2013. július 29., hétfő

Régebben gyűjtöttem

Sziasztok!

Mindenkinek van valamilyen mániája. Sokan szalvétákat, bélyegeket gyűjtögetnek eszméletlen hadsereget felhalmozva. Én viszont elég érdekes módon más dolgokra koncentráltam, amikor gyűjtögetni kezdtem. Kicsit bizarr lehet ez az átlagember számára. Pont a napokban akadt a kezembe egy doboz, amiben a régebben gyűjtött "kacatjaim" sorakoztak. Igaz, szerintem mára már jóval szélesebb paletta áll a rendelkezésre ahhoz, hogy az ember kiélje az ilyesféle álmait....Mindenesetre, már akkor is valamilyen szinten letettem a voksom a beauty részleghez, még ha ez nem is volt tudatos. 

A legelső gyűjtögető életmódomat a szappanok világával kezdtem. Volt itt Dove, Créme, Nivea, Lux, Nancy, Carroteen, természetes kamilla alapú, vagy éppen narancsos szappan Horvátországból. Ha mindez nem lett volna elég, karácsonyra ilyen szappankészítő szettet kaptam. Na ott indult be a házi gyártás! Természetesen a jobb szappanjaimat féltem volna lereszelni és formákba öntögetni, ezért olyan példányokat áldoztam fel a kreatívság oltárán, ami könnyedén beszerezhető volt, pl. a Baba szappan.
Készítettem halacskás, cicás, hableányos, kagylós darabokat, de keverni sem voltam rest őket. Így történt hogy egy zöldes fehér kagylót sikerült összehoznom. Legalább az algásodás részt eltaláltam...

Amit nagyon sajnáltam, az az volt, hogy nem sokáig tartották meg ezek a szappanok a formájukat. Mert oké, kivette az ember a formájából, fürdött vele párszor, de utána a cica szemecskéje elmosódott, a kagyló meg inkább egy elcseszett minitéglára kezdett hajazni. Ezért is adtam fel, mert sok volt vele a pepecs de az eredmény, nem hosszútávra szólt. Meg idővel sajnáltam ám a szappanjaimat is, inkább a dobozban ítéltem őket sanyarú várakozásra....



A másik nagy szenvedélyem a parfümök lettek, amik be is köszöntöttek tini korom derekán. Az egyik rokonunk indított el ezen a szálon, amikor egy karácsonyi meglepetés dobozban egy parfümös szett pislantott rám vissza. Na több sem kellett, a "bloggerinátok" elkezdte falni az életet és egy évvel később már másik 2 parfüm díszelgett a polcon, de itt nem volt vége a dolgoknak. A növekvő tendencia megmaradt, és talán tart a mai napig. Igaz, az utóbbi egy évben lankadt a lelkesedés, mert úgy érzem megtaláltam azt a 3-4 parfümöt, amit nem tudnék megunni sohasem, maximum 2-3 új "családtagot" mernék bevállalni.


És hogy most mit gyűjtök? Szerintem ez az egész beauty dolog összességében is egy nagy "gyűjtemény" csak különböző funkciókat látnak el. A tusfürdők és talán a körömlakkok vannak még hízó számban, hogy kisebb gyűjteménynek merjem őket nevezni, önálló valójukban. De ez szerintem nem versenyszerű, hogy most ezt, vagy azt gyűjtöm, amihez éppen jobban vonzódik az ember, egy adott korszakában, ahhoz próbál tendálni, és ahhoz igazítgatja az életmódját is.  


Ti gyűjtöttetek/gyűjtötök valamit? Mennyi ideig? Ma is van hasonló mániátok? 

3 megjegyzés:

  1. Parfümmániás vagyok,jelenleg 32 drágaságom van itthon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Azta... Azt hittem, hogy a régi 15-17 körüli létszámmal elég jól állok, de úgy néz ki nem. Gratulálok, szép szám! Így már tényleg egy hónapban, minden egyes nap máshogy illatozhatsz! :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com