2012. július 7., szombat

Szerzemények, ajándékok

Sziasztok! :)
Nos van 1-2 dolog, ami lemaradt Svájcból, mert a  zürichi pályaudvaron is nekiálltam vásárolni, amilyen akcióvadász vagyok.

Együtt mindenki
L'occitane-ban jártam csak, ahol voltak ám akciók. Ezért sem tudtam kihagyni. Meglepődtem vásárlás után, hogy az eladó lány mennyi termékmintát rak bele a csomagomba, ahhoz képest, hogy csak 2 terméket vettem, és azok is akciósak voltak. Csak úgy pakolta befele a csomagomba, a végén már el is lepte a sok termékminta a valódi, ténylegesen felvásárolt termékeimet. Itthon, ha vásárolok, nem kapok termékmintát, pláne ha akciósan veszem a termékeket...Kivéve persze, ha akciósan nem 10 ezrekbe kerülnek. Mert akkor azért kap az ember egy darabot. :)

Cseresznyevirág illatú szappanok
Nem olyan rég volt a születésnapom is, így a barátomtól és anyukájától is kaptam valamit. Mi mást, mint parfümöt? Az egyikre 2 éve fájt a fogam, nem is tudom miért nem vettem meg magam. Lehet, meg akartam hagyni barátomnak a lehetőséget, hogyha minden kötél szakadna és nem marad ötlete....
Az egyik egy Adidas parfüm, ami a Fruit rhythm nevet viseli. A másik parfüm egy olyan darab, amely illatra és üvegcsére is nagyon nagyon hasonlít a Nina Ricci által készített Nina parfümre. Annyi különbséggel, hogy itt az illat hamarabb elillan. Van eredetim is, de azt különleges alkalmakkor használom. Így most már bátran fújkálhatom magam!

Nina Ricci másolatféle 


Fruit Rhythm

Kifogyóban voltam/vagyok sampon ügyileg. Már volt elképzelésem, hogy mit válasszak, de az árak igen is számítanak, pláne ha az édesapjával megy vásárolni az ember lánya. Így esett a választásom az akciós Garnier Ultra Doux 5 gyógynövényes samponjára. 500 HUF-ba került, 250 ml-t takar a flakon. Kíváncsi vagyok rá nagyon.




Az új sampon: Garnier Ultra Doux


Egyébként a másik esélyes versenyző a Pantene Aqua Light volt, de 800 HUF fölött volt az ára, és szerintem a flakon ugyanannyit tartalmazhatott, mint a Garnier társa. Ennyiért meg bevallom, drágának találtam. Főleg, hogy máskor 600 HUF-ért látom hirdetve. Minden esetre ennyi lett volna, amiket az elmúlt pár napban zsákmányoltam/kaptam.

Ti milyen újdonságokat vásároltatok mostanában? Szerettek kísérletezgetni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com