2013. április 20., szombat

Amit nem bántam volna, ha kimarad az életemből-I. felvonás

Sziasztok! 

A kisebb csalódások közé, olykor bekerül egy óriási is, ami nem csak hogy nem válik be a funkcióját illetően, hanem többet is árt, mint amennyit használ. Na, még mindig kíváncsiak vagytok?

Az elkövetkező sorokban a Syoss hővédőjéről lesz szó. Igaz, kb. a háromnegyedét elhasználtam, ennek ellenére az utolsó 30-35 %-a a kukába landolt a kezem lendülete által, úgy felbosszantott az utolsó húzása.


Ára: 900 HUF
Mennyiség: 150ml
Funkció: hővédő 


Még a hajvasalós korszakom utószeleként vettem meg, legalább 1,5 éve, de már akkor sem voltam vele megelégedve, csak akkoriban még nem voltam olyan kiforrott személyiség, hogy azt mondjam, kidobom ezt a terméket, kell a francnak, ha nem válik be. Így hát nyúztam-húztam a dolgot, viszont, ahogy olvasgattam, nem csak Nekem gyűlt meg vele a bajom!




Amiért nagyon nem: 
Sokan az illatát teszik felelőssé a sikertelensége miatt, meg azt, hogy a haj durvább tapintású lesz mint volt. Nekem még a hajam is összetapadt/ragadt tőle, mindegy volt szinte, hogy mennyit és hogyan fújok rá. Az első 2-3 alkalommal fel se A kifésülés rémálomnak számított, ráadásul nehezen is lehetett megoldani úgy, hogy ne maradt volna a fésű fogai közt valamilyen természetellenes úton a hajam.

A hővédő funkciójához támasztott reményeimet viszont beváltotta, mert tényleg kevésbé töredezett a hajam. Ennek ellenére, a fésű használata borzalmas volt. A hajam nem töredezett, csak ritkult, ami majdnem ugyanaz az eredményt illetően, mintha szálkásodott volna. Szinte moshattam volna újra másnap, de legkésőbb harmadnap. Talán, minden idők legrosszabb hővédőjébe sikerült belebotlanom, kitudja. Minden esetre, tegnap a Rossmannban láttam egy szintén Syoss hővédőt, csak más csomagolásban. Vajon az is ugyanilyen elven működik? Vagy a csomagolással együtt, minden más is változott? Ennek ellenére, nem hiszem, hogy szívesen  kipróbálnám. Főleg, hogy nem is vasalom már a sörényemet, max. évente 1-2 alkalommal a fodrász, az meg annyira nem tesz be neki, mint 1 folyamatos igénybevétel. Mondjuk ki, borzalmasabb hővédőt, talán el sem tudnánk képzelni nála. Legalábbis nálam, nagyon betette a kaput.

Na de mi a helyzet Nálatok? Ismertétek ezt a terméket? Kipróbáltátok már? 
Ha van kedved, kövess Bloglovin-on, vagy Facebookon


4 megjegyzés:

  1. Én hősiesen elhasználtam, igaz 2 évembe telt..:)
    Most Kallos hajegyenesítő hővédőjét próbálom, de már is fényévekkel jobb mint az elődje!!
    Nekem nem ragadt/tapadt össze tőle a hajam, konkrétan semmit nem csinált. (mondjuk ez a jobbik verzió)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsés vagy! :) Nekem nagyon megsínylette a hajam, ezért is repült egy kicsivel erőteljesebb lendülettel a kukába...
      Vicces, mert én is a Kallos-on gondolkodtam, de rájöttem, hogy minek hővédő, ha egy évben maximum 2x ha vasalom a hajam most már. Még erősen töröm rajta a buksim, hogy érdemes-e megvenni, bár ha jobb mint az elődje, nagy félrenyúlás nem lehet belőle!
      Köszönöm, hogy írtál! :)

      Törlés
  2. Nekem az a bizonyos újabb fajta van meg, én is a rossmannban vettem, még szeptemberben.. :D Elsőre ugyanazt tapasztaltam mint te, úgyhogy hagytam is a francba. Csak mostanában vettem elő, és hajmosás után mielőtt megszárítanám, vizes hajamra használom. így most egész jó, nem tapad/ragad, a hajam puha, egész jól véd is. Csak hát lehetne jobb is, ha száraz hajon nem okozna katasztrófát :D Mindenesetre annyi pénzért vehettem volna jobbat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szárítás után, a következő napon is érződött már estefele. Rajta kívül 1 hővédőt próbáltam ki csak, de hát ő sem lopta magát a szívembe, lehet ezért is jobb, hogy feladtam a hajvasalást! :) Sajnálom, hogy Te is befürödtél vele, de ez is azt mutatja, hogy nem csak Nálam okozott gondokat, nem csak én vagyok ilyen "kényes" az ilyen dolgokra.
      Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com