2013. május 19., vasárnap

Teszt-Essence Nail Art Protecting Base Coat

Sziasztok! 

Szerintem "ügyesen" lehagytam az Essence leárazások alkalmával utoljára beszerzett delikvensemet a bemutatásból. Ennek ellenére, mégis szánok neki 1 külön bejegyzést, igaz nem lehet már kapni, ami nem is olyan nagy baj. A mai első poszt főszereplője az Essence Nail Art Protecting Base Coat. 



Ár:  akciósan 349 HUF
Mennyiség: 10 ml 




Funkciójának szerintem a köröm védelme van meghatározva, de mivel semmilyen magyar utasítást nem találtam róla, hogy mire hivatott használni pontosan, így alaplakként használom/használgatom. Először nagyon jól szuperált, azonban egy idő után, lejött a teteje mindenestül. Ilyet sosem tapasztaltam egy Essence lakknál sem, de ez, akkor sem túl biztató, főleg az első ilyen Nail Art termékcsaládos lakk esetében. Ti, hogy gondoljátok?
Általában egy réteget kenek a körmeimre, de ha sötétebb lakkokkal dolgozom, félek hogy elszínezik a körmömet, így olyankor elővigyázatosságból 2 réteg lakk varázsolódik fel a körmömre. 





Tapasztalatok: 
A körmeim tényleg nem színeződtek el. Viszont, kiemelném azt a tulajdonságát, hogy a körömlakkok lemosását nagyban megkönnyíti. Tényleg olyan, mintha egy védőréteget képezne a körmön és a lakkok a lemosás alkalmával simábban lejönnek, nem kell erőlködjek velük. Ugyanakkor a másik oldalról is érdemes megközelíteni a lakkot: a színes lakkokat gond nélkül lemosom. De magát a védő lakkot, nehézkes lehozni a körömről. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy inkább egy sima lakkot sikálgatok a körmeimről, mintha egy tök feltűnő szín maradna meg rajtuk, amit nem szívesen mutogatok. 


Rossznak nem rossz, de lehet nem lennék szegényebb semmivel sem, hogyha egy normál alapozó lakkot választottam volna. 
Egy hasonló lakkot láttam már a mostani kínálatban, annak is hasonló üvege van, csak egy kicsivel nagyobb, mint ez. Az egy fedőlakknak van beállítva és olyan 600 HUF körül mozog az ára. Ha az alaplakkról már amúgy sincsenek már morzsák, attól még ha érdekel bárkit is ez a fajta lakk, még be tudja szerezni fedőlakk kiadásban. Én mindenesetre, a saját (ismétlem csakis a saját) tapasztalataimból kiindulva nem venném meg, a túlságosan ragaszkodása miatt. De, akinek ez fontos, mert olyan az életvitele hogy valami lerobbanthatatlant akar a körmeire, annak jó alternatíva lehet. 

Ti milyen alapozó lakkokat használtok? Megvagytok elégedve vele? Találkoztatok már ezzel a lakkal? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com