2013. július 1., hétfő

Közérdekű

Sziasztok! 

Gondolkodtam az oldal további sorsa felől, és rájöttem hogy már egy ideje szeretném szélesíteni a palettát. A szemfülesebbek biztosan észrevették, hogy elkészült egy Ajánlók című fül. Legelőször csak könyvekben gondolkoztam, de aztán rájöttem, hogy ide jöhet minden, ami nem beauty témájú, de szívesen ajánlanám a Ti számotokra is. Igaz, az alap koncepciónál igyekeznék megmaradni, viszont havi 1-2 kitérő nem árthat meg, főleg ha az a kultúrát hivatott szolgálni. 

De ez az én személyes véleményem, én így látom, jobb lenne ha magamnak is egy kicsivel szabadabb teret engednék. Itt akár kávézókról vagy éppen egyéb éttermekről is szívesen írnék. Hátha tudnék olyan tippeket adogatni, vagy olyan tanácsokat adni amik később hasznosak lehetnek egy étterem kiválasztásánál, vagy éppen a szűkös pénztárcájú, de édes diákéletet megkönnyítené azzal, hogy teszem azt, elárulom hol lehet olcsón, viszonylag sokat enni Budapesten, vagy hol kaphat az ember méretes de ízletes adagot, jó ár-érték arányban. Vagy legyen szó egy könyvsorozatról, ami éppen kiolvasásra került általam...  


A másik dolog, amin elgondolkodtam már a hónap elején, hogy csinálnék egy zárt Facebook csoportot az oldal tagjainak. Egy Fórum szerűségre gondoltam, ahol nem csak beauty témákban lehetne "csevegni", hanem úgy ámblokk mindenről. Lehetne tanácsot kérni egymástól, megvitatni bizonyos kérdéseket. Körkérdésekre gondoltam elsősorban. A posztokat pedig egy-egy jelzővel csoportosítanám, például beírnám a kérdés elé, hogy "Párkapcsolat:" blablabla? 

 Igaz, ezt az ötletet az előző cikk író helyem alapján dolgoztam ki, az adta az ötletet, hogy egy ilyet megvalósítsak, viszont mivel ott megszűnt ez a lehetőség, gondoltam tovább vinném a "hagyományt", egy  előzékenyebb koncepcióval. A kérdés az, hogy nem tudom ebben Ti, mint látogatók mennyire lennétek benne.Meg rájöttem, ahhoz ismerősnek kellene jelölgetni egymást, kicsit sok lenne a pepecs munka vele amit lehet nem szívesen vállalnék így be. Főleg, hogy első körben szerintem mindenkit csak a kíváncsiság hajtana, meg az, hogy hogyan lehet információkat gyűjteni egymásról, majd azokkal visszaélni... Mondjuk, erre is lenne egy tervem, hogy az ilyen idegenek, ne furakodhassanak be könnyen a csoportba. Aki információ hajhász az meg amúgy is hamar kibukna a rostámon. 


A harmadik, talán legfontosabb dolog az, hogy mostanában úgy érzem hiába jobbak a képek, a bejegyzések jobban megszerkesztettek, mégis az aktívság valahogy elvész. Helyette, viszont hideget kaptam az elmúlt egy hónapban, névtelenül, amit nem értek személy szerint, hogy mivel vívhattam ezt ki. A bejegyzéseket is visszanézve, nem raktam ki semmi provokálót, lenézőt, lekezelőt. Így nem értem, hogy mi is a probléma, vagy csak mostanság, így jött ki a lépés...Kicsit bizonytalannak érzem így magamat. Volt olyan is, hogy  ugyan valaki segíteni akart, de nagyon lenézőnek éreztem a hozzászólása elejét, amit nem tudtam hova rakni, de nem szóltam érte végül, elvégre segíteni akart az illető.

 Ami előtt értetlenül állok, hogy tudjuk, nem csak rosszindulatú emberek léteznek, hanem vannak más látogatók is, akár régebbi kommentelők is. Én úgy látom, lehet azért nem írtok, mert valamit rosszul csinálok, de elképzelhető, hogy csak bebeszélem magamnak. Mert valamikor, a hallgatás az jót is jelent, vagy éppen időhiányt...Minden esetre, nem akarok kommenteket kicsikarni, csak érdekel, hogy mostanában mi történt, hogy hirtelen szinte semmilyen reakciót nem vált ki az, amit írok. Már azon is gondolkodtam, hogy rosszabbak a bejegyzések, mint voltak, de ez abszurdum, hiszen pont azon vagyok, hogy fejlődjek, hogy érdekesebbé tegyem azokat. Mégis a tények, mást mutatnak. Holott, írni ide még mindig nagyon szeretek, csak ezt rossz, egy ideje mindenféle visszajelzés nélkül csinálni. Összegezve csak annyit szeretnék, hogyha úgy érzitek, valamit rosszul csinálok, esik a bejegyzések színvonala, inkább szóljatok. Inkább az őszinteség domináljon, mint az, hogy itt tévhitekbe ringatjuk egymást, körülugráljuk azt, ami rossz. A tegnap említett oldal szerintem pont ebbe fog belebukni, lassacskán...Én pedig mondtam, erre a sorsra nem akarok jutni sem most, sem később. Már épp eleget hibáztam azzal is, hogy ott maradtam és nem léptem ki időben....  

Mi a véleményetek az újításokról? Vagy tegyem ilyen "majd meglátjuk" szerűvé a dolgokat, aztán ha nem jön be, úgyis leveszem? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com