2014. január 17., péntek

Avon cukrozott szilvás szett

Sziasztok! 

Ezt a szettet még karácsonyra kaptam. Nagyon tetszik az, ami a csomagban fogadott, bár a testápolóval voltak furcsa élményeim, ennek ellenére szeretnék pár sorban megemlékezni róla, hátha jövőre többetek bátrabban nyúlna ezután a szett után. 

Ha jól tudom, ezt a szettet az Avon a karácsonyi katalógusban szokta szorgalmazni, általában igencsak kedvező áron. A tartalom kimerül egy 50-50 ml-es testápolóban és tusfürdőben, valamint egy 100 ml-t tartalmazó testpermetben. Utóbbi szerintem így is elég sokáig elég lehet. Az ára azt hiszem idén 1200-1300 HUF között mozgott, mondhatni, jó vásárt csinálhatott az, aki megvette.



A szettről röviden
A testápolóval volt egy kis bizarr élményem, mégpedig az, hogy az illata nagyon hasonlít rajtam a mangós-gránátalmás testápolóra. Nem tudom mi lehet az oka, de az illat ugyanaz volt és én nem éreztem semmi különlegeset sem a használatkor. Vagy rinocérosz bőröm van, ez is játszhat a pakliban... Mindenesetre olyan furcsa ez a hasonlóság, nem?

A tusfürdő viszont annál inkább tetszik, főleg, mert meglepően jól habzik és az 50 ml elég megtévesztőnek hathat. Eddig már legalább 4 alkalommal tusoltam vele, de még mindig félig van a kis mini tubus, úgyhogy meglepő, de sokáig elég lehet ez a mini adag is. Első blikkre pedig ki gondolná ezt? Bár, közre játszhat az is, hogy elég masszív a tusfürdő állaga, nem az a híg, semmire sem való , "vízszerű" anyagról van szó. Az olyan tusfürdőket én is hamar kinyírom. 

A testpermetről pedig csak annyi a mondanivalóm, hogy eddig miért nem tudatta velem senki erőszakosabban, hogy ez ennyire jó? Nagyon tetszik ez az ünnepies illat. Bár nyárra annyira nem tudnám elképzelni ezt a cukrozott szilva illatot, meg valószínűleg a darazsak és a méhek is kitüntetnének a figyelmükkel, de télire abszolút jónak bizonyul. Ilyenkor úgyis másra vágyik az ember. Jó visszaemlékezni vele az ünnepekre, és hétköznapokra is megállja a helyét. Az illata is viszonylag jól kitart, azért ha valaki jobban szeret illatozni, annak szüksége lehet az újrafújásra, de szerintem így is elég jól muzsikál. Nekem legalábbis nem szükséges újrafújni, valószínűleg ez az édessége miatt van. Hosszabb távon nem szeretem az állandó töményet az ilyen cukros illatokból. Gyümölcsökből jöhet, de ilyen rágógumi, vattacukor, cukor kaliberűeknél úgy vagyok vele, hogy jóból is megárthat a sok. Vagy a sokk, hosszabb távon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com