2013. szeptember 23., hétfő

Autumn tag

Sziasztok!

Ritka alkalmak egyike, hogy TAG-eket töltögetek, de mit volt mit tenni, egy kicsit engem is beizzított ez az egész. A múlt héten amúgy is már érződött, hogy bizony hidegebbek a reggelek/nappalok/éjszakák. Már fűteni is kezdtem, hiába, én már csak ilyen fázós 60 éves nagymamára hasonlítok ilyenkor...

Forrás: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/39/21/29/3921296a81b6174c81f1f67e81aac576.jpg
2013. 09. 22./Linda Andreisone


1. Kedvenc dolog az őszben?
Nyári gyerek vagyok, őszintén megmondom, nekem az ősz mindig egy tragédia volt. Ilyenkor jön be minden rossz dolog: iskola, tanulás, rossz idő, kisebb koromban meg ilyenkor környékezett meg az összes megfázásos-hurutos betegség. Az őszhöz sajnos, csak ezeket a negatív dolgokat tudom társítani.

2. Kedvenc ital?
Tea. A tejes-kakaós dolgokat annyira nem szeretem, mert utána már vigyázni kell, hogy ne keverjem a szezont a fazonnal. Úgyhogy, főleg a teák háza táján nézelődöm. Már több mint 1 éve le vagyunk ragadva a Gárdonyi Teaház vadcseresznyés (ki gondolta volna?) teájánál. Naná, hogy az én kezem van a dologban!

3. Kedvenc illat/gyertya?
Nincs sok gyertyám. Van egy rózsás, ami ősrégi, be sem merem már gyújtani. Vannak még IKEA-s fahéjas darabok, az illatuk tartós, csak sajnos nem égetéskor jön elő.

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/50/6a/1d/506a1d90360a52747724749936c9f7b3.jpg
2013. 09. 22./ n. a. 


4. Legjobb rúzs?
Egyetlen egy rúzsom van, és az nem biztos, hogy őszi darab. Erőteljes színe van, de nem egy sokak által megszokott bordó színű, az tuti.

5. Hidratálás?
Előkerülnek nálam a krémesebb tusfürdők és a hajpakolások is. Nagyobb figyelmet fordítok ilyenkor ezekre a dolgokra, hetente egyszer még tán a testápoló is előkerül.

6. Milyen színeket használsz a szemedhez?
Mindenképpen valami barnát, vagy melegebb színt.

7. Kedvenc banda, énekes, dal amit ilyenkor imádsz?
Kifejezetten őszi szám nincs a repertoárban. Nyári gyerek vagyok, sóvárgom a nyári sláger számok után és inkább azokat hallgatom, ha hallgatok is valamit.

8. Kedvenc őszi viselet?
Az újonnan beszerzett jeggings-em. És az arab sálam. Már elő is vettem a héten, a többi sálam nem véd olyan jól, mint ez.
A vastagabb, kötött zoknikat meg olyan jó nézegetni! Nekem is van egy pár, és jó rajtuk csúszkálni a csempén, egészen addig, amíg a korsó a kútra szokott járni... :) 
Forrás: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/6a/52/bf/6a52bfc88378a7cdceb1e47698356bb1.jpg
2013. 09. 22. /Sarah Ann


9. Ősszel mivel kényezteted magad?
Több ricinusolajos pakolást eresztek meg a hajamra, és több, erőteljesebb illatú parfüm kerül rám.. A körömágyamra/kezemre igyekszem még figyelni.

10. Hol szeretsz ilyenkor lenni?
Nekem nem hiányoznak az erdők, mert egy erdő mellett lakom. Van itt róka, sün,vadnyúl néha őzet is láttam már, de azt nagyon ki kell fogni.
Már szeptember elején elmentünk mi kirándulni a Hűvösvölgybe, volt egy kis túra, eltévedés, vasúti utazás, jó kis dongódarazsakkal és halálfélelemmel a részemről. A legjobban mégis a lakásban szeretek lenni, egyedül a barátom képes kirángatni. Pár nappal ezelőtt például kutyasétáltatásra adtuk a fejünket, nem is sejtettük, hogy mire vállalkozunk.:D

Ti miket válaszolnátok a feltett kérdésekre? Van-e valami amiben közös a véleményünk? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com