2012. szeptember 22., szombat

Bejött az ősz...

Sziasztok! 

Sokkal hidegebb van, mint amit megszokhattunk. Ti mit tesztek annak érdekében, hogy ne betegségbe torkolljon ez az átmenet? Íme, pár hasznos tipp.

- Vedd elő a téli takaród! Valószínű, hogy most szeptember huszadika körül, kevesen engedhetik meg maguknak a fűtést. A gáz így is drága, ezért inkább öltözködni érdemesebb.

- Szedj C-vitamint! Egy levél 200 HUF körül van a boltokban. Mindennap szedj be egy szemet, sokat segíthet kezdetleges megfázás esetén is!

- Egyél gyümölcsöt! Sajnos Magadat kell rávenned, hogy egyél, mert elég kevés suliban látom azt, hogy az ebéd, vagy a tízórai, uzsi mellé raknának gyümölcsöt is... Egy alma, vagy egy kisebb fürt szőlő nem nagy súly!

- Öltözz rétegesebben! Egyik nap, én már vastag pulcsiban mentem, amikor láttam pár lányt, akik papucsban  és shortban mászkáltak kora reggel. Mondanom sem kell, a közös út alatt volt tüsszögés, köhögés, krákogás...Ezután meg jön a csodálkozás, hogy beteg az ember lánya. 10 fokban szerintem ez már nem hordható viselet. Vagy, ha ennyire nem tudsz elszakadni a nyártól, akkor vegyél fel egy leggingset a shorthoz!
Érdemes előkapni a vékonyabb kabátokat is, a sportcipőket, a vastagabb zoknikat! Tudom, kényelmetlen Magaddal cipelni napközben, főleg, ha nagy a hőingás és majd megsülsz délután, de hidd el, ez legyen a legkevesebb bajod, ha kihagysz egy tüdőgyulladást vagy influenzát!

- Otthon sem éri meg vékony ruhában flangálni! Keresd elő a jó kis szabadidő együttesed! Sajnos, odabenn is érezni lehet, ha lehűl a levegő.

- Próbálj meg idény gyümölcsöket fogyasztani, ezek olcsóbbak is, mint más társaik. Mégis könnyedén vitaminokhoz juthatsz!

- A zöldségeket se hanyagold, fogyaszd ezeket is bátran, főzelékként, salátaként elfogyasztva! Ilyenkor a szervezet jobban legyengül, jobb ha nem várod meg az első jeleket!

- Könnyedén felfázhatsz, a hiányos öltözködés miatt. Ezt megelőzve, vagy előzetes kezelésként igyál tőzegáfonya teát, vagy szedd kapszula formájában!

- A fokhagymás citromlé is sokat segíthet a szervezet megerősítésében! A fokhagymát zúzd össze, keverd el citromlével. A szagok miatt ne aggódj, a citrom elveszi a fokhagyma jellegzetes illatát!

Te hogy viseled ezt a hirtelen lehűlést? Megfáztál, vagy eddig sikerült megúszni? 




5 megjegyzés:

  1. Nekem kifejezetten jól esik ez a hűvösebb időjárás, kicsit sok volt a forróságból. Egyébként is szívesebben öltözöm rétegesebben, jobban variálható és szívesen viselek kabátot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hú én nem szeretek rétegesen öltözködni. Zavar a mozgásban az a sok cucc. :S De tény, hogy jobban variálhatóak ilyenkor a ruhák!

      Törlés
  2. Igyekszem rétegesen és előre látóan felöltözni,főleg,hogy bringával járok.
    el kezdtem inni a búzafű levet,nagyon jókat hallottam róla,mert immunerősítő,sok benn a vitamin.Sokat edzek,még szélbe is megyek futni,ha úgy hozza a nap.
    Én így készülök a hidegebb napokra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Juj, az elég kemény lehet télen. De még így 5 fokban is, gondolom kesztyű azért előkerült. :S És milyen a búzafű lé? Íze? Valamivel vegyíteni kell, vagy csak egyszerűen megiszod? Gondolom, ilyen bioboltokban lehet hozzájutni. :)
      Nagyon jó, hogy még így sem hanyagolod a mozgást! Én elmegyek minden héten kondizni, plusz a sulis tesi órák amik így megmozgatnak.

      Törlés
    2. Kesztyű?még nem,de már kellene,csak nem szedtem elő(trehány)
      a búzafűnek olyan az íze sztem,mint a frissen nyírt fűnek és kicsit édeskés. Reggel éh gyomorra kell lehúzni,meg van,hogy mennyi az adagom,de facsarás után kb 0,4cl lesz. szóval,mint egy felest csak lehúzom. utána 1/2- 1óra múlva lehet enni,inni.termesztőnél veszem a városkámba,minden héten minden napra a következő adag eláll a hűtőbe.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com