2013. május 13., hétfő

Olvasói kérdőívezés level 2.

Sziasztok!

Mint ígértem, megint lesz kérdőívezés az oldalon. Nem is árt, hogyha van ilyen, pláne ha megvan az anonimitás lehetősége is. Egyelőre 1-2 hétig várnék a válaszokra, de nem biztos hogy jó ötlet az ilyesmit időhöz kötni. Köthetem én időhöz, hogyha ennyi idő alatt 2 ember tölti ki. :)
Arra szeretnélek bátorítani Benneteket, hogy vegyetek részt benne, hiszen az előző kérdőívezés óta eltelt legalább fél év, de ott is sok hasznos dolgot írtatok Nekem, amiket magamhoz képest teljesítettem is. (És remélem Ti is így vélekedtek!)
Remélem észlelhetőek voltak a változások is! Minden esetre, most is jól jönnének a vélemények a kérdésekkel kapcsolatosan! Egy kicsit talán hosszú lett, de akinek van már egy kiforrott véleménye az oldalról, annak 10 perc alatt megvan ez az egész.

A kérdőív egy kicsit tömény a szövegeket tekintve, néhány helyre igyekeztem irányadó kérdéseket is feltenni, hátha jobban beindít Nálatok is valamit, illetve így könnyebb lesz válaszolni rá. A tavalyi negatív tapasztalatokból kiindulva, szeretném ha "ésszel" használnátok ezt a lehetőséget! 

Köszönöm ha kitöltitek minél többen, Nekem a múltkor is sokat segített a véleményetek, remélhetőleg idén is így lesz! A válaszokat kérlek gondoljátok át, köszönöm, ha időt szakítotok erre is! Eddig én blogoltam, most egy kicsit Ti következtek! 

4 megjegyzés:

  1. Ezt most nem töltöm ki, ha nem baj, de úgy látom, hogy a véleményünkre vagy kiváncsi, azt megírom :)
    Szerintem nagyon szép a blogod, igényes, csajos, a külsőn esetleg ott tudnál változtatni, hogy amikor feltöltöd a képeket a bloggerre, akkor katt. rá és legyen valami nagyobb méret pl. Large vagy Extra Large, amennyit a blogod szélessége megenged. Magyarul nem tudom hogy fordították le, gondolom NAGY. :D Minél nagyobbak a képek, annál mutatósabb a blog szerintem :) És nem a kép méretére értem, hanem ahogy kiteszed a blogra.
    Ja és esetleg lehetne a szöveg sorkizárt, nekem ez a vesszőparipám :D
    Szépen írsz és érdekesen, ezen ne változtass, a témák is nagyon jók! :)
    Még a fotózáshoz szólnék hozzá: nem tudom mivel készítesz képet, de vagy telefonnal vagy kis kompakt kamerával. Úgy látom, hogy egy kis "zoom" ráférne a képekre. Biztos h van rajta ilyen funkció keresd meg, ezerszer szebbek lesznek a képek! :) Tudod, kicsit távolabb mész a kamerával és ráközelítesz a "zoom"-mal.

    ENNYI. A blogod szuper, csak így tovább :) Remélem hasznosnak találod majd a tanácsaimat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Fura, mert most az utóbbi bejegyzéseknél mindig nagy képeket használok a beállításoknál. Az akkor nem megfelelő méretű? :S Mert azután már csak egy lehetőség van, a nagyon nagy méret.
      Jaj, de nem szeretem a sorkizártat! Mások is megőrjítenek vele, mondjuk múltkor, láttam hogy egy kicsit tényleg elcsúszott a bejegyzés is. Nem lesz túl nagy a sorköz ha sorkizártra rakom a bejegyzést? Vagy eddig csak azért mutatott csúnyának mert egy előre beírt szöveget raktam be úgy? Ez az ami nagyon akadályoz a sorkizárt használatában. :/
      Kis kompakt kamerával készítem a képeket (milyen jól eltaláltad) :D, 10 megapixeles, szóval....Ilyen az én "popszakmám", ez jutott. Pedig szeretnék egy 14-16 megapixeles kis aranyost. Ha bejön az amit terveztem a nyárra, akkor nem kell sokat nélkülözni már a jóféle képeket! De köszönöm az instrukciókat, akkor megpróbálok így is fotózni a későbbiekben, hátha vállalhatóbbak/jobb minőségűbbek lesznek a képek is!
      Hasznosak a tanácsaid, nem véletlenül Te voltál az első blogger akit olvastam és a mai napig is olvasok! Sokszor a nagyobbaktól jó tanulni, nekik már van tapasztalatuk az ilyesmikben! Nagyon örülök, hogy írtál pár sort, annyira megtisztelve érzem magam ilyenkor! :)

      Törlés
    2. Nem néztem, hogy mekkora méretű képeket használsz, bocsi. Már látom, hogy elég kicsik. Szerintem a blogod szélessége elbírná a 600 pixel szélességűt, és akkor ha feltöltöd mehet az "original size" vagy "eredeti méret", nem tudom mit használnak magyarul a bloggernél. Ha túl hosszú, kilóg, akkor persze lehet kisebb is, csak tippeltem a 600-at :) De lehet csak én vagyok a nagyobb képek híve, nem tudom :D Ha neked így tetszik, maradjon, az a lényeg h neked mi jön be! :) Ez nem hiba egyáltalán, nyugi :)
      Igen, ha beilleszted a szöveget, akkor a blogger néha kiakad és nem lehet már szerkeszteni sem. Én mindig a blogger felületén írom a bejegyzést és nem Word-ben meg ilyesmi, így nem szórakozik velem :D Nálam mindig sorkizárt van, de tudom h van, aki középre igazítva szereti a szöveget, végülis tök mindegy, csak informatika szakos voltam gimiben, a sorkizárt "alap" volt, belém vésődött :D
      Persze számít h milyen a kamera, de ha olyankor fotózol, amikor van rendesen fény és ha használod, amit mondtam, akkor szebb lesz a kép :) Régen én is így fotóztam, mint te, most is ugyanaz a kamerám, de a különbség hatalmas, csak azért írtam :)

      Törlés
    3. Most kipróbáltam így, ahogyan Te mondtad! :) Én is a blogger felületén írom a bejegyzést szinte mindig, de az utólagos formázásnál nehezen akar engedelmeskedni a gazdájának a beállítás. De most pl. csak 5 percet cseszelődtem azzal, hogy sorkizártra rakjak mindent. Mondjuk, lehet benne volt az is, hogy most nagyon akartam, hogy ilyen legyen a bejegyzés és nem mondtam azt 2 perc után, hogy: jó, szevasz. :D
      Jaj az informatika...Sose szerettem, de lehet azért mert mindig lemaradtam arról amit az órán csináltunk, pedig nem is beszéltem sose, és a böngésző se volt nyitva...Csak pislantanom kellett egyet és már jelentkezhettem, hogy hát ez meg mi volt...:D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com