2013. június 30., vasárnap

Van itt minden: Napi fabula-Lépj ki időben....+Felhívás, miegymás

Sziasztok! 

Ez a mai nap, nem csak amiatt különleges, mert a Google Reader utolsó napja, hanem amiatt is, mert egy olyan dolgot léptem meg, amit lehet meg kellett volna már réges régen. Rájöttem, hogy ha bármi van ami nem klappol, akkor ott rögtön és azonnal lépni kell, különben Magamat (és ne adj Isten a környezetemet) is mérgezni fogom, nem csak a tétlenségemmel, hanem az idegeskedésemmel is, amit az adott dolog okoz, és túlpörgetem a témát. És tudjuk, hogy az idegeskedés, csakis az életet rövidíti...Én nem szerettem volna évekkel rövidülni.  

Az Elit Alakulatba tartozó követők egy része tudja, hogy egy oldalon cikkeket írtam. Nos, ez az "opció" megszűnt mától fogva. Otthagytam az oldalt, mert csak saját Magamat mérgeztem vele, vagy éppen engem mérgeztek. Ehhez jött a csalódás, a nem megbecsülés és az, hogy ki lettem zsigerelve, a semmiért. Mert valljuk csak be, ingyen dolgoztam ám. Mégis az utóbbi fél évben, vagy 7-8 hónapban, nagyon csúnyán elborult minden. Ezért léptem ki. És a hiteltelenség miatt...Lehet, ott többen olvastak, mint itt Ti, de én úgy érzem, nem vagyok politikus, hogy idővel az a gerincnek nevezett dolog, feloldódjon bennem. Nem fogok több 100 ember hülyítésében sem részt venni, nem mintha erre kényszerítve lettem volna, de már az kiverte a biztosítékot, hogy bizony, volt aki az igazságért és a saját véleményéért le/meg lett szólva. Azelőtt is voltak gondok, de túltettem magamat rajtuk, de a hiteltelenségre azt kell hogy mondjam: STOP. Ezért, úgy gondoltam, inkább ezen a blogon szeretnék több erővel dolgozni, mint eddig. Nem pedig olyan dolgokra pazarolni az időmet és az energiámat, amik nem lesznek jobbak, sőt.... Inkább kicsiben és tisztán, mint nagyban és mocskosan ugyebár. 


Mindenesetre, azt megtanultam, hogy soha többé nem várhatok arra, hogy "majd jobb lesz", "mi van hogyha..." és ilyen badarságok. Akkor és ott le kell zárni, mert a végén nem biztos, hogy megússza az ember egy puszta kizsigereléssel. Az ígéretekre pedig azelőtt sem adtam túl sokat, így ez a nem túl jól megvalósított része a dolgoknak nem bánt annyira. Hiszen tudjuk: Messziről jött ember azt mond, amit akar.
Amit tudok, az az, hogy megkönnyebbültem és rájöttem, hogy ezt meg kellett volna tennem már legalább 2-3 hónapja, ha nem korábban. Ez volt a tanulópénz, és örülök, hogy csak a kifejezésben vannak benne az anyagiak (pénz), mert ha még ezt is vesztettem volna, lehet jobban megtépázva jövök ki a dolgokból. Pedig azelőtt elég sok helyen sikerült tapasztalatot szereznem, de úgy tűnik, ez mégsem volt elég, egy ilyen hiba kivédéséhez. Úgy tűnik, hogy egy kb. 23 hónappal ezelőtti legjobbnak képzelt döntésemből, egy rémálom lett. Emiatt egy kicsit szégyellem is Magamat, holott lehet nincsen miért....Az én döntésem volt a csatlakozás, csak ugyebár az ígéretek mindig szépen hangzanak, meg a mézes madzag is csúnyán el lett húzva az orrom előtt. Vállalom érte a felelősséget! De a franc sem gondolta, hogy csak addig vagy jó egy jó hírnevű oldalnak, amíg erődön felül teljesítesz és havi jó sok cikket írsz, félresöpörve az igazi, valós életet. Még, ha fizetséget kaptam volna azt mondom, helyénvaló a számonkérés, de a semmiért, nehézkesen.


Oldal nevet direkt nem írok ki, maradjon meg ez az egész az én, és azok titka, akik jobban ismernek. Meg, úgy gondolom, amúgy sem az oldalon van a hangsúly. Ez bármikor, bárkivel megtörténhet hogyha nem elég körültekintő és nincs elég mersze ahhoz, hogy a sarkára álljon még egy nagyobb gond bekövetkezte előtt. Nagyon sokszor volt ehhez merszem, most éppen nem, mégsem én érzem magam a vesztesek oldalán...győztesnek sem gondolom magamat, egyszerűen csak megszabadultam egy kellemetlenségtől. Összegezve azt tudom elmondani: Inkább, más példájából tanuljon az ember, mintsem a saját bőrén!

Egy kisebb tan mesének szánom ezt a mondanivalómat sokatoknak. Hogy vegyétek észre a jeleket, mert azok bizony vannak. Ha pedig megfogalmazódik az a bizonyos "talán ezt mégse kéne" gondolat, ott cselekedni kell és vagy rácsapni az asztalra, vagy pedig azt mondani, hogy : "elég volt, csók a családnak, elmentem vagánynak". Mert az elvesztegetett időnél nincs rosszabb. Sem Neked, sem pedig azoknak, akiket mérgezel más butasága miatt!

A jövőben szeretném, hogyha ki tudnám értékelni a múltkori (májusi)kérdőívezést. Láttam, akad azért pár új követő, ami a  Google Analytics statisztikán jobban megmutatkozik, mint GFC-n. Mivel újabb kérdőívezést csak kb. 6-10 hónap múlva tervezek, ezért úgy döntöttem, újra megnyitom a mostani lehetőséget azoknak, akik még nem tették meg, vagy éppen akkoriban nem ismerték az oldalt, nem jártak vissza rendszeresen, vagy éppen nem volt kiforrott véleményük.
Ha még nem töltötted ki ezt a kérdőívet, de úgy érzed hogy van mondanivalód a számomra, akkor kérlek élj ezzel a lehetőséggel! :) Az összegzés előtt, szerettem volna még egy lehetőséget adni a Számotokra, hogy leírjátok, mit gondoltok az oldallal kapcsolatosan. Ismétlem: Ez a májusi kérdőív, de aki új, és még nem töltötte ki, szívesen várom a válaszát!



Apropó GFC. Tudjátok, hogy megszűnik, 100 meg 1000 poszt született már róla hogyan és mint kell cselekedni.Én ezzel nem untatnálak Titeket.Akik itt követnek, nagyon örülnék neki, hogyha Facebook-on követnének tovább elsődlegesen, vagy éppen Bloglovinon. Köszönöm, ha megteszitek ezt, remélem nem nagy fáradtság ez a procedúra! Nem 1 óriási dolog, de Nekem sokat jelentene. 
Ide is kirakom a követő gombocskák valamelyikét, de megtalálhatjátok ugyanezt a bal felső sarokban is! 

Ebben a posztban mostmár tényleg mindent elmondtam, amit szerettem volna máma tudatni Veletek. Kicsit sok az információ áramlás, remélem volt közötte hasznos dolog is a Számotokra! Jó érzés, hogy eddig ilyen sokan velem tartottatok, én szeretném, ha a többség továbbra is velem maradna a jövőben!
Ha bármilyen észrevételetek van, írjatok nyugodtan, a tesztet pedig töltögessétek szorgosan, hogyha még nem tettétek volna meg májusban! Ellenkező esetben, nem szóltam, és dicséret illeti azokat, akik már írtak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com