2013. június 15., szombat

Ti kértétek: Termékek, amik beváltak I.

Sziasztok!
A kérdőívezés során kaptam egy ötletet, miszerint ne csak azokról írjak, amik nem váltak be, mert az nagyon "lehúzós" és olyan mintha soha semmi sem lenne jó a számomra. Pedig, azért vannak olyan tesztek is az oldalon, amik nem csak a negatívkodásról szólnak...
De, mivel felmerült a kérés, és magam is jó ötletnek tartom, gondoltam: Miért is ne? Csak félek, mert önmagamat nem akarom ismételgetni a blogon. Amivel elégedett vagyok, azt nagyon is ki szoktam hangsúlyozni, mindenesetre, remélem most (is) tudok újat mutatni! Úgyhogy lessünk be a pozitívumok és utópiák országába, ahol a mézes madzagot nem csak elhúzzák előttünk, hanem csupa szirup lesz minden!



Avonos tusolózselék
Most jöttem rá, hogy nem tusfürdőről van szó, hanem tusolózselének hívatják magukat. Csodálkoztam is tusolás közben, hogy néha a kinyomott adag egy része szépen visszasántikál a műanyag flakonba. De így már mindjárt más. Nincs mese, szeretem őket! Tartós illat, jó habzás, habfürdőnek sem utolsók! Nem hiába van itthon. A mangós-gránátalmás darab a szívem csücske volt, de a mostani cseresznyevirágosra sem panaszkodhatok! Extra hidratáltságot ugyan nem nyújtanak, de az illatuk tartósnak mondható (legalábbis Rajtam). 

Max Factor alapozók
Eddig két darab tulajdonosa vagyok, de úgy érzem hogy velük nem lőttem még mellé. A Long Lasting Performance és a Facefinity külön-külön is jó, de amióta kifakultam, együtt használom őket legfőképp és úgy még jobban meg vagyok velük elégedve! Talán a Long Lasting-ot, hogyha túl sokszor használtam, hajlamos voltam pattanásokra, de a másik társával együtt, nem tapasztaltam ilyesmit. Mondjuk ki: kiegészítik egymást.


Babylove törlőkendő
A Balea-s kedvencem után őrá esett a választásom, de nem bántam meg! 80 db, 550 HUF-ért, jó sokáig elég, és takarékos üzemmódot is eredményez. Szépen lehozza a sminket, nem sajnálom. Ragadást, olajosodást nem érzek. A Balea zöld sminkeltávolítóját már csak akkor fogom beszerezni, hogyha elutazom, vagy éppen már nagyon-nagyon régen használtam. De ez a törlőkendő is tud annyit, amennyit én elvárok.


Carmex 
Itt egy kicsit már meg akad a bibi mérő, mert ha túl sokat használ belőle az ember lánya, ott már idővel beüt a crach egy kis függőség képében, hagyományosabb nevén: kiszáradás. Napi 1, esetleg 2 kenés bőven elég belőle. Ha többször használom, sajnos többet ront, mint használ. Ennek ellenére imádom a bizsergető érzést amit a mentol okoz és a vanília visszafogott illatát. Emlékeztek amúgy, hogy nem szeretem a vaníliát? Na itt szeretem. Talán emiatt is vagyok már fele annyira elutasító a vanília fagyival, parfümmel, pudinggal és minden egyéb vaníliás dologgal. Ezt majd megköszönöm Carmexéknek!



NYC tus
A még karácsony környékén vásárolt NYC tusra csúnyán néztem kapcsolatunk elején, ugyanis azt hittem, hogy: "hű de jó, filces tus". Meg ahogy azt Móricka elképzelte... Be volt csomagolva/fóliázva is, csodálkoztam, hogy kisebb mint a többi tusfilc, de mondom, ahány márka annyi szokás, jön velem, kipróbálom őt is. Kicsomagoláskor jött a meglepi, így alapból mínusszal indult nálam az egész termék. Aztán, láss csodát: tartós, nem kenődik el az olajos szemhéjamon mint az Essence-es régi tusom. Ugyan az ecsethasználatot egy kicsit macerásabbnak élem meg, de most már, ha tehetném, ő utána nyúlnék inkább! Lehet eddig méltatlanul hanyagoltam a márkát. (?)  


Pure Nature Teafás-Rozmaringos pattanástalanító
A második műanyag üvegcse utolsó cseppjeinél járok. (Mire kikerül a poszt, sajnos már elfogyott.) Nagyon megszerettem, ügyesen végzi a dolgát, és valami megmagyarázhatatlanul beteges módon az illata is tetszik. Smink alá is kenhető, nem képez trutyis vagy ilyen hámos réteget, mintha hámlana az arc, hanem rákenjünk a kényes területre és ott marad, végzi a dolgát, mint egy jó sztahanovista. Írtam már róla ITT.



Na  akkor itt és most behúzom a kéziféket, azzal a jelszóval, hogy jóból is megárt a sok. Meg kitudja,  később még valami hozzácsapódik a listához, így talán egy sorozatot is köszönthetünk ezen a címen. Így, az oktalanul vagy az én figyelmetlenségemből kihagyott dolgok is kaphatnak egy kis reflektor fényt, ha nem is egy egész bejegyzés erejéig...Mit gondoltok? 

Nektek milyen bevált termékeitek vannak? Van olyan, amihez foggal-körömmel ragaszkodtok, vagy szerettek kísérletezni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com