2012. augusztus 26., vasárnap

Helyzetjelentés

Sziasztok! 

Amint látom, egyre jobban gyűlünk. Legalábbis, én nagyon örülök, hogy már 24-en gondoltátok úgy, hogy megéri feliratkozni az oldalra! Szeretném, ha továbbra is gyűlnénk és egyre többen gondolnák ugyanezt. Lassacskán, talán valami meglepetéssel is tudok majd készülni. De ez a jövő zenéje még nagyon, remélem megéri várni!
 Már vannak állandó kommentelők is, akiknek nagyon örülök! Tartsátok meg ezt a jó szokásotokat a későbbiekben is, én igyekszem mindennap valamivel előrukkolni!:) Most éppen családi nyaraláson vagyok, de a következő hétvége, csütörtöktől egészen vasárnapig a gólyatáborról fog szólni. Majd nézzétek el, hogy nem tudok írni, talán rakok előre beállított bejegyzést is. Máskor is raktam ki így, sajnos nem került ki a frissek közé, nem tudom miért. Szóval a legbiztosabb az, amit én manuálisan rakok ki....:S
 A GT után minden a megszokott módon fog tovább folyni, reményeim szerint. 

A képek már jobb minőségűek amúgy? Vagy még mindig kísérletezgessek? Esetleg még valami, amire kíváncsiak vagytok a továbbiakban? Termékek? Jöhetnek-e még cikkek? Mi újság van Veletek? Jól telt a nyaratok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com