2013. június 2., vasárnap

Májusi "termékeső" aranyat ér, avagy májusi kedvencek

Sziasztok!

Nem mondjátok, hogy megint egy hónap telt el? Igaz, az áprilisi kedvencek poszt május 7-8 körül került ki, így nem is csoda, hogy gyorsnak ítélem a tempót, ahhoz képest, tényleg az. Na de ez a májusi időjárás hol ilyen volt, hol olyan. Igaz, a végét esőkkel, viharokkal zártuk időjárás tekintetben, de hát a mondás is úgy tartja, hogy a májusi eső aranyat ér. Számomra ugyan nem igaz ez a mondás, mert a sárnak hála még a kutya is megpecsételt vizsgára menet közben. Ő így kívánt sok sikert, ami bevált! Na de lássuk, hogy kis kis házi kedvencemen kívül még mi volt az, ami örömömre tudott tenni ebben a hónapban!

Essence Nail Art Special Effect Topper
Tudom, sok lesz már belőle, de amióta megvan mindig használtam valamilyen körömfestésnél, meg amúgy is olyan régóta szemeztem vele, ennyit megérdemel 1-2 furcsasága ellenére is. Róla igyekszem majd egy bővebb bejegyzéssel jönni. Már 4x használtam azóta, de természetesen képet elfelejtek lőni róla. Mindegy, úgyis annyira tetszik a variálhatósága, hogy úgyis lesz még ugyanolyan köröm vele. A hónap vételének egyébként őt tartom. 



Babylove törlőkendő
Nagyon megkedveltem őket, igaz nem az az igazi Balea amit nagyon szerettem, de nem árt a bőrnek sem, jóféle kamilla illata van, szívesen használom. Nagy adag, elleszek vele egy darabig. Egy jó darabig. Róla mindenképp lesz egy bejegyzés, meg egy másik törlőkendőről is, ami inkább a szégyen kategóriájába esik lassan... 

Max Factor Lipfinity & Max Factor Long Lasting Performance keverék
Már több elkészült bejegyzésben fogom őket a jövő folyamán említeni. Tulajdonképpen annyi, hogy szerintem egymás gyengeségeit együtt nagyon szépen kiegyenlítik. Már nagyon régóta így használom őket, és most, hogy már meggyőződtem róla, hogy nem káros a használatuk együtt, bátran ki merem jelenteni, hogy jó kombinációk. Mivel a Long Lasting nem fogyott el, és kellett az erősebb fedés, gondoltam befogom a Lipfinity mellé, ami be is vált. Az utód még kérdéses, hogyha ők elfogynak, ami hamarosan azért esedékes lesz a Lipfinity részéről.

Balea tusfürdő-Brazil mangó
Majdnem végig őt használtam, meg is látszik, már csak az alján van egy kevéske. Be kellesz tárazni egy pót darabba, viszont addig is mást szeretnék elővenni, hogy fogyjon a többi is! Tudom, még van egy Yves Rocher tusfürdő még Svájcból, amivel adós vagyok...Jól elszaladt az idő. 




Alverde testvaj
Egy kicsivel másabb textúrára számítottam, de nem bántam meg, hogy a magaménak tudhatom. Az illata jó, arra a minimális hidratálásra bőven jó, ami nekem szükséges. Ha szeretnétek, írok róla egy bővebb bejegyzést is, de mivel már láttam másnál is, ezért nem szerettelek volna kérdezés nélkül untatni Titeket. Mehet vagy inkább hagyjam? 


Szelleműző spray
Róla már készült meg bejegyzés. Hogy ez a termék megint a listán van, tudjátok mit jelent? Azt, hogy megint vizsgaidőszak van és nehézkesen megy az alvás. Ami a legrosszabb: csínján kell vele bánnom, mert sajnos megszűnt, a DM polcairól eltűnt és utánpótlást/ más csomagolást sem láttam. Ez pedig eléggé lehangol...Új alternatíva után kell nézni. Altatós-nyugtatós bogyókon még nem szeretnék élni, akármennyire is gondolja ezt másképp a felsőoktatás.  Bővebb bejegyzést itt találhatsz róla: Tovább a bejegyzéshez>>>

Avon testpermetek
A jó idő bekövetkeztével néha már soknak éreztem a parfümöt, ezért inkább a testpermetek után nyúltam. Főleg a mangó-gránátalmást használtam, bár néha becsúszott a vadcseresznyés darab is. (Milyen meglepő, nem?)

Nina Ricci-Nina
Ő már régóta megvan, szeretném elhasználni, ezért permetezgetem magamra szorgosan. Már, amikor nem érzem soknak a parfümöt, ugyebár. Még Franciaországban vettem. Amikor hallottam erről a parfümről tudtam, hogy nagyon tetszeni fog az illata. Eddig azért sajnáltam használgatni, mert elég drága, hamisítványt meg nem akarok a magaménak tudni ebből, mert egyszer már megjártam ezzel. Emiatt majdnem megutáltam a parfümöt is.... Bikiráéknál láttam, hogy Andi posztolt a kimért parfümről Facebook-on, így nem is volt kérdés, hogy az elfogyasztás után hova fog az utam vezetni. Az üveget azért megtartom, szép hangulatos, igazi élénk alma. Majdnem minden lány szereti ezt a parfümöt, jó szívvel ajánlom annak, aki még esetleg nem szagolta volna!

Nos, ezek lettek volna az én kedvenceim erre a hónapra, de még júniusi kiadásra a lista úgyis bővülni fog, vagy éppen lemorzsálódni.Esetleg teljesen kicserélődni. Utóbbiról azért vannak kétségeim...
 Ti miket használtatok szívesen? 

Ha van kedvetek, nyomjatok a Tetszik gombra Facebook-on, kövessetek Twitteren, vagy éppen kérdezzetek normális keretek között ask.fm-en! És akkor még ott van a Bloglovin' és az e-mail cím is. Már csak az nem tud elérni aki szabályosan kerülni akar, ennyi követő felületen! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com