2013. október 5., szombat

Oriflame Pure Nature bőrápoló olaj teafával és rozmaringgal-Teszt,Vélemény

Sziasztok!

De rég is volt szimpla,tesztes bejegyzés az oldalon. Nem tudom mi történt, volt hogy inkább a rövidebb de velősebb véleményeket helyeztem előtérbe, de nem láttam annyira értelmét ennek, mert nagy része mond is valamit, meg nem is. (Mint a Mátyás királyos népmesékben ugye? Hozzon ajándékot is meg nem is, legyen felöltözve is, meg nem is.) Ha pedig sok termékről szeretnék normálisan elmondani mindent, a mennyiség a minőség rovására fog menni, vagy pedig túl sok lesz a pötyögés a klaviatúrából, amit Ti is megunhattok.
Összegezve, vissza a régi menetrendhez! 




Erről az olajról, ha jól emlékszem, csak említést és 1-1 csurrantott-cseppentett információt engedtem útjára. Ezt sajnálom egy kicsit, hogy nem előbb jelentkeztem egy részletesebb beszámolóval. Nézzük az alapadatokat!
Fellelhetőség: Oriflame
Mennyiség: 10 ml
Ár: a mostani, lapozható katalógus szerint (2013.09.26.-2013.10.16.) 1599 HUF, alapár: 2299 HUF

Használata
Vigye fel a pattanásra, annak kialakulása után.
Mint láthatjátok a használati utasítás nem túl bő eresztésű, úgyhogy itt egy kicsit magára van maradva az ember, a kis gondolataival, kérdéseivel. Mikor használjam? Nappal, vagy éjjel? Mennyit kenjek? Hogyan kenjem? Bevallom, én sem tudtam először mihez kezdeni.



Tapasztalatok
Egy nagy hibát máris megemlítenék, ez pedig az adagolás. Nagyon nem felhasználó és gazdaságosság barát az tuti! Hiába öntene az ember az ujjaira, melléfolyik. Akinek jók a reflexei annak ez tökéletes gyakorlat lehet, hogy formában tartsa magát, de aki szimplán csak bőrápolásra készül, az kösse fel a nadrágját!
Az anyag egyébként egyáltalán nem hasonlít az olajra, a felvitel után nem éreztem olajosnak a bőrömet, és eltömődést sem éreztem, a bőröm sem került rossz állapotba az "olajosság" miatt. (Szomorú is lett volna, egyébként!) Az adagoláshoz még visszatérve: szerintem az ecsetes megoldás nagyon sokunk életét megkönnyíthetné. A pazarlást és egy sor bosszankodást (és kitudja hány ml anyagot ) megspórolhatna vele az ember fia/lánya. Sminkelni lehet fölé, bár én nem alkalmaztam fölé gyakran sminket, mert akkor lehet semmit sem ért volna a termék. De nem képez halvány filmréteget a beszívódás után, mint sok más gél, vagy helyi kezeléses kozmetikumok. Felkenés után azért egy 10-15 percet érdemes lehet várni a sminkkel, hogy a bőr mindenképp beszívja azt amit kell. 

Rendesen megvan áldva teafa olajjal, nem spóroltak belőle. Nekem nagyon tetszik ez az illat, így nem érzem hátránynak ezt a tulajdonságát. Aki nem szereti ezt a töményebb teafa illatot, annak viszont ez lehet nem ez lesz az év terméke díj egyértelmű indulója, hacsak nem az aranymálna díjért kell versengeni. 


Na de, mit sem ér egy termék ha csak (számomra) jó illat gazdája!

Működését tekintve, nálam nem volt hatásos annyira a pattanások kezelésében, mint a másik társa. Ellenben, olyan sok más felhasználási módja van, hogy igazából nem bosszankodom rajta annyira. De a golyós darab azért mégis csak jobb, plusz könnyebben kezelhetőbb. Néha működött a pattanások ellen, de ez szökő évente kétszer volt. Pedig a golyós változatát használtam mellette, a helyi kezelésekre, ezért sem értem, hogy mi az, ami miatt nem működhetett. Elvégre a szappant és a másik társát is szerettem. Létezik, hogy a termékcsalád egyik tagja ilyen defektesre sikerüljön? Igaz az adagolásért jobban fáj a szívem. 
Viszont, lábizzadás ellen nagyon bejött nyáron, nem csak nekem. De ugyanerre talán a sima teafaolaj is képes 900-1200 forintért, nem kell ehhez alapáron 2300 forintot kidobni az ablakon. 


Összességében én egy kicsivel többet vártam ettől a terméktől. Én annyit tudok tanácsolni, hogyha a Pure Nature termékcsalád tagjaival szeretnétek megismerkedni, ne ezzel kezdjétek, mert csak elveszi a lelkesedéseteket (és a pénzeteket) azoktól a termékektől, amik igazán megérhetik az árukat! 

2 megjegyzés:

  1. Nekem a golyós változat volt meg, ezelőtt 100évvel. Szépen leszárította a fehér kis "pattanás" szerűségeket az arcomon. Aztán eltelt pár év, mert nem volt lehetőségem Oriflame közelébe kerülni. De pont ma kaptam kézhez a ugyanennek a teafa-rozmaring kombónak a stiftes változatát. Nagyon kíváncsi vagyok, lesz e olyan jó mint az elődje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra én is kíváncsi vagyok, szerintem az lesz a következő a sorból, amit beszerzek! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com