2013. augusztus 30., péntek

Viszonyom a Puma parfümökkel

Sziasztok!

A bejegyzést mi más is ihlethette volna, mint a mostanában oly népszerű Puma Sync parfüm bemutatók. Nagyon örültem a lehetőségnek. Ugyanis, akár hiszitek, akár nem, nem ez az első parfümöm a márkától, sőt, szerintem az ő parfümjeikhez vagyok a leghűségesebb már évek óta. Mivel volt már hasonló poszt a Nivea termékekről, így gondoltam, hogy érdemes lenne az általam már használt Puma parfümöket bemutatni. Hátha valakinek felkeltem az érdeklődését, vagy éppen segítek a döntéshozatalban.



A következőkben 3 különböző parfümöt szeretnék bemutatni tőlük. Igyekszem időrendi sorrendben haladni, úgy ahogyan a birtokomba kerültek a parfümök.

Puma Create
Parfüm összetevők: grapfruit,alma, frézia, liliom, ámbra
A legelső parfümöm tőlük. Az EDT parfümnek (20 ml), elég furcsa üvege van, olyan mint egy elcsavarodott műanyag, ami átlátszó üvegből van. Virágos-gyümölcsös illatként jellemzik, én inkább a virágot érzem ki belőle saját magamon. Az egyetlen parfüm, amit háromszor újravettem és egy óriási 75 ml-s pumpás kiszerelést is hozzácsaptam a katonákhoz. A tartóssága jó, szépen, nem tolakodóan körül lengi az embert, folyamatosan, tartósan. Ez a parfüm volt rajtam egyébként, amikor megismerkedtem a barátommal, azóta neki ez az illat a favorit, másra nem tudja azt mondani, hogy illik hozzám. :)
Tartós illat, szerintem ő az abszolút favoritom a Puma-tól. Sokan azt mondják, hogy a dinamikusabb, sportosabb nők illata, és főképpen ők szokták szeretni, így aki ilyen beállítottságú, annak érdemes megszaglásznia ezt a darabot. Én nem vagyok ilyen, mégis ez a kedvencem a márkától. 



Puma Jamaica/Jamaica2
Parfüm összetevők: dinnye, barack, szilva
Őt egyszer vásároltam újra. Sőt, legelőször a sima Puma Jamaic-ához volt szerencsém, másodszorra pedig a Jamaica2-őt sikerült leemelnem a polcról, tök véletlenül. Fogalmam sincs, hogy mi a különbség a kettő között, talán annyit vettem észre, hogy a Jamaica 2-nek az illata erőteljesebb, tartósabb. Igazi pezsgő illat, aki szeret pörögni-bulizni, nyári hangulatot varázsolni, annak nagyon tudom ajánlani. Itt is a 75 ml-es EDT-be ruháztam be mindkét alkalommal.

Nem azért nem vettem újra, mert nem voltam vele megelégedve, hanem mert más illatokat is ki szerettem volna próbálni. Az üvegek a mai napig megvannak, 1-2 fújásnyi van belőlük és nagyon intenzívek illat szempontjából.
Ennyi idősen lehet azért nem veszem újra, mert már egy kicsit túl pezsgő illat nekem. Öregszem, nem vitás, lassan már a hamut mamunak fogom mondani, ha így haladunk. 



Puma Sync
Fejjegyek: papaya, mandarin, ribizli
Szívjegyek: lótusz, gesztenye
Alapjegyek: ámbra, barack, szantálfa
Ez az a darab, amit a Newdoor Communications Kft-től kaptam egy kérdőív kitöltéséért. Egy 20 ml-es darab, nagyon picike. A papám vette át a csomagot, vicces volt amikor rákérdeztem, hogy mi van benne és azt mondta, hogy egy gyufás dobozhoz hasonlítható dobozka van benne, így hirtelen azt sem tudtam, hogy miről van szó. Azután esett le, hogy hoppá lehet ez az a parfümös csomag, amit vártam. 


Na de visszakanyarodva a parfümhöz: virágos-gyümölcsös illatcsaládba tartozik. A legjobban én a gyümölcsöket érzem, azon belül is a papaya-t. Az üveg egyszerű, picike, sima utazós kiszerelésként is használható, egy közepes neszeszerbe is elférhet, hogyha nem 4 alapozót és 3 palettányi cucc-kombóval utazgat az ember lánya. Az enyhén zöldes kupak nagyon tetszik, szerintem jól illik egymáshoz a narancssárgával együtt. Az illat minősége viszont nálam változott az előző évi Puma illatokhoz képest. Valamiért nem érzem olyan tartósnak, mint például a Puma Create-et (Direkt nem a Puma Jamaica-hoz hasonlítom, hiszen az jóval erőteljesebb illat, erőteljesebb jegyekkel, nem lenne fair ha őt hoznám fel etalonként.). Nálam 3-4 órát bírt, ami nem baj, hogyha esti bulihoz készülődik az ember, de egész napot sajnos nem bír ki. Nyilván, nem az az árkategória mint egy Nina Ricci. De illatra nagyon el lett találva, az már megint más kérdés, hogy az én önálló életet élő orrom inkább a gyümölcsösebb jegyeket veszi észre. Az alapjegyekből a barackot szoktam még érezni, de azt nagyon nagyon enyhén, saját magamon. A szívjegyekből nem érzek sajnos sosem semmit, hiába szaglászgatom magam különböző időpontokban. Lehet eltompul már az orrom a sok próbálkozástól. (?) 

Ti melyik Puma parfümöt próbáltátok már ki? Milyen tapasztalataitok voltak vele?

Ha van kedvetek, szívesen látlak Benneteket az oldal Facebook oldalán! Most tudom volt egy kis kihagyás, de aki ott követ, az könnyebben értesül az újításokról, vagy éppen a "kényszer" szünetekről.
Az új követőknek köszönöm, hogy feliratkoztak az oldalra, nagyon jól esik, hogy ezt a megoldást is igénybe vettétek, a többi platform mellett, köszönöm!    
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com