2013. szeptember 12., csütörtök

Aden lakkok: Aden No.169

Sziasztok!

Ma az egyik zöldes (vagy zöldeskék?) lakkot szeretném bemutatni Nektek. Ez az a lakk, amire azt mondtam anno, hogy nem az, amit vártam, de ennek örülök, mert egy sokkal jobb szín került így a birtokomba. Persze, a szín nem minden, így nézzünk túl az üveghegyen, milyen tulajdonságokkal veheti le, vagy éppen taszíthatja el a potenciális vásárlókat ez a lakk!



Mennyiség: 10 ml
Árnyalat: No. 169

Először...
Legelőször nagyon odáig voltam a színért, ami a vártnál sokkal jobb lett az első csalódás óta. Szépen terül, 1-2 körmömre kellett 2 réteggel tennem, de ez csak azért volt szerintem, mert annyira nem vagyok kompatibilis még a márkával. Idő, amire kialakul az a fajta rutin, hogy bátran azt merem mondani, igen ebből ennyi kell az ecsetre, hogy jól fedjen, ezekből meg amannyi.
Szerintem különleges, hogy inkább zöldesbe hajlik át a lakk színe. Van egy icipicit hasonló lakkom az Avontól, de ott a kékség érvényesül, ami nem is volt sohasem gond.






Tartósság
A szívem megszakad. Alaplakkal 1 napig bírta és a bal kezem mutatóujján lejött egy szép jó nagy darab. Oké, a körmöm feléről nem tűnt el a lakk, de azért ha kopik is egy nap után, ne akkorát kopjon, hogy az ember szemét kiszúrja a látvány. Ilyen szinten nagy csalódás volt, főleg a neon lakkhoz képest, ami majdnem 1 hétig hibátlanul bírta a nyaralást is, úgy, hogy ugyanúgy volt fürdőzés is beiktatva. Sőt, ezt a lakkot jobban kíméltem, úgyhogy erre nincs mentség.
Elképzelhető, hogy hibás darabot fogtam ki. (?) Eddig ez muzsikál a leggyengébben az összes közül. Nem tudom, lehet-e ezt még fokozni, de nem teszem fel ezt a költői kérdést, mert a sors ezekre szeret rácáfolni, én meg nem akarom magam ellen kivívni. :)

Hogy tetszik ez a lakk? 

Várlak az oldal egyéb platformjain is Titeket! 
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com