2013. augusztus 1., csütörtök

Júliusi kedvencek

Sziasztok!

Eltelt hát a július is, jön az augusztus. Amit nem akarok, mert szerintem egy elnyújtott vizsgaidőszak után felocsúdni sincs ideje az embernek. Tényleg, csak repülnek a hónapok, pedig esküszöm, próbálom megbecsülni a szabadidőm minden percét! Viszont, e hónap sem marad kedvencek nélkül...



Aden neon lakk-No. 45
Még sosem volt neon lakkom, ideje volt beszerezni valami jó színt. Egyértelműen a hónap vétele és agyonhasznált terméke. Jön róla a külön poszt is, hisz' még sosem volt Aden termékem, újdonság a köbön.

NYC szemhéjtus
Életem tusa, végre valami ami nem jön le a szememről csak úgy. Tuti újra fogom venni! Nagyon tartós, a horvátországi extra meleget is kibírta, még mindig szeretem, ha nem jobban, mint ezelőtt!


Avon Supershock szempillaspirál
Szegény Lovely-s szempillaspirál, épphogy' nem dobtam még bele a kukába, annyira mellőzve van e mellett a spirál mellett. Nagyon megtetszett, köszönöm az ajánlást a Ti részetekről! A következő darab valószínűleg a továbbfejlesztett, kék változata lesz. Meg vagyok vele elégedve, akciósan is kb. 500 HUF-al drágább mint a másik spirál, annyival többet pedig szerintem meg is ér.




Yves Rocher tusfürdő-Tribal Attitude
Még tavaly vettem, igazi kirobbanó gyümölcsös illat. Itthon szerintem ez a darab nem is volt kapható. (Vagy igen?) Minden esetre csínján bánok vele. Ennek ellenére nagyon szeretem. Jól habzik, az illata is tartós úgy érzem ilyenkor tényleg valami extra minőségű termékkel kényeztetem a bőröm. Irritációt sem okozott. Mostanában vettem elő jobban, mert már emészt a bűntudat, hogy az illatáért megveszek, de surmó vagyok használni.

Láthatjátok, hogy ebben a hónapban bizony nem sok mindent használtam. Alapból nem is sminkeltem magam sok alkalommal, nyaralás alatt meg...pláne nem volt kedvem pepecselni. Nem is vágyik rá a bőröm, sőt, sokkal szebb bőrképpel hálálja meg, hogy az alapozót jócskán száműztem a használt termékek sorából. :) 

A Ti kedvenceitek mik voltak? 

2 megjegyzés:

  1. Itthon én sem láttam ezt az YR tusfürdőt, de így kép alapján ha látnám megvenném :) Főleg a gyümölcs illat miatt *.* nekem sok júliusi kedvencem volt, ha gondolod nézz a blogomra ott el tudod olvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Benézek, feltétlenül!
      Örülök, hogy meghoztam a kedvedet a tusfürdőhöz! Igaz, most is van egy új kollekció valamilyen Tropical a neve, de az sem lehet rossz, főleg most nyáron! :)
      Köszi, hogy írtál!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com