2014. január 20., hétfő

Balea Young Soft & Clear korrektor

Sziasztok!

Régi motoros tagot köszönthetünk a mai nap folyamán. Az olcsó ára mellette szól, de vajon elég-e ahhoz, hogy jól működjön és hosszútávra letegye valaki a voksát mellette?

Ár: 600 HUF
Árnyalatok: 3 árnyalat van érvényben most, nekem a legvilágosabb 01-es van meg
Felelhetőség: DM




A korrektorok mindenki tudja, hogy különböző bőrhibák elfedésére valóak, na de nem mindegy, hogy melyiket mire használja az ember. Van, ami igencsak szem alá való, van ami nem is ér semmit sem, van ami pedig kifejezetten pattanásokat hivatott eltüntetni. Fontos, hogy rendeltetésszerűen használja őket az ember, mert egyébként megette a fene az egészet.....

Szerintem ez a korrektor nekem egy kicsit sötétebb annál, mint ami kellene. Nyárra jó volt, szépen passzolt a lebarnult arcomhoz, de az év többi részében sötétebb.  Mindenesetre inkább sárgás tónusú, ezt például nem szeretem benne. A termék kevés cink oxidot tartalmaz, stift szerűen elrejtve, úgyhogy akárhol kényelmes használatot biztosít.

Amiért szerintem sokan nem szeretik, azaz, hogy iszonyúan nehéz korrektorról van szó. Krémes, de ha magára keni az ember, amolyan páncélt képez, és ezt sajnos a hátrányára kell írnom. Olyan nehéz, ragacsos érzet ragad el, pláne ha megcsúszik az ember keze. Érezhető, hogy a pórusok sikítoznak alatta. De, amin nagyon meglepődtem, az az, hogy hiába a nehéz viselet, újabb pattanásokat nem okoz, és a régebbieket sem mérgesíti el a jó fedés mellett.
Bár, sajnos hajlamos nagyon megkopni 3-4 óra viselés után, úgyhogy a kezdeti jó fedőképesség mondhatni a visszájára fordul.

Abszolút pozitívum, hogy úgy érzi az ember, hogy nehezít és "úristen mi lesz a bőrömmel" pánik kerülgeti, de ennek ellenére nem ront el semmit olyan mértékben, mint ahogyan azt elképzeljük. Tehát nem képez újabb pattanásokat, és a pórusokat sem tömíti el. (Holott a hátránya más téren elég nagy.)

Ennek ellenére, azt mondom, nem olyan jó viselni, ezért is váltottam most egy másik korrektorra, tekintve, hogy ebből nem sok maradt már. Elhasználtam a nagyját, és a végét is el fogom, nehézkesen ugyan. Alapozóval jó párosítás volt, de a csekélyke élettartama a bőrön nem olyan jó dolog. 

Összegezve tehát: 
Világos, extra világos bőrű lányoknak semmiképp nem ajánlom!
Csakis az barátkozzon vele, aki megtűri ezt a nehézkes viseletet, és nem annyira olajos a bőre, hogy könnyen lemásszon a korrektor!  Egyébként, ha a világos-olajos bőrt és az intoleranciát a nehéz dolgok iránt-féle triumvirátust kivesszük a sorból, jó korrektor lehetne ebből. Csak úgy gondolom, ahol ennyit kell trükközni és figyelni a részletekre, akkor ott már lehet jobb befektetés egy drágább, de jobban passzoló darab erre a feladatra. Nem mondom, hogy borzalmas ez a korrektor, de vannak nála határozottan jobbak is a piacon. Elsőnek elmegy, főleg a fiatalabb korosztálynak, de rájöttem hosszabb távon nekem nem rá van szükségem, ezért is fektettem be egy másik márka, drágább darabjába.
 Addig is, ha tudtok, ajánljatok még szerintetek jó korrektorokat! Én hiába nézelődtem Krémmánián, volt pár ami kíváncsivá tett, de a vélemények megoszlóak voltak. A Bourjois korrektora tetszett, az a kicsi, tubusos, de nem tudom mennyire állná meg a helyét ha pattanásokra akarnám kenni. Lehet, hogy szem alatti karikákra jobban van ajánlva ezért féltem én például megvenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com