2012. július 15., vasárnap

Na mit használtam a héten? Avagy életmód váltás terméket is bont....

Mindenki használ valamit, ami jó hatással van rá az adott héten. Lássuk mik voltak azok a kedvencek, amelyekkel sülve-főve együtt voltam ezen a héten!


BB Krém
Eddig meg vagyok Vele elégedve, de szeretnék több tapasztalattal a birtokomban, egy teljes bejegyzést írni róla! Ráadásul az a 3 alkalom nem biztos, hogy elég volt ahhoz, hogy apróbb hibákat észrevegyek nála, hisz még tart az újdonság varázsa! :)

Garnier BB krém-zsíros, vegyes bőrre
Puma Create parfüm-Női változat
Ez volt talán a második parfümöm az életem során. Már annyira nem tetszik az illata, de mivel ez a parfüm volt rajtam, amikor a barátommal először találkoztam, gondoltam örömet szerzek neki is és egy kis nosztalgiát is viszek a találkákba. Ennek ellenére szeretem  a parfümöt, csak már bátrabban nyúlok a gyümölcsösebb, virágosabb darabok után!

Nivea krém
Mivel egész héten úsztam, a klóros víz szépen elkezdte a maga kis dolgát. Persze nem az egész bőrömön, hanem a könyökömnél illetve a térdemnél, valamint a körömágyamnál turpiskodott. Mivel egy kicsi tégelyem van és nem akartam sok mindent cipelni, csak gyorsan a táskámban landolt ez a krém.

Balea alumínium mentes dezodor változata
Nagyon sokat használtam a héten, hiszen úszás után is magamra kentem.

Gliss Kur kifésülő spray
 Akárhányszor víz ér a hajamhoz becsomósodik. Persze ha úszás előtt megfésülködök, nem olyan vészes a helyzet, de szeretem megkönnyíteni a dolgomat (és az időt is kispórolni) ezzel a termékkel. Régóta lehorgonyoztam mellette, már 2 éve hűséges társam. Nem váltanám le semmire sem!

Kedvenc Nivea tusfürdőm
Egész héten csak őt használtam, fogyott is rendesen az úszás mellett szintén. Már nagyon a végét járja, valószínű hogy hamarosan felkerül a blogra, mint elfogyott termék. Hiányozni fog, de sajnos amíg el nem használom a másik 2 tusfürdőt, addig nem igazán kellene újat vennem belőle.


És Ti mit használtatok a héten? Van olyan termék, ami esetleg megegyezik az ittenivel? Volt már olyan Veletek, hogy az életmód váltás más termék használatát is magával vonta? 

Ha van kedvetek iratkozzatok fel a blogra követőként! Mintha egy kicsit bestagnáltunk volna, pedig a számok azért mást mutatnak. Ha tetszik a blog, iratkozz fel, hagy lássam mennyien vagyunk! :) 

1 megjegyzés:

  1. A Gliss Kur-t én is imádom nagyon régóta, nem is tudom hogy tudtam élni nélküle:) Szép selymes tőle a hajam és nem áll össze vissza.

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com