2013. július 31., szerda

Kérdőívezés kiértékelés I.-Kérdések

Sziasztok!

Ó te szent ég! Igen, tudom hogy május óta reklámozom, hogy bizony töltsétek ki szorgosan, ennek ellenére én nem voltam ilyen gyors a kiértékelést illetően. Sajnálom, mert sok hasznos tanáccsal láttatok el, amiknek a nagy részét hasznosítottam is, így vagy úgy. Minden esetre érzem, hogy ez a bejegyzés hosszú lesz. Vagy az ábrák, vagy a hozzáfűznivalóm miatt, de ez a rétes tészta bizony nyúlni fog, akaratlanul is.

Szerintem a legjobb, amit tehetek, hogyha sorban haladok a kérdésekkel, nehogy bármi is kimaradjon. Sok vélemény érkezett viszont, amiknek nagyon örülök, igyekszem mindegyikre sort keríteni. De most elsősorban a diagramos/ábrás megoszlásokra koncentrálnék!
A véleményes részt is ide szerettem volna, de rájöttem, hogy akkor nagyon-nagyon-nagyon-nagyon extrán hosszú lenne a poszt, és lehet válaszolni sem tudnék mindenkinek, amit nem éreznék fairnek, pláne úgy, hogy én biztattalak Benneteket a véleményezésre. Ez szerintem érthető.
Lássuk a diagramokat, ábrákat, százalékos megoszlásokat....nem feltétlenül gazdasági statisztika 1-2 szemmel!

1. Milyen néven követed az oldalt?

Itt bevallom egy kicsivel több, pozitív válaszra számítottam, mert sajnos nagyon sokan nyomtak arra, hogy nem követik az oldalt. Ha a "nem adok meg nevet" c. részt is hozzáadjuk, akkor is egy hajszállal győztek azok, akik nem követik az oldalt. Persze, ennek különböző okai vannak nyilván, ezért később esik szó ezekről.






2.Nemed:
Bevallom, titkon reméltem hogy azért 1 pasas rákattint az oldalra, de nem így történt. A nők kiütéssel győztek. Elvégre ez mégis csak egy beauty-vegyes oldal. Igaz, én nem találnék kivetnivalót abban, hogyha hímnemű is olvasna. Csak azért volt ez furcsa nekem, mert a régebbi oldalamon például volt 1-2 fiú olvasóm is.


3.Korod:
Ehhez nincs sok hozzáfűzni valóm. Volt egy sejtésem, hogy a 19-25 körüli korosztályból lesznek a legtöbben. Ez nem azt jelenti, hogy a többi idősebb, fiatalabb szekciót lenézném! Sőt, nagyon megtisztelő, hogy van olyan is, aki idősebbként is, de olvas, értékelhetőnek tartja azt, amit én nyújtani tudok ezen a platformon.


4.Hogy találtál az oldalra?
Meglepetés ért itt is, mert az, hogy a sminkbox,púderpamacs, magyarblogok és hasonló gyűjtőoldalakról szintén elérhető (volt) az oldal, de hogy valaki a kereső miatt ragadjon itt le, álmomban sem gondoltam volna. Ahogy azt sem, hogy annyit számít a hozzászólásom más oldalakon, hogy embereket vonzok a saját platformomra, főleg úgy, hogy én nem ezt a passzív-agresszív reklám stílust űzöm, hogy odaírom: szép lett, jó lett és nyomom befele a blogcímemet hogy xyz.blogspot.hu. Ezt a módit nagyon nem szeretem a saját blogomon sem, mert akit szeretnék azt úgyis megnézem a hozzászólása alapján. És nagyobb eséllyel nézem meg, mintha le akarnák nyomni a torkomon. De ezzel, szerintem sokan így vannak. :)


5.Mennyire vagy elégedett az oldalon fellelhető posztok minőségével?
Nagyon örültem, hogy 4-en úgy gondolták, hogy nagyon tetszenek az általam írt posztok. További 8 ember gondolta úgy, hogy egyszerűen jó amit írok, 5-en pedig azt, hogy átlagos amit ide "rittyentek" bejegyzésképp. Aminek nagyon örültem, hogy nem volt olyan, aki azt jelölte volna be, hogy egyáltalán nem tetszenek neki a bejegyzéseim. Persze, ez nem jelenti azt, hogy nincs ilyen ember, de jelen esetben, ő nem vett részt a kérdőívezésben, így nem kaptam ilyen értékelhető adatot.
Tehát, nem fogok elszállni magamtól semmiképpen (nincs is rá okom), biztos van olyan, akinek nem jön be az írásmódom, vagy borzalmasnak ítéli meg a fogalmazásmódomat.


6.Mit gondolsz mennyire változott az oldal (és annak színvonala) az elmúlt hónapok során?
A pozitív változást sokan észrevettétek, aminek nagyon örültem. Azok akik nem tudták megítélni a helyes választ, feltehetően nem ismerték a régebbi oldalt, a kinézetet, a cikkek szerkesztettségét, így tényleg nem lehetett viszonyítási alapjuk.
Akik nem vettek észre semmilyen változást, nem tudok mit reagálni. Kicsit bánt a dolog, de lehet, hogy nem is igazán akartak ezzel foglalatoskodni, hogy meglessék mi változott a régiekhez képest, vagy számukra jelentős változást valami más dolog hordoz magában. Idővel, remélem az ő véleményük is pozitívabb formát vesz. De, legalább rosszabbnak nem találja senki sem a színvonalt, azt hiszem ez mégis csak jelenthet valamit. 


7.Mely posztokat/bejegyzéseket szereted a legjobban az oldalon?
Itt több mindent is be lehetett jelölni, így csak pár dobogóst emelnék ki, a többi úgyis nagyon jól látható. Szerintetek a legjobb bejegyzések közé tartoznak a tesztek (ennek szívből örültem, hiszen az oldal erre épít, főként), ezt követik a kedvences,haul-os posztok, majd jönnek a körmök (Itt dobtam egy hátast, az én körömfestő tudásomhoz képest, ez óriási szó).
Azért reméltem, sokan fogjátok azt jelölni, hogy minden témát szerettek, de hát ez ritka. Mindenki másban erősebb, nyilván van amit én sem tudok olyan jól átadni, mint amennyire szeretném pl. sminkek készítése.


8. Mely bejegyzéseket NEM kedveled az oldalon?
Itt valamiért a tesztek, cikk szerű bejegyzések és a körmök, egyéb témák vitték a pálmát. A másodiknál egy kicsit elszomorodtam, mert szeretek cikkeket írni, tudjátok hogy azelőtt két másik oldalon is írtam, és ott azért szerették a munkáimat. Ez nem jelenti azt, hogy az olvasóim hibája lenne ez!
Én annak tudom be, hogy inkább a személyesebb, teszt-jellegű bejegyzésekkel kezdtem az oldalt, ezt szokhattátok meg tőlem, és a cikkeket később hoztam be, így fura lehet erről az oldalamról is megismerni. Lehet itt rontottam el, nem tudom.


És akkor itt ismét behúzom a kéziféket. Kipróbáltam az összes kérdést beírva,megválaszolva, egy bejegyzésbe sűrítve rakni. Nem jött össze, mert mindenhez van hozzáfűznivalóm, gondolataim és a billentyűzetem szóf*sása is kezd egyre nagyobb probléma lenni. Túl sok lett volna, még legalább ennyit kellene olvasnotok, ha nem többet, a figyelmeteket viszont nem szeretném elveszíteni azzal, hogy 5 oldalakkal traktálok bárkit is. Annak meg nem lenne sok értelme, hogy csak páran vegyék a fáradtságot. Szeretném, ha a többség azért elolvasná ami kikerül a billentyűzetem alól. De 5 oldalnyi maratonokban erre kevés az esély...
Így akkor, maradjunk annyiban, hogy kisebb dózisokban adagolom a kiértékelést, remélem a Ti örömötökre (is)!

Ha van még észrevételetek, ötletetek a témában, szívesen fogadom azokat! Köszönöm azoknak, akik vették a fáradtságot és kitöltötték a kérdőívet! Most látom, hogy azért ez elég sok volt. Persze, akinek volt már kialakult véleménye, az pikk-pakk megvolt ezzel is!

Ha van kedvetek csatlakozzatok az oldal valamely platformjához! Vagy kérdezzetek ask-on, vagy kövessetek Facebook-on, Bloglovin-on vagy éppen Twitteren! 
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com