2012. július 12., csütörtök

DM, Müller, Rossmann-Mit szeretek bennük?

Szia Mindenkinek! 
Most egy kis összehasonlítással találkozhattok, a magyarországi drogériákat, parfümériákat illetően. Ez a cikk, az én egyéni véleményem, befolyásolni nem szeretnék semmit.

DM
Német cég, találkozhatunk vele Ausztriában is. Árak terén drágább mint többi társai. A biztonsági őrök kedvesek, nem tolakodóak, kulturáltak, tudnak köszönni. A saját márkás termékeik közül kiemelkedik a Balea, amely szinte minden korcsoportnak megoldást kíván nyújtani. Viszonylag olcsók ezek a termékek.


Felszereltség: Akárhányszor bementem a boltba, mindig volt az, amit szerettem volna, nem csalódtam sosem.
Amit szeretek bennük: Felszereltség, tisztaság.
Amit nem szeretek: A biztonsági őrök tényleg csak a munkájukat végzik, semmi egyéb extra szolgáltatást nem nyújtanak. Oké, hogy ez a munkájuk, de nyilván ők vannak ott egész nap, látják milyen termékeket vesznek le a vásárlók a polcokról, egy kis segítséget maguktól is felajánlhatnának.

Müller
Árai a közepes kategóriát súrolják. Van ami drágább mint a Rossmann, van ami olcsóbb mint a DM-ben. Biztonsági őrt nem láttam, csak rakodó emberkéket. Ők nagyon készségesen segítenek, még akkor is, ha az üzlet egyik végéből a másikba kell elvezetniük minket. A saját márkás termékeik is minőségben ott vannak a szeren, 1-2 kisebb hibával.


Felszereltség: Itt tényleg minden van! Viszont akadályt jelenthet, hogy olykor lefosztott polcokat látni náluk. Szerintem az utánpótlásról is kellene gondoskodni, nem csak az azonnali eladásról! Volt, hogy 1-2 termék esetében az utolsó darabot hoztam el a polcról, és pár nap után sem történt újratöltés. De ha tudom, hogy valami nagyon népszerű a vásárlók körében, nyilván többet rendelek belőle, nem?
Ami tetszik: A termékek nagy választéka. Nem csak drogériai dolgokat tud vásárolni az ember, hanem vannak játékok, papír-írószer részleg is.
Ami nem tetszik: Kora reggelente (9-10 óra tájékán), sajnos a rakosgató emberkéket nem találni. Ilyenkor pedig nehéz lehet egyedül keresgélni. Értem én, hogy délután többen vannak, de szerintem a kora reggeli vásárlók is fontosak!

Rossmann
Árak tekintetében talán a legolcsóbb mind közül. Főleg ha akció van, akkor nem ritka a több mint 1000 HUF-os különbség sem. A saját márkás termékeket itt nem találom annyira jónak (Pl. Isana dezodor). Van ami jó, van ami nem.


Felszereltség: Annyira nem nagy, mint a Müller esetében. Viszont rengetegszer vannak akciók! Első számú Essence, Catrice lelőhely, na meg a Lovely márka is igyekszik a felfele törekvéssel. Persze a Lovely kivételével a Müllerben is megtalálhatjuk ezen márkákat, de sajnos nem mindenhol van Müller, a Rossmann elterjedtebb!
Ami tetszik: A sok akció, és az árkülönbség. Egyes biztonsági őrök nagyon kedvesek, nagyon sokszor láttam már, hogy ők maguk is segítenek a vásárlóknak terméket választani, akár férfi létükre is!
Ami nem tetszik: Régebben jellemző volt (ma már annyira nem szembetűnő), hogy a biztonsági őr bunkó volt, és az ember nyakában loholt. Azokon a helyeken, ahol én járok, hál Istennek már normális biztonsági őrök vannak, de a többi helyen nem tudom mi a helyzet.

Én mindhárom drogériába szeretek járni, mindegyiknek megvan a saját maga kis varázsa számomra. Kiegészítik egymást akár a termékek kaphatóságában, akár az árakban, felszereltségben.

3 megjegyzés:

  1. Nem mindenki a te igényeidet nézi bele gondolhatnál abba hogy ők ott egész nap dolgoznak szóval munkájuk van bőven nem tudnak mindent egyszerre megcsinálni hogy ez neked tetsszen. Ugye a biztonsági őröket se azért vették fel hogy ott eladóként dolgozzon nem a területe ne is várd el tőle. Kis kritika hogy ezekre jobban figyelj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Szerintem, csak a véleményemet írtam le, és kiemeltem külön, hogy befolyásolni nem szeretnék senkit, ez csak egy ismertetés, vélemény a részemről, hogy én hogyan látom őket. Innentől kezdve, a dolgok többi része, már nem az én problémám. És külön kiemeltem azt is, hogy tudom, hogy nem azért vették fel a biztonsági őröket, hogy nekem ugráljanak, csak mégis csak más ha egy olyan valaki mond véleményt, aki látja mi fogy, mi a legnépszerűbb stb...
      Elolvastad rendesen, elejétől a végéig a véleményt/cikket? Minden rosszindulat nélkül kérdezem ezt, komolyan. Csak mert az általad írt problémákra írtam magyarázatot a cikkben. :S Minden esetre köszönöm a kritikát!

      Törlés
  2. Gyakran vásárolok saját márkás Magnézium pezsgőtablettát ,vagy inkább csak vasarolnek ,mert nagyon sokszor üres a helye .Nem abból kellene többet rendelni ami fogy ?

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com