2013. augusztus 3., szombat

Isana körömlakk lemosó-Teszt

Sziasztok!

Az Aveo lemosóm helyett kerestem egy másik fajtát. Mivel sok jót hallottam azelőtt erről a termékről, rá esett a választásom. Én az aceton mentes verziót hoztam el.






Ár: 279 HUF
Mennyiség: 125 ml
Beszerezhetőség: Rossmann

Tapasztalatok
Könnyen viszi a lakkot, de sajnos a csillámokkal nem bánt el. Hiába áztattam a csillámos körmeimet az ezzel meglocsolt vattapamaccsal, sajnos az Essence hexagonjaival nem bánt el. Magamnak kellett lekapargatni őket több-kevesebb sikerrel. Az áztatás arra jó volt, hogy könnyebben le tudjam kaparni őket, sima lemosással sajnos nem sokat ért a dolog. Ez egy kicsit érvágás volt, főleg annyi dicséret után. 
A sima vagy éppen szivacsos technikával készült körmöket szépen leviszi, de ahogyan én tapasztaltam, a csillámokon kívül elboldogul a lakkokkal. Annyira durván nem szárít, mint az Aveo, ez a tulajdonsága piros pontot megérdemel nálam. Persze a vattapamacsos áztatásnál itt is megsínylette a körömágybőr, de sima lemosásnál, nem voltak ilyen gondjaim, ellenben a másik darabbal, ezért mindenképpen megy a rakéta.


Ami nem tetszik, az annyi hogy irdatlan gyorsasággal fogy ez a lemosó. Az előző kibírt majdnem egy évet, de ezt alig használom kb. 1-2 hónapja és a fele eltűnt. (Egy kis nyilat tettem a képre, hogy jelezzem, hol tartok a flakonban!)  Pedig régen gyakrabban festettem /váltogattam a körmeim színét, mint manapság, csak azokat féltem megmutatni Nektek. Ilyen szempontból, azt mondom nem túl gazdaságos ez a lemosó. Persze, aki bírja, vegye, de ilyen ütemben, évente 3-4 alkalommal újra kellene vásárolnom legalább. Tudom, van nagyobb kiszerelés a zöld esetében, de az nem aceton mentes. Ráadásképp egy másik blogon olvastam nemrég, hogy az Isana-s a lemosók ugyan jók a lemosás tekintetében, de a körmöket viszont gyengítik. Valóban megvan ez a rossz tulajdonsága, észrevettem sajnos. Hiába használok mellette körömerősítőt, vagy ez a körömlakk lemosó túl erős, vagy az erősítő túl gyenge, vagy mindkettő borzasztóan rossz a maga nemében..
Ez már csak kekeckedés, de az én szememet zavarja a puha műanyag. Gyakorlatilag át lehet rajta látni és könnyen is hajlik. Félő, hogy megtörik hogyha csak valahova bedobja az ember és egy kicsivel jobban nekinyomódik valaminek. Nem tűnik valami strapabírónak a kupak, én úgy veszem észre hogy csak a szentlélek tartja meg, ennek ellenére kibírt már egy utazást, de nem rajta múlott a pozitív végkifejlet. Az Aveo-s változatnak sokkal strapabíróbb volt a kupakja, de mivel kidobtam, cserélni sem tudtam, pedig sanszos volt, hogy ráillik a másik kupak, ezzel megoldva a problémát.  

Lehet, jobban tenném ha visszatérnék a hagyományos körömlakk lemosókhoz, mint pl. az Eszter és hasonló társaik. Azoknál nem találkoztam körömgyengítő problémával, és talán nem is fogytak ilyen rohamosan, mint a fent említett lemosó. Ragadni sem ragadtak, mint az Aveo, igaz büdösek voltak de ez volt az egyetlen gond velük.(Ugye jól emlékszem?) 

Mit gondoltok? Nektek is megvolt már ez a lemosó? Hogy "viselkedett"? 

2 megjegyzés:

  1. Nekem a zöld van meg. Szerintem klasszisokkal jobb mint a rózsaszín. Évek óta használom :) ritkán próbálok ki új lemosót ha igen az Isanahoz mindig visszatérek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj...Akkor megint belenyúltam a jóba.
      Az a baj a zölddel, hogy az nem aceton mentes, félnék, hogy még jobban tönkretenné a körmömet.:S De, lehet kipróbálásra akkor veszek egyet, úgyis gyorsan fogynak ezek a lemosók, ahogy látom. Ha mégse válna be, gyors búcsút vennénk egymástól. :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com