2013. szeptember 8., vasárnap

Stenders: Grapefruit Tusolóhab

Sziasztok!

A héten már olvashattatok egy Stenders termékről, ma egy másikat hoztam Nektek. A két terméket egy időben kaptam, így majdnem ugyanakkor kezdtem el őket használni is (pár nap különbséggel csak). Kimerítő teszt lesz, mert összevetem a sós testradírnál tapasztaltakkal is, úgyhogy egy hosszú írásra készüljetek, nagy levegő, és tessék!




Mennyiség: 110 gramm/200 ml
Anyaga: műanyag

Ár: 3590 HUF

Leírás:
A tusolóhab grapefruit illóolajat is tartalmaz, mely frissítő, élénkítő hatású. Ez hidratálja a bőrt és segít a gyulladt bőr gyógyulásában. Serkenti az anyagcserét, segít a felesleges kilók leadásában, a narancsbőr elleni harcban és a bőr fiatalon tartásában.
Nem tartalmaz parabént, szulfátokat és mesterséges színezékeket. 


Összetevők: 

Aqua, Sodium Cocoyl Isethionate, Sorbitol, Propylene Glycol, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium


Chloride, Phenoxyethanol, Tetrasodium EDTA, Denatonium Benzoate, Parfum (Fragrance), Citrus 

Grandis (Grapefruit oil), Linallol, Citronellol, Limonene.

Használata: 
Tegyél a bőrödre, vagy a fürdőszivacsra egy mogyorónyi méretű kis darabot, majd kend el a kívánt felületen habosra. 







Első blikkre....

Könnyebb műanyagból készült, mint a sós testradír tégelye. Nagyon könnyű, szinte súlytalan. Sajnos a 
tégely nem átlátszó, ez a kritikusoknál nagy mínusz pont lehet, én nem érzem negatívumnak, mert úgyis ki kell nyitni a tégelyt, és akkor már úgyis meglátom, hogy mennyi az annyi. 
Az első dolog ami megcsap, az a grapefruit illat, nagyon intenzív. A védőfólia más, mint a sós testradír esetében, könnyebb megszabadulni tőle. 


A tégely kinyitása után, már aznap használatba is vettem, amikor felbontottam a csomagolást. 

Első használatkor
A tusolóhabot én egy kicsit másféleképpen képzeltem el, de ezzel nincs semmi gond. A legelső használatkor sajnos egy kicsit keménynek éreztem a habot. Gondolom, ez volt a legfelső réteg így ez lehet beszáradhatott, megkeményedhetett, a védő csomagolás ellenére. Nem volt durván kemény, de amióta lejjebb haladtam a tégelyben, egy sokkal puhább, krémesebb anyaggal szoktam találkozni. 

A leginkább, egy könnyű, gyűrhető szappanhoz tudnám hasonlítani. A felhabosítás először nehézkesen ment, de utána rájöttem, hogy egy kicsivel több vizet igényel ez a művelet, mint ahogyan ezt egy sima mezei tusfürdőnél megszokhattuk. Na igen, ott a sok mesterséges cucc segíti a habzást, de ez inkább csak emeli ennek a tusolóhab értékét, szerintem. 






Tapasztalatok



Csak a tusolóhab esetében
A tusolóhab lemosása után, olyan érzete van a bőrömnek, mintha szappannal mostam volna meg. Tudjátok, ahogyan a kezeteket végighúzzátok a bőrötökön, az megakad,. Szárítani nem szárít egyáltalán, szomorú is lettem volna, ha ennyi természetes anyaggal bármilyen negatív reakcióba bocsátkozna a bőröm. Allergiás reakciót sem váltott ki ez a termék, ez mindenképpen jó hír az érzékenyebb bőrűeknek. 

Az illata nagyon intenzív a tégelyen keresztül, nagyon tetszik, ahogyan a fürdőszobát is ez lengi körbe. Viszont kisebb csalódás ért, mert sajnos az illata nem olyan intenzív a bőrön, mint a test radír esetében. A legelső használatnál 1-1, maximum 1,5 órán keresztül éreztem az illatot magamon. A testradír tartósságához képest ez nem annyira kiemelkedően jó.  

A sós testradírral együtt használva

Mivel mindkét termék grapefruit illatot áraszt, eszembe jutott, hogy miért is ne használnám együtt őket a tisztálkodásnál? Elvégre, ugyanaz az illatkategória, ugyanaz a márka, nincs semmi, ami bekavarhat. Így is lett.
A sós testradír illata viszont legyűrte a tusolóhabét és a használatok után, mindig azt érzem inkább magamon. A hab amúgy is, egy kicsit visszafogottabb szerintem a bőrön. 


Amit észrevételezni tudok, az az, hogy egy kicsit rossz kézzel belenyúlkálni a tégelyekbe, legyen az a sós testradír, vagy éppen a tusolóhab. Nagyon kell figyeljek rá, hogy a bevizezés után, a víz nehogy a benyúlás alkalmával a tégelyben landoljon, félek, nehogy bármilyen rossz folyamatot indítson el. 



Oké, hogy csak víz, de manapság ki tudja, milyen kemikália van abban is, nem akarom, hogy a termékek minőségét ez rontsa. Ezért, jó ötletnek gondolom, hogy  egy kis műanyag kanalat, spatula-szerűséget adjanak a termékek mellé, vagy hogyha Ti, mint olvasók úgy gondoljátok, szerezzetek be mellé valami ilyesmi eszközt. Én, most ilyesmi után is kajtatok, hogy ezt kiküszöböljem. Az adagolást is nagyban megkönnyíthetné egy ilyen kis műanyag kanálka, de ez csak az én személyes véleményem. Nyilván, akinek könnyebb kézzel, az csinálja úgy. :) 


A tusolóhabbal a tapasztalataim nem kiemelkedően jók. Jó terméknek gondolom, de nem nélkülözhetetlen a háztartásból. Sokkal inkább ajánlom a testradírt, ami nagyon jól bizonyított Nálam is és szerintem az árát is jobban megéri. Ha választani kell, mindenképpen azt ajánlom, mert remek kis termékre lehet szert tenni. A tusoló habbal nincs semmilyen problémám, de a két termék közül, mégis úgy érzem, hogy a testradír ügyesebb volt a bőrápolás terén, jobban belopta magát a szívembe (és a pénztárcámba is, hogy ha elfogy, akkor újravásároljam).

Nektek volt már tusoló habotok? Milyennek képzeltétek? Kipróbálnátok? Mit gondoltok, miben másabb, mint egy krémesebb tusfürdő? 


    

2 megjegyzés:

  1. Ó, pedig olyan jól hangzik ez a tusolóhab-dolog! Viszont a bőrradír egyre inkább kívánságlistás nálam, annyi jót írtál róla :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor hajrá! Remélem Neked is csupa jó tapasztalataid lesznek vele, én csak ajánlani tudom! :)
      A tusolóhabot is kipróbálhatod, ha kedved tartja, de szerintem a másik sokkal jobb beinvesztálás a hatásait tekintve! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com