2012. július 26., csütörtök

Újdonságok-Ezeket vásároltam

Sziasztok! 
Az elmúlt héten, egészen idáig egy kis vásárlásra is volt időm. Lássuk, mit sikerült alkotnom!

Balról jobbra: Isana tusfürdő, Kecsketejes szappan, CV arcpakolás, Borotva hab

Tusfürdő: Őt, már egyszer próbáltam egy évvel ezelőtt. A csomagolása tetszett meg nagyon, a végső jó benyomást pedig a letisztult illata tette teljessé. Szeretem, mert jól habzik, nem csak tusfürdőnek jó, hanem habfürdőnek is. Jobban habzik, mint a korábban említett Nivea tusfürdő! Kicsit zavaró, hogy nem látom, hol tartok a flakonban, de ez legyen a legkevesebb gondom! Érzékeny bőrűek is használhatják! Elsősorban azért vettem, hogy az úszáshoz ne a drágább tusfürdőket kelljen használnom, mert sajnálnám elpocsékolni őket ilyen gyorsan, bevallom! 
Ára: 289 HUF/ Rossmann kártyával 275 HUF





Arcpakolás: Teafaolajat és fehér agyagot tartalmaz. Tisztító arcmaszk, van többféle is belőle, én erre voltam kíváncsi. Most épp ez az arcmaszk van rajtam. Nagyon erős a teafa illata, így aki nem bírja ezt, az keressen inkább mást! Nekem nincs bajom vele, mert tényleg érzem, hogy frissít és tisztít, de tudom hogy sokaknak ez az illat már lehet kiverné a biztosítékot.
Nagyon tetszik, hogy 2 kis részletbe van csomagolva a pakolás. Mi több, szét is tudjuk őket szedni, ami segíti a könnyebben adagolást, illetve akár utazáskor is vihetjük magunkkal, nem foglal sok helyet. Óvatosan tépjük azért, mert annyira nem precízek ezek az előre szaggatott része! 
Ára: 214 HUF





Kecsketejes szappan: Régóta fáj a fogam már egy ilyen termékre. Sokat hallottam már róla, hogy milyen jó barátja a pattanásos bőrnek! Kipróbálom, bár olyan vészesen nem néz ki a bőröm, de jobban örülnék ha az a pár patti is eltűnne. Na de ki nem? :) 
 Ára: 700 HUF


Borotva hab: Az M Lady márkától vettem, sosem volt még borotva habom. Viszont kíváncsi vagyok, hogy mennyivel teszi jobbá a borotválást, mint a sima felhabosított tusfürdő. 
Ára: 165 HUF/50 ml-es kiszerelés
455 HUF / 150 ml-es kiszerelés 


Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Esetleg ismeritek egy olyan változatát, ami jobban működik? 

2 megjegyzés:

  1. Mülleres borotvahabot vettem már 2x, a nagyobbat csak akciósan, mert pár hete az volt. Nem rosszabb, mint a Balea és olcsóbb. A borotvagéleket jobban kedvelem, de a lényeg ugyanaz a gélből is hab lesz... .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet nem próbálom ki a Baleát, ha ugyanannyit tudnak.:)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com