2013. október 4., péntek

Elfogyott VI. felvonás

Sziasztok!

Lassan de biztosan fogyasztgatom a dolgokat. Nem gyűlt össze most túl sok minden, de már kényelmetlen lenne tárolgatni őket, arról nem is beszélve, hogy csak a helyet foglalják, úgyhogy itt az ideje megszabadulni tőlük!




Rexona Aloe Vera spray
Nyár végefele mondta be az unalmast. Sokáig kitartott, mert csak sportoláshoz használtam. Szerintem az Aloe Verás darabok azok, amik a legjobban gátolják az izzadást a márkánál, a sima egyszerű stiftes változatok közül. A rózsaszín darab is megvolt, de az messze nem volt olyan hatásos és hosszantartó, mint ez.
Szerettem, de sajnos nem alumínium mentes.
Újravevős-e? Amikor újra lesz tesiórám, igen. 

Kallos Placentás hajpakolás
Elfogyott, kihívás volt elhasználni, az egyszer biztos. Bevallom, hogy a Latte pakolásnál ez sokkal de sokkal jobban tetszett. Az illatától például nem undorodtam meg a fél bödön elérése után, ami nagy szó, az én kísérletezős és kényes orrú fajtámnál.
Olyan növényes szaga van, nekem egy kicsit azt juttatta eszembe, amikor búzacsírát növesztegettem itthon a természetismeret órámra még alsós koromban.
A Latte ennél lehet, hogy jobban táplál, de nekem ez az illat sokkal jobban bejön, így nem voltam rest egy kicsivel több anyagot feláldozni a felkenéskor, hogy pótoljam ugyanazt a hatást. Aki nem szereti az édes illatokat, azoknak ajánlom egy másik alternatívaként ezt a hajpakolást. A Latte nekem már-már fojtogató volt a végén. Még a gyümölcsös hajpakolást szeretném kipróbálni, de egyelőre, a gyógynövényes balzsamra kell rávetnem magamat. Azután, meglátjuk mit hoz a jövő, az új termékek sora és a pénztárcám...:)
Újravevős-e? Igen.

Rexona Aloe Vera stift
Az egyetlen stiftes dezodor, amit sokadszorra veszek újra. Próbáltam már Garniert, Adidast, Adidas sportolókra kifejlesztve-féle fajta darabot, de egyikük sem bizonyult olyan hatásosnak az izzadás terén mint ez. Pedig, nem vagyok egy extrán izzadós fajta, szerintem.
Újravevős-e? Újravettem, csak most az utánpótlás porosodik. 

Balea lábrissítő, izzadás elleni spray
Mentolos-citrusos illatú lábspray volt. Amikor a lábamra fújtam, nagyon jól lehűtötte azt. Dezodorálás tekintetében erősebb és jobb mint a másik, olcsóbb DM-es társa, viszont annyival drágább is. Tetszett, hogy lábszag egyáltalán nem keletkezett, habár az izzadást nem gátolta meg teljesen. A mentolt és a citrusosságot nagyon lehetett érezni, de ez nekem különösen tetszett. Vicces volt, hogy az izzadás után csupa citrusos-mentolos volt a zokni illata, pedig megvártam, hogy fújás után száraz legyen a lábam. Szívesen ajánlom, annak, aki nem akar több ezer forintokat kiadni. Durva lábizzadáson viszont, nem hiszem, hogy segítene. Hacsak nem az ember étkezésében kereshető a probléma (krumpli,fűszerek) és ezt tudja mérsékelni is a jó cél érdekében.
Újravevős-e? Nem most rögtön, de nyáron szeretném még látni a polcomon. 

Max Factor alapozó
Az utolsó kinyerhető cseppet is kinyomtam belőle, már csak a tubust kell szétvágni, de gondoltam a kibelezős résztől mindenkit megkímélek. A múltkoriban nehezményeztétek, hogy teljes valójában mutattam meg egy terméket, így inkább maradok ennél a formánál.
Újravevős-e? Nem, mert találtam másik alapozót, ami árban megfelelőbb. 

Babylove törlőkendő
Régen vettem már, 80 darab törlőkendő van/volt benne. A leírás szerint mindenféle káros anyagtól mentes. Jó alternatíva a számomra, a drágább Balea törlőkendő helyett. Alapjáraton az ára 549 HUF, de ha szerencséje van az embernek, akkor 449-ért is kifoghatja. Nekem mákom volt, az újravásárláskor le volt értékelve, így egy kicsivel kevesebbe került feltankolni belőle. 3 hónapot tuti kibír, ha nem 4-et, egyelőre úgy vagyok vele, hogy nem rossz törlőkendő, hasonlóan bordázott mint a Balea-s darabok és a nedvességét is megőrzi szépen, nem volt problémám a kiszáradással.
Újravevős-e? Igen, már megtettem.


Danodent fogkrém
A kedvenc fogkrémem, mentollal és teafaolajjal. Nem csíp annyira, mint a hagyományos fogkrémek, és egészségesebb is a használata, mint egy átlagos fogkrémnek. Emellett az ára igazán baráti, 159 HUF az Auchan áruházakban egy ilyen tubus, és nincs tele ócska kemikáliákkal.

(A következő bejegyzésben taglalt dolog elvileg csak 1 városi legenda.)*2013. 10. 04.  
Tudtátok, hogy a tubus hátoldalán az a színes téglalap igencsak meghatározó? Amelyik fogkrémnek fekete színű ez a téglalap, az többet árt a fogaknak, mint amennyit használ. A kék színű téglalap esetén természetes összetevők is akadnak a vegyületek mellett, de ezeknek az aránya például nem olyan súlyos, és sok.
Végül, de nem utolsó sorban vannak a zöld kis téglalappal rendelkező fogkrémek, amik 100%-osan növényi és természetes összetevőket tartalmaznak, nuku kemikália az ami fellelhető bennük.
Megjegyzem, amikor ezeket vizsgálták és kiderültek az eredmények, a gyermekfogkrém hátulján volt a fekete téglalap. Megdöbbentő....és egyben el is szomorító.
Újravevős-e? Igen, ez nem is kérdés ennél a fogkrémnél. 



I love... cseresznyés tusfürdő
Igen, kivégeztem. Jó nagy adag volt, enyhe marcipánosságot éreztem rajta, főleg a végén, inkább már ez dominált. Különösebb ápolást nem adott a bőrömnek, a cseresznyés illata miatt vásároltam meg. 
 Kiadós adag volt, színezte a vizet, ami vicces volt. Az illata viszonylag tartós volt, de számomra, tényleg nem adott semmi extrát az illaton kívül. Aki hasonlóan cseresznyemániás az értékelni fogja, aki nem, annak talán kidobott pénz lehet ez a tusfürdő. Remekül habzott, ahhoz képest, hogy csak egy tusfürdő, jó kis habfürdőket lehetett vele rendezni.
Újravevős-e? Nem. Találtam egy pénztárca barátabb megoldást. 


Na azért, azt hiszem fogyott termék rendesen! És, már elkezdett gyűlni a következő adag eleje is...:) 

10 megjegyzés:

  1. Hu de megszagolnám ezt a cseresznyés tusfürdőt. :)
    Amúgy ez a fogkrémeken lévő színes csíkos dolog amit írtál csak "városi legenda". (elvileg)
    http://tudatosvasarlo.hu/cikk/urban-legenda-mit-jelent-fogkremes-tubuson-levo-szines-csik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet igazad van, de nekem amióta rátértem ezekre a zöld vagy sima kék jelzéses fogkrémekre, egyszer mostam fogat feketével és elkezdett fájni a fogam. Utólag néztem meg a címkét, hogy fekete.
      Lehet véletlen egybeesés volt ez az egész szerencsétlenség nálam, de ez is azt mutatja, hogy jobban meg kell nézni, hogy mit használ az ember, mivel érintkezik. :/
      De köszönöm, hogy szóltál! Én ennek ellenére azért tartom a véleményem, amíg a saját tapasztalatom is ezt mutatja. :(

      Törlés
    2. Én inkább az összetevőket nézném, mint a csíkokat, de ha neked ez a tapasztalatod, és ez vált be maradj ennél. :)

      Törlés
    3. Igazad van,néha én is ezt néztem, ha éppen szükségesnek találtam! :)

      Törlés
  2. A Placentás pakolást már ezerszer újra vette, szuper! A többi változatot nem próbáltam ez volt az első, de annyira bejött hogy nem is kísérletezek. Jócskán többet használok belőle én is, szigorúan kihagyva a hajtöveket. Olyan puha és selymes utána a hajam, az illata sem zavaró. Egyetlen gond, hogy itt nálunk csak ez a kis kiszerelés kapható, pedig költségkímélőbb lenne a nagy tégely :)
    Az egyik "Glamour napi kihívás" beruházni egy drágább kategóriás alapozóba, Max factorban gondolkodom de amit kinéztem arról azt írják szárít. A Lasting Performance milyen, te hogy érezted mennyire szárított?? (az én bőröm szuper száraz)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj de jó, hogy nem csak Nekem jött be! Eddig 1-2 ember már leszólta, hogy csakis a Latte a jó, a Placentás gagyi, pedig nekem jobban bejön az illata. Azt hittem már UFÓ vagyok.
      Pesten, a Blaha Lujza térhez közel szintén van egy Kallos bolt, én ott vettem ezt a 800 milis kiszerelést, eredeti ára 800 valamennyi lett volna, de én is Glamour napokon vettem, akkor ilyen 670 HUF körül volt.

      A Lasting Performance-nál én nem éreztem szárítást, de rólam tudni kell, hogy vegyes a bőrtípusom, és az alapozó 60%-át én kevertem egy másik Max Factor alapozóval, a Facefinity-vel. Vagy, ami még megoldás lehet az az, hogy a minőségibb alapozó mellé veszel egy minőségi, vagy egy sokak által tényleg bevált hidratáló krémet. Az alapozó alá kenve egy kevés, csak hogy a száradást megakadályozza, szerintem nem gond. Vagy, mi lenne, ha kipróbálnád a CC krémet? Elvileg a BB továbbfejlesztett változata, csak az a baj, annak meg a fedése annyira nem erősnek mondható (legalábbis mások szerint).
      Remélem tudtam segíteni! :)

      Törlés
    2. Épp a Facefinity-ről olvastam hogy szárít, ami nagyon nem hiányzik az arcomnak. Most épp egy hidratálót tesztelgetek smink alá, de nem az igazi. Valahogy csomósodik felette a bb krém is. Jobban kedvelem a bb-ket, de télre valami erősebb fedésű terméket keresek.
      Köszi a választ, szerintem megpróbálkozom a Facefinity+hidratáló krém vagy más alapozó egyvelegével!!

      Törlés
    3. És ha jóval előtte kened fel a hidratálót, akkor is csomósodna? Más ötletem sajnos nincsen. :( Vagy, akkor marad, az, hogy bemész egy MAC-be vagy a Douglasba és kérsz egy személyre szabott sminktanácsadást. Persze, az ára elég borsos, de sok esetben levásárolható, és ha már tudod, hogy a tanácsadó szerint melyik a neked való alapozó, akkor már sokkal kényelmesebben mozognál a polcok között. Persze tudom, ez elég költséges, de ezt tudtam még ötletként felhozni, hogyha minden kötél szakad.

      Törlés
  3. Kallos-tól én két féle balzsamot használok, a simát és a mézeset. Viszont a simát egy ideje nem vesszük,mert az utolsó 5 flakon amit elhasználtunk konkrétan csótányirtó szagú volt :S :( De a Répás pakolást mindig kiakartam próbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csótányirtó szag. :D Én nem tudom milyen az, de lehet ezek alapján, nem is akarom tudni, hogy milyen!
      Tényleg van a répás is basszus, most már az is felkerült a listámra.
      Viszont, a mézesről egyáltalán nem hallottam. Tény, hogy nem vagyok mézimádó...lehet ezért nem kaptam fel a fejem rá. :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com