2012. július 14., szombat

Kallos 3 in 1 fedőlakk tesztelése különböző márkákkal I. rész

Sziasztok!





Szerintem egy jó fedőlakk elengedhetetlen, főleg azoknak, akik folyamatosan festik a körmeiket. Hiszen az állandó festés, az hogy a körmök kevésbé lélegeznek, nagyban befolyásolhatja azok elgyengülését, repedezését, töredezését. Egy másik fedőlakk után való negatív tapasztalatom után, félve nyúltam a Kallos 3 in 1 nevű alap- fedő- és fényt biztosító lakkjához.

Ár: 345 HUF

Lelőhely: Fodrászkellékes, Kallos

Állag: Nagyon folyós. Mintha sűrűbbnek tűnne több használat után, lehet folyamatosan szárad be.

Illat: Nem nagyon van, de ami van, az sem túl zavaró.

Csomagolás: Nagyon nem vagyok megelégedve vele! Több használat után az ecset leválik a kupakról, oda ragad az üveg nyílásához. Persze, ha kimozgatom a helyéről, és ha újra tekerem a kupakot már rendesen benne marad az ecset. Csak rossz, hogy minden használat előtt ezt meg kell ismételjem. Remélem nem mindegyik ilyen!
Az üveg átlátszó, látni hol járunk, így azzal nincs problémám. Az ecset is megfelelő mennyiségű lakkot vesz fel, könnyű vele dolgozni. Esetleg kisebb körműeknek sok lehet az a festék, amit az ecset fölvesz.

Tapasztalatok:
A legelső alkalom katasztrófa volt. Nem vártam eleget és a körömlakkom felbuborékosodott. Undorító volt. Azután kipróbáltam úgy a használatát, hogy várok 5 percet a száradásával, és úgy már tök szépen működik. Bár nem mindegyik lakkal van ez sajnos, ezért tesztelgetem szinte mindenféle lakkon több-kevesebb sikerrel.
Íme a lakkok, amelyekkel teszteltem:


A tesztelés 1 réteg alaplakkal-1 réteg körömlakkal-1 réteg fedőlakkal történik minden esetben! 

Essence lakkok esetében- Essence- Fatal fame 61-es árnyalat, 350 HUF
Az 5 perc kivárása után nem történt semmi negatív. A körömlakk szépen, simán, semmilyen hiba nélkül illeszkedett, majd maradt a körmeimen. A lakk úgy kezdett el a 3. nap végén lepattogni, hogy mindhárom nap úsztam 30-35 percet, és mosogattam is. Tehát a körülményeket nézve, egész szépen teljesített a lakk. Én meg voltam vele elégedve ilye nyúzó tényezők mellett.

Quiz Cosmetics körömlakk 
Ezt a körömlakkot 120 HUF-ért vetem, 6 ml-t tartalmaz. Egy réteg is elég belőle a szépen fedéshez. Én Euro-s boltban jutottam hozzá. Nincs nevük a színeknek, csak a lakk aljára van írva egy szám, én a 112-est hoztam el. A körmömön szintén a harmadik napja van meg, 2 úszás, 1 mosogatás van mögötte, nem pattogzott le. Fura, hogy jobban tartja magát mint az Essence, bár ott 3 úszásról és 3 mosogatásról írtam, így hasonló terhelésnek kellett volna kitegyem ezt is. Kivártam itt is az 5 percet a biztonság kedvéért, amivel nem is volt gond, egészen a bal keze mutató ujjáig. Itt valamiért felbuborékosodott a körömlakk, nem annyira látszik, de nem elhanyagolható információ. Tehát, a tanulság lehet az, hogy itt 5 percnél tovább érdemes várni a fedőlakk felkerülte után.

A körmömön a Quiz Cosmetics körömlakkja látható 
Persze ez csak 2 márka, amellyel jól teljesít a Kallos 3 in 1. Még hátra van az Avon, Miss Sporty és egy noname lakk, amelyekkel illene letesztelni, hogy teljes képet kaphassunk róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com