy valami kárt teszek a körmeimben, továbbra is tudtam festeni, anélkül hogy betörtek, elgyengültek volna.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com