2013. október 11., péntek

Glamour napok: Avagy egy nehéz nap éjszakája...helyett délutánja

Sziasztok! 

Ugyan nem hirdettem, de ezen a jeles napon és is felcsaptam a táskámat és a pénztárcámat, majd vándorútra keltem másodmagammal a pesti forgatagban. Barátnős csevejnek indult, de mivel itt voltak a Glamour napok is, kaptam kölcsönbe pár kupont, na és persze random-marciként egy Niveás arcbőr-állapot felmérésre is bejelentkeztünk. Hogy mit sikerült alkotni, azt csak a jó Isten és mi ketten tudjuk, de a publikus és érdekes részekről említést teszek itt, egy pár soros megemlékezés keretein belül. 

Ha már Glamour napok, akkor mi az amit ilyenkor ki lehet használni? Naná, hogy az 50%-os kuponok. Én egy Maybelline kupont használtam fel, beszereztem egy Color Tattoo-t, annyi jót hallottam róla, hogy úgy voltam vele, üsse kő, jöjjön egy velem, fél áron belefér úgyis. 



Kikanyarodva az Árkád DM-ből megláttunk egy hatalmas Nivea standot, ahova azért vonzott a kíváncsiság, hogy mégis mi a fene készülhet itt. Név és e-mail cím feliratkozás után mehettünk a "várakozóba", ahol egy hangos felkiáltással tudattam a tömeggel hogy a magamfajta gyermeki lelkületű egyedekre is gondoltak akkor, amikor a színezőt sikerült a kis asztalra kirakni. Nem kellett sokat várnunk, a hölgy minket szólított, ennek ellenére más gondolta úgy, hogy eljött az ő ideje, így egy kis helyreigazítás után elfoglaltuk a helyünket a székekben. Egy nagy fehér műszert láttunk, ami a bőr különböző állapotait mérte fel (víztartalom-hidratáltság, zsírosság stb..). 


Miután megállapítottuk a bőrtípusokat, én kaptam egy kis mintát külön, majd 1-1 kis Nivea csomaggal gazdagodva indultunk tovább a következő állomásra. Egy kicsit úgy éreztem, hogy annyira nem foglalkoztak itt a látogatókkal, a típus megállapítása után el is engedtek bennünket. Icipicit csalódtam, de hát nyilván ingyen nem is nagyon várhat az ember részletes kivesézést, főleg úgy, hogy másik 5 ember is ott toporog mellette, úgyhogy valamilyen szinten meg tudom érteni ezt a helyzetet is. Legalább megtudtam, hogy jó bőrtípusba soroltam be magamat azelőtt is. A zacskóba került egy külön minta nekem, egy férfi tusfürdő, dezodor (ami már el lett tulajdonítva az itthoniak által) és egy női dezodor és egy Q10-es kis minta, valamint egy füzet, amiben a Nivea krémjeinek, egyéb termékeinek a leírását lehet megnézni. 


Ha Benneteket is érdekel ez az ingyenes bőrtípus analízis, akkor még a holnapi nap folyamán (2013. 10. 12.) el tudtok látogatni erre a standra. 10:00-tól 19:00-ig van erre lehetőségetek. 

Utána a Flormar pulthoz botorkáltunk el, ahol egy régóta áhított, szép fehér lakkot hoztam el. Igaz itt Glamour kupont nem használtam fel. Még egy gyors TBS látogatás belefért, de itt nem vettem semmit, egyszerűen nem éreztem úgy, hogy szükségem lenne bármire is. Legvégül a Rossmann -10%-os kupont használtam fel egy teafaolaj üvegcséért, amit már régebb óta ki szerettem volna próbálni. Utána maradt a ruhák csekkolása, mert hű társam holnap veszi nyakába a boltokat, ugyanilyen nemes célból. Sok szerencsét neki, én ezt már sajnos nem merem bevállalni, így is nehezen viseltem el ezt a tömeget, ami késő délutánra kerekedett. Mi lesz amikor a karácsonyi tömeggel kell megküzdeni...? Előszoktatónak tökéletes, azt vettem észre. :D  

Ez lett volna az én Glamour-napom. Ugyan nem zsákszámra vásároltam össze mindent, de úgy érzem tényleg olyasmiket sikerült beszerezni, amit régen szerettem volna, és hasznát is tudom majd venni. A képek sajnos nem sikerültek olyan jól most, az esti fényviszonyok minden hátrányát megkaptam azzal, hogy délután indultam útnak. 

Ha tudtok még valami jó programot, osszátok meg a többiekkel is, hogy akik még nem kerekedtek útnak, fel tudják vértezni magukat! :) 

*A bejegyzésért semmilyen juttatást nem kapok! Csak pár remek dologra szerettem volna felhívni sokatok figyelmét, a Niveás dologgal pedig aki tud, éljen! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com