2014. január 3., péntek

Catrice ajakrúzs 070 Don't Red It -Vélemény, leírás, tapasztalat

Sziasztok!

Nagyon sokáig furdalta az oldalamat a kíváncsiság, hogy mit tudhatnak ezek a kis ajakápolós-rúzsok, mígnem a Rossmannos ezüsthétvége alkalmával beszereztem az egyik delikvenst. Elvileg a Clinique Chubby Stickjeire hajaznak ezek a kis másolatok. Szerintem amúgy az ilyen típusú rúzs-ceruza szerűségek amúgy is nagy népszerűségnek örvendenek már vagy bő fél éve, a sikerük töretlennek látszik egészen idáig.

Én a 070 Don't Red It árnyalatot vettem meg, 1149 HUF volt leárazva, alapjáraton 1500 forint körül lehet hozzájutni, ami szerintem egy kicsit borsos. 

Ami nekem nagyon tetszik, hogy ajakápoló funkciója is van a terméknek, így nem kell rettegve a számra kennem, mondván, hogy "lesz ne mulass" pár óra múlva. Tudom, mert lassan 2-3 hónapja bele vagyok szerelmesedve pár rúzsba, és ért pár kellemetlen meglepetés mind a viselés, mind az utóhatást illetően.




Az ajkak színezése szerintem nem akkora mértékű, mint ahogyan azt valaki elvárná, az én ajkaimon közepesen látszik valami. Én ezt pozitívan tudom értékelni, mert nem vágyom mindig extra feltűnésre. Olyan ez, mint a Mátyás királyos mesék: van is valami, meg nincs is. Nem zavar, hogy nem olyan erősen pigmentál. Az viszont annál inkább, hogy az ajkak hamar beszívják az anyagot, így nem tud sokáig csillogni azokon. Tehát, többször kellene újrakenni az indokoltnál, ez pedig nem jó. De, legalább nem szárítja az ajkakat! Az illata pedig olyan vaníliás, nem problémás, nem mű, de legalább a rossz szagoktól nem kell tartani. Bár a legjobb az lenne, ha nem lenne semmilyen illat, mert ez mindig csak plusz, nem mindig jó vegyi anyagokat jelent ez, az összetevők listáján. 

Viselni kellemes, egyedül a csillogás és könnyedség megszűnésével vannak problémáim. Mintha, ahogyan beszívná a száj, úgy kezdene el az anyag is egy nagyon kicsit ragacsossá válni. Nem zavaró ez az egész, az viszont annál inkább, hogy az elején egy kis könnyűséget képzel el az ember, majd utána mutatja ki a foga ezen fehérjét a termék. 




Aki ismerkedik az ajkak kiemelésével annak szívesen ajánlom, mert kezdő-barátságnak egészen jó társ lehet, a továbbiakat meg úgyis majd az illető maga eldönti, hogy mer-e a rúzsok irányába mozdulni, vagy sem. Egyelőre érdemes azt felmérni, így az első körökben, hogy nem-e zavar valakit az, hogy van-e valami a száján, vagy éppen nem-e hiperérzékeny az ajka. Kár lenne erre úgy rájönni, hogy egy extrán szárító rúzst ken magára az ember, mert ott sok szitokszó lesz, és nem biztos, hogy a rúzsok valódi arcát ismerné meg az illető ezáltal. Gyakorlásra, ismerkedésre, közelebb hozni ezt a világot is a szemfestésen kívül, jó dolog. De aki komolyabbra vágyik, van elképzelése az ajakravalóak terén, az inkább az eredetire, vagy hasonló minőségűre ruházzon be, mert az biztosan azt nyújtja, ami mond! Sajnos csodát nem várhatunk ettől a darabtól, ennek ellenére azt mondom, jó alternatíva lehet ismerkedésképpen ezen a területen! 

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a tesztet, nagyon hasznos volt - leginkább a pénztárcám számára :P Ha végre-valahára aktív használója leszek a jelenleg még érintetlen rúzsaimnak és nem veszek újabbakat hanem azt a manit félreteszem, akkor az eredeti Chubbyra fogok lecsapni érzéseim szerint!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha hasznos volt, legalább más nem pazarol rá pénzt, ha tényleg nem muszáj, és tudja mit akar, nem csak ismerkedési fázisban van ezekkel a dolgokkal! :) Majd várom arról a bejegyzést akkor! Remélem hamar hozzájutsz, kíváncsi vagyok!

      Törlés
  2. Az ára miatt kerülgettem eddig én is, de mindenképpen szeretném kipróbálni valamikor, köszi a tesztet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, nagyon örülök, ha olyat tudok mutatni, amiről visszajeleztek, hogy hasznos volt! :)
      Az ára alapjáraton sajnos nem a legbarátibb, de figyeld az akciókat, hátha a Rossmann-nál megint befigyel valami -25%, vagy valami. Eredeti áron, látod még Nekem is felejtős volt..! :D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com