2013. szeptember 19., csütörtök

Hanyagolt, mellőzött termékek

Sziasztok!

Hihetetlen, hogy augusztus közepe óta vár ez a poszt arra, hogy napvilágra kerülhessen. Ideje lerántani a leplet azokról a termékekről, amik szinte csak porfogónak tartok, vagy az elmúlt időben rendesen elfordultam tőlük. 

Az újdonság varázsa...ugye ismerős? Hát persze, főleg a kísérletező fajtáknak. És hogy ennek mi az eredménye? El nem használt termékek, amik a háttérbe szorulva várják a sorsukat. Akár a kezdeti lángolás után is. Nézzünk párat, hátha Ti is kedvet kaptok ahhoz, hogy előkapjátok a régi kedvenceiteket, vagy éppen egy olyan terméket, ami régóta ott árválkodik a polcon! 


Primus ajakír
Régen nagyon szerettem, igaz ez most sincs másképp. Viszont, a Carmex megvétele óta csak 2x néztem feléje. Lehet zsírosnak érzem így nyáron, de a téli -10 fokokban azért ő a legkitartóbb társam ajakápolás terén.

Avon testápoló
Itt nem feltétlenül a meleg szól közbe, a gránátalmás-mangós darabot ugyan elővettem, de soknak bizonyul. Különösebb ápolást nem feltétlenül igényel a bőröm nyáron, kivéve a borotvált lábak esetét. De azt megoldom a jól bevált sárgadinnyés testvajjal. Ilyen téren a szimpla Avon testápolót gyengének érezném, vagy több utána kenést igényelne, én meg tudjuk, hogy nem szeretek pepecselni.



Amati Yours parfüm
Régebben nagyon szerettem ezt a parfümöt, akkor amikor beköszönt a jó idő, úgy félreteszem néha, hogy nem látom sehol sem. Télen jobban szeretem, az illata nagyon édeskés, szerintem kifejezetten télies illat. Tartós, Franciaországban vettem, és elég sok ideje megvan, így ideje lenne lassan elhasználni. Már-már zavaró, hogy ilyen nagy az üvege és sosem fogy el. Többé, valószínűleg nem veszek 100 ml-es parfümöt. 


Gyógynövényes balzsam
Igazából sampon vételre izzítottam be, időhiány miatt az itthoniakat, így ez lett az eredmény: egy balzsam. Ami meghökkentő, most kapaszkodjatok: a használati utasítás azt írja hogy masszírozza be a hajába a terméket, és hagyja rajta néhány percig. Csupa nagy betűvel alatta: ne öblítse le! Most akkor döntsétek el, én ezen már nem tudok kiigazodni. Ha a vörös hadsereg támad se szokott ennyire kiszámíthatatlan lenni egy nő, mint ez a balzsam használati utasítás. 



Bebe arclemosó gél
Ez egy mini kiszerelés, mégis keservesen használom el. Nem tetszik nagyon, annak ellenére, hogy a sminket lehozza. Meg is van, hogy miért: macerás használni. Anno sminklemosóként volt hirdetve a Müllerben, amiatt vettem meg, hogy helytakarékosság szempontjából jó lesz, ha csak pár napra utazik el az ember. Egyszer, ha vittem magammal, akkor is kicsípte a szemem, vizezni is kell, és a bőröm sem lesz szebb a használata után, abszolút kidobott pénz volt, úgy érzem. Gondolkodom rajta erősen, hogy ebből most kuka legyen, vagy mini kézmosónak elhasználjam-e....A nem pazarlós énem inkább az utóbbira hajazna, az észnél lévő énem meg próbál meggyőzni, hogy úgyse fogom elhasználni és jobb ha a kukába landol, mert csak a helyet foglalja, és lehet hogy a kezem is szárítaná ez a gél. (?) 

És Nálatok mik árválkodnak a polcon? Van amelyikhez kedvet kaptok 1 ilyen szembesítéses-felmérés után? 

6 megjegyzés:

  1. Én is szoktam magam szembesítgetni, és az árválkodókat elővenni néha, és így már elég sok nem annyira szeretett terméket elfogyasztottam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nálam csak részben hatásos, de legalább kevesebb a pazarlás, azért mindenképpen megéri! :)

      Törlés
  2. Ezt a Primust én szemrebbenés nélkül kidobtam :D Még tavaly ősszel vettem, mert sokan dicsérték, de nekem túl kemény és annyira büdös, hogy nem bírtam elviselni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az illatát én pedig szeretem, igaz a barátom is utálja, ha ez van rajtam.:D
      De a keménysége tényleg nem annyira felhasználóbarát....

      Törlés
  3. Én is nem rég szembesítettem magam a ténnyel, hogy talán túl sok "mellőzött termék" hánykolódik itthon épp ezért nálam is készülőben épp egy hasonló bejegyzés. A legrosszabb -azon kívül persze, hogy az eredeti felhasználási módjukra alkalmatlanok - hogy valamiért képtelen vagyok kidobni őket!!:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj, pedig a gyűjtögetés nem éppen jó. Én párszor láttam ilyen mániákus gyűjtőket a tv-ben, hogy szemét, meg minden kutyafüle volt a lakásunkban, mert annyi mindent felhalmoztak, és sosem dobtak ki semmit. Még a kaja maradékot sem. Inkább volt, aki kiköltözött sátorba, a termeszek meg atkák miatt.... És inkább fagyoskodott minthogy egy hosszú hétvége alatt kipakoljon baráti segítséggel. Azóta, én sokkal könnyebben kidobálom azt, amit nem használok. Régebben én is sajnáltam kidobni. Nem lehet, hogy nem is a terméket vagy képtelen kidobni, hanem sajnálod a befektetett pénzt kidobni? :S Egy ideig én is így voltam ezzel, de elfogadtam, hogy van ami nem válik be, de akkor az repüljön, ne foglalja a helyet más elől. :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com