2013. július 28., vasárnap

Horvátországban jártam-Képek I.

Sziasztok!

Sokáig gondolkoztam, de remélem szívesen veszitek hogyha mutatok pár, szerintem érdekes, vagy éppen jól sikerült fotót a nyaralásról. A horvátországi Rabac-ban voltunk, az idő is szép volt, és egy kis szerencsének köszönhetően, többet kaptunk, mint amennyit várhattunk.
Amihez van megjegyezni valóm, oda mindenképpen írok majd, ha érdekel Benneteket, ha nem, akkor pedig csak elég a képekre koncentrálni, hisz' ez a lényege a mostani bejegyzésnek.
Most főleg a (viszonylag) szálláshoz közel lévő partokat vagy éppen a kikötőről készült képeket hoztam.

Ha jól tudom, ezt a jelenséget, ezüstholdnak hívják. (?)

Verőfényes napsütés, jól mutat a strandon, a kikötőben, bárhol, bármikor.

Igaz, itt nem fürödtünk, mert messze volt a szállásunktól, de szerintem csodaszép tiszta a víz. Búvárkodni tökéletes.

Hajókirándulás előtt, de mindennap végigsétáltunk ezen a soron, ami végtelen hosszúságú és számű portékásból állt. Volt itt minden, és az árakkal sem szégyenlősködtek.

Ez, egy fél-tengeralattjáró. Mi éjszaka voltunk, de sajnos az akkor készült képek nem adnak vissza semmit sem jól, így hoztam egy képet magáról a szerkezetről. A nappali túrák hosszabbak, mint az éjszakaiak, kb. 50 percesek és lentről figyelheti meg az ember a víz alatti élővilágot. Aki nem akar búvárkodni, de felfedezésvágy jócskán van benne, annak nagyon ajánlom! Az alsó utastér viszont nagyon kicsi, tuti nem annyi emberre tervezték, mint amennyit mondanak.

Hajókiránduláson is voltunk, idén nem lettem rosszul. Talán azért, mert nem viharban, vagy vihar utáni este szálltunk fel a fedélzetre. :) A hajókirándulás rövid volt, a part menti kisebb öblökbe tértünk be, meg egy kis delfin les is benne volt az úti tervben, de sajnos nem bújtak elő. Hol jönnek, hol nem....
A hajó belsejébe is bekukkantottam egy gyors lesi fotó kedvéért.

Itt a kapitány elkezdte hívni a halait, úgy mint a csirkéket szokás, valahogy így, hogy: pipipi, ladies come here pipipi my ladies és jöttek, el is kapkodták azt a kevés kenyeret, amit szórt nekik. Nagyon vicces volt, szerintem régóta ezt csinálja. A halak csak úgy jöttek és el is kapkodták, amit lehetett. Ebben a kis öböl-szerűségben voltunk, nagyon elhagyatott, csak 1-2 rom, meg pár szemét volt a parton, ami engem egy kicsit zavart. Tudtátok, hogy szerintük minden strand szabad strand és hogy a tenger mindenkié, nem szabad kisajátítani? Nagyon szimpatikus ez a hozzáállás. Nem kérnek egy tengerparton sem pénzt, a fürdőzésért.

Egyelőre ennyi fért bele, remélem találtatok olyat, ami tetszett, vagy éppen jól sikerült és érdemes volt egy kis szeletet bemutatnom abból, hogy hogyan is telt ez az 1 hét. Ha van rá még igény, szívesen mutatok képeket, kivételesen sokat lőttem/lőttünk. Szóljon aki kedvet kapott egy ilyesmi utazáshoz! Árban is igencsak az átlag alatt van az az utazási társaság, akikkel mentünk, szívesen adok felvilágosítást privátban!