2014. március 17., hétfő

Visszatekintés az elmúlt két hétre III.

Sziasztok!

Kicsit abbamaradt ez a projekt, de gondoltam, hogy miért ne folytathatnám, amikor van időm most már. A bejegyzések száma bizony megcsappant, de ennek ellenére az elmúlt két hétben kerültek fel dolgok a blogra, még ha nagyon kímélő módban is. 

Első körben a Balea koffeines sampont és balzsamot hasonlítottam össze a Schauma koffeines samponjával. Mindkét márka jól szerepelt nálam, csak más-más téren, így mindenki válassza szerintem a problémájára a legmegfelelőbb terméket! Részletes vélemény, leírás pedig ott van a bejegyzésben, nem ragozom túl. 




Szó szót követett a leiratkozással kapcsolatos bejegyzésemben, van akinél az indulatok egy kicsit elszabadultak, de volt, aki igyekezett tényleg objektíven hozzáadni a témához, mindenféle rosszindulat nélkül. Azért remélem nem mindenkiről ez a véleménye sokaknak!:) 

Már régóta tartoztam egy Avon rúzsmintás bejegyzéssel, amit végre sikerült normálisan megvalósítani, mert az első befotózás képei közül az egyik borzalmasan sikerült anno. Így viszont már vállalhatóbb lett az egész és remélem segítséget adhat a későbbi színválasztást illetően bármelyikőtöknek! 
Ui.: A Sangriát is lelkesen használom azóta és azzal is bezsebeltem 1-2 dicséretet, úgyhogy 3/2 nem is rossz arány! :) 

A híres neves Yankee Candle gyertyákról, vagyis  inkább teamécsesekről és tartokról is esett néhány szó a blogon, bár annyira nem lettem lenyűgözve, csak 1 termék esetében. Sok-sok türelem, és egy kis szerencse is kell az illatválasztást illetően, hogy tényleg jól megtöltse a szobát, vagy éppen a lakást az adott illat. 

Végül de nem utolsósorban egy kis véleményt készítettem a L'oreal micellás vizéről, ami ugyan jónak tűnhet, de az elkészítési körülményeinek az elveivel jó magam nem tudtam azonosulni, ennek ellenére, akinek van kedve, "egy próbát megér alapon" nézze meg mit tud. Bár, elképzelhető, hogy egy kis keresgélés után sokkal jobb termékeket sikerül levadászni a polcokról. Majd még igyekszem egy kicsit jobban kikupálódni a témában. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com