2014. január 12., vasárnap

2014 I. Elfogyott széria

Sziasztok!

Nem régen volt elfogyottak bejegyzés, de itt vannak a következő áldozatok. Legalább látszik, hogy használom a termékeket, még ha olykor egy kicsit zsémbesen is kelek fel újra befotózni őket. Nem sokkal bővült a lista, de van közte 2 nagyobb műanyag flakon, amitől szeretnék megszabadulni az utánpótlások, vagy helyfelszabadulás miatt, úgyhogy vágjunk is bele!



Ebelin törlőkendő
Megváltás, hogy elfogyott! Soha többé, én mondom! Az illata borzalmas, ami még nagyon zavar, az az, hogy miután kiszedtem a törlőkendőt a műanyag flakonból, nagyon hamar kiszáradt, szárazzá vált. Az ilyen pedig nem törlőkendő szerintem....Nem ajánlom senkinek sem jó szívvel, mert csak a baj van vele. Készült róla bejegyzés is a blogon, remélem sokatoknak ismerős lesz a link! Elolvasom>>>

Stenders levendulás fürdőtej
Nagyon szerettem, nekem 4 alkalomra volt elég, a hátoldalon lévő csomagolás kettőt ír, de én szeretek jól gazdálkodni. Tényleg nyugtató hatása van, tényleg igazi levendula virágok voltak a zacskóban, bár a benne lévő többi, apró porszerű anyag elnyeli őket, így csak fürdés közben csodálkozik rá az ember lánya, hogy úristen, mennyi van benne. Az illata viszonylag sokáig megmaradt a bőrömön, segítette a stresszmentes elalvásomat a vizsgaidőszak előtt, és egy kicsit közben is. Esélyes, hogy a utánpótlást meg fogom venni, mert nagyon tetszik, hogy természetes anyagokból dolgozik a cég, ráadásul ennek a darabnak nem is vészes az ára. Itt olvashatsz bővebben a tapasztalataimról >>> 

B.U. Rockmantic tusfürdő
Ez a tusfürdő igencsak vicces volt, mert nem rózsás illattal találtam szembe magam, hanem egy zselés szaloncukorra emlékeztető illatfelhő vett körül használat alatt/után. Csalóka lehet az illata a tubuson keresztül, én azt mondom. Így a karácsonyi készülődésem ebben a tusfürdőben ki is merült egy 5 perces rituálé keretein belül, ha azt vesszük. Azért örülök, hogy elfogyott, mert van még mit a tejbe aprítani, hogy végre megvehessem a következő kiszemelt tusfürdőt. Jó volt, de újravenni nem szeretném, főleg most hogy elmúltak az ünnepek....nyáron túlzás lenne a zselés szaloncukor illat.



Rexona aloe vera stift
Őt már ismerhetitek a blogon, jól teszi a dolgát, csak azt veszem észre, hogy a Maximum Protection dezodorok után nem érzem már olyan hatékonynak, mint azelőtt. Krémesebbnek és fullasztóbbnak érzem már ezt a stiftet, mint azelőtt, és ez nem annyira jó. Pedig azelőtt, nagy kedvencem volt. Őt már nem raktam bele a fotózkodásba, mert úgy voltam vele, hogy már úgyis mindenki ismeri, untig vagytok vele, és lehet már én is megcsömörlöttem tőle....

Remélem, hogy a következő időkben is ilyen gyakorisággal tudok majd jönni az elfogyottak bejegyzésekkel, mint mostanában. Szeretem is írni az efféle bejegyzéseket, mert tudom, hogy ilyenkor több termék vélemény jelenik meg egyszerre, nagyobb az esélye hogy valaki talál magának való hasznos információt, mintha csak 1-1 terméket vennék górcső alá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com