2013. október 12., szombat

Rexona Maximum Protection-Teszt, vélemény

Sziasztok!

Na igen, én leszek a 101-dik, aki erről a termékről bejegyzést készít. Ez nem bűn, ez nem kiváltság, aki szereti az általam írt bejegyzéseket, az szerintem most is tovább fog olvasni. :) Augusztus közepe fele kaptam egy tesztcsomagot a Rexonától, amiben 3 dezodor lapult, egy dezodor tartó és egy törülköző amibe a márkanév van belehímezve (Ez a helyes kifejezés, ugye?). 

Már bőven egy hónapja használom a termékeket( sőt, több mint 1,5 hónapja, hogy pontos legyek), így remélem igencsak hitelesek lehetnek a tapasztalataim, a számotokra. Sok helyzetben volt lehetőségem őket nagyító alá venni.



Három féle dezodor lapult a csomagban, ebből én a zöldet céloztam meg elsőként, ami az everyday fresh címet viseli. Nekem ez lett a kedvencem. Ami meglepő, hogy nem ennek, hanem a kék clean scent-nek érzem a legtovább magamon az illatát.

Használata
Én mindkét felhasználási móddal igyekeztem megismertetni magamat.

Az este bekenős módszert nyáron jobbnak tartom, mert így tényleg van ideje kifejteni a hatását és napközben nem is izzadtam ilyenkor. Volt olyan, hogy délben kaptam észbe, hogy előző előtti nap este kentem magamra csak a terméket, de még így sem izzadtam. Persze közben beficcent két fürdés is, ezért tartom ezt kiemelkedő eredménynek. Igaz, ez már az enyhüléses napok valamelyikén volt, de egy kicsit félelemmel töltött el, hogy azért mégis, semmi izzadás nem volt.
A reggel felkenős módszert én jobban preferálom, így az utóbbi időben. Inkább így használatom a dezodorokat az iskolakezdés óta. Most szeptember vége-október elején ért az a megtiszteltetés, hogy egy kicsit izzadtam a használata mellett, de ez szerintem a túlöltözöttségemnek (fázós vagyok) és a stressznek volt köszönhető.
Általában 1 tekerésnyi adagot használok egy hónaljra, rosszabb napokon, amikor tudom, hogy egész napos rohangászás és bolondok háza vár rám, szükségesnek gondolom a 2 tekerést, de ez szerintem nem befolyásolja annyira a teljesítményt. A lelkiismeretem legalább tisztább viszont. 



Más dezodoroknál eddig nem volt gondom azzal, ha borotvált hónaljra kentem, de itt sajnos a művelet után hiába vártam fél órát-órát, a csípő érzés nem maradt el. Ilyen tekintetben elég erősnek tartom a dezodort, ezért aki teheti, az inkább kerülje el ilyenkor ezt a dezodort. Mivel azelőtt soha nem volt ebből problémám ebből, így én gyanútlanul belesétáltam egy ilyenbe, aminek az eredménye egy kis szentségelés és egy kicsit kipirosodott hónalj volt. De, nagy okosan azt hittem, ha 8-ból 8x bejött, kilencedszerre is befog. Nyilván nem, főleg mert erősebb dezodorról van szó, de ti is tudjátok, a megszokás nagy úr. Mindenesetre, Titeket inkább az óvatosságra intenélek ebben a tekintetben! :)

Amit még meg szeretnék jegyezni, hogy nem vettem észre azt, amit nagyon sok más dezodornál észrevettem, ez pedig a hatékonyság csökkenése. Nagyon sokszor azt tapasztaltam, hogy a hónaljszőr növekedésével csökken az adott dezodor teljesítőképessége. Ez különösen kellemetlen lehet akkor, ha például valaki gyantáztat és meg kell várja, hogy a szőr tapadhasson, vagy éppen eltolódik pár nappal a borotválás megszokott, rutinos művelete. 
Hála az égnek, a dezodor ekkor sem veszít a hatékonyságából. Egyedül hasonlót a Lady Speed Stick piros, extra erős dezodora produkált nálam, de az párszor kicsípte a hónaljamat és ezért nem került újravásárlásra az a termék. Ezt azért tartottam fontosnak kiemelni, mert ez a dezodor nem okoz egymagában semmilyen felesleges irritációt, mégis végezni tudja a dolgát!

A clear scent egy tisztaságra hajazó illat, ami ugyanúgy megállja a helyét, mint a másik társa. Viszont illatban én mindig tovább éreztem őt, tartósabbnak bizonyult ezen a téren, de teljesítményben nem múlja alul a testvérkéjét!



A harmadik dezodort nem bontottam fel, így nem tudok róla nyilatkozni, mert szerintem ugyanazt tudja, mint a másik két delikvens, csak az illat az ami más. Felbontogatni, meg feleslegesen nem igazán szerettem volna, de ha szeretné valaki, arról is beszámolok szívesen. Csak tényleg, már a bőség zavara környékez az utóbbi időben, szeretnék előrébb jutni, hogy valamit tényleg elhasználjak teljesen!

Láttam, hogy a polcokon már fellelhetőek a márka férfias változatai is, így ők sem maradnak problémamegoldás nélkül! Ez mindenképp pozitívum, mert nagyon sokszor azt veszem észre, hogy az ilyen új, innovatív dolgoknál inkább csak a nőkre koncentrálnak az illetékesek. Itt azért, nem csak ránk, mint oldalbordára gondoltak, hanem a főbordára is!  

Amit egy kicsit hiányolok, az az, hogy legyen egy semleges típus is, ugyanennél a dezodornál. Igen, egy illatmentes dezodorra gondolok, na nem azért, mert nekem nem tetszettek volna az illatok, egyszerűen azért, mert tudom, hogy sokan nem szeretik, ha a dezodorjuknak van illata, vagy éppen erős az illat. Én nem tapasztaltam olyat, hogy a parfümöm illatával keveredett volna a dezodor, de nyilván vannak érzékenyebb emberek is nálam, így azt gondolom, nem szabad egy ilyen dolog mellett elsuhanni semmiképp. Ez az, amit én javasolni tudok, mint újítást, hogyha az illatékesek még fejlődni, többek kedvére szeretnének tenni a jövőben. :) 

Ha még van bármilyen kérdésetek a használattal, tapasztalattal kapcsolatosan, akkor kérdezzetek, én igyekszem a legjobb tudásom szerint válaszolni rá! 

A terméket tesztelés céljából kaptam, de ez semmilyen formában nem befolyásolta a véleményemet! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com