2014. május 10., szombat

Felsült-Flormar gyorsszárító fedőlakk | Teszt

Sziasztok!

Szerintem sokan szeretnék megkönnyíteni az életüket egy-egy praktikus dologgal. Ezek egyike a gyorsszárító fedőlakk, aminek az a lényege, hogy az eredeti idő törtrésze alatt meglehetünk a lakkozással, úgy hogy 5-10 perc után a legkisebb szél vagy sóhaj sem fogja tönkretenni a lakkozást. Ennek reményében hoztam el még tavaly október körül ezt a lakkot..

A csomagolás a szokásos 11 ml, mindezt 890 HUF-ért, egy kicsit drágább, mint a Flormar lakkok nagy része, de gondoltam, hogy ennyit megérhet ez a lakk.

Állagra elég hígnak tűnik már az üvegben is, amit a kis doboz kibontása után vehetünk kézbe. A használati utasítás a dobozon van, a papír, amit láttok a képen, az csak egy összegzés, hogy milyen más lakkok vannak még ebben a "családban".


Igazából a lényeget el is árulom: nem jött be egyáltalán ez a termék. Egyszerűen nem adja azt, amit az ember elvárna tőle. Ami a legviccesebb, hogy a Flormar fehér lakkommal borzalmasan működik. Egy kicsit lehetne kompatibilisebb, ha már egy márkába tartoznak, szerintem ez a minimum, amit elvárhatnék, így első körben. A két lakkot 2 hét eltéréssel vettem, így nem nagyon játszik itt most az a tény, hogy: biztos jó régi lakkra kentem fel így ne is várjak csodát.


Ami még abszolút zavaró, hogy néhanapján oldja is, a felkent lakkokat. Például a Golden Rose pirosát először feloldotta, de miután 2-3 percet vártam és csak azután kentem fel, akkor már tényleg úgy viselkedett, ahogyan alapjáraton kellett volna. Ez az oldódás mondjuk nem mindig van jelen, de hagy kezdhessem már el festeni a jobb kezemen a lakkozást, ha már a balon is befejeztem, úgy, hogy nem oldja le egy kicsit sem a lakkot. Ennek a pár perces elővárakozásnak így meg semmi értelme nincs, mert az az idő amíg elővárok 2-4 perc, plusz még az az 5 perc amíg az új fedőlakk réteg is jól megszárad, csak még nagyobb időeltorlódást eredményez, mintha csak simán az alaplakk+sima lakk kombinációt használnám.

Más márka lakkjai még: A Models Own lakkomat felbuborékosította, amitől enyhén paprikás hangulatba kerültem. Főleg amiatt, mert azt a lakkozást fotózásra is szántam volna, de elrontotta az összes képet, így vállalhatatlan lett az egész, és emiatt újra kellett lakkozzak, egy másik időpontban. (Képzelhetitek a fejemet, amikor megláttam a képeket. Szerintem bika még nem nézett úgy vörös posztóra, ahogyan én akkor fontolgattam, hogy most lefejelem a képernyőt.)

 Amin csodálkoztam, az az hogy a Golden Rose lakkokkal amúgy összeegyeztethető némi várakozással, meg néha a Lovely lakkokkal is. De felfoghatatlan számomra, hogy a Flormar lakkokkal miért nem akar működni. A száradási idő nem hogy gyorsulna... nem, még több lesz.

 A legfurább talán az, mintha nem is a szárítást hivatott volna elősegíteni ez a lakk, hanem egy béna, fura védőréteget érzek a körmömön és mintha a lekent lakkok is inkább géles lakkozásnak hatnának, mint egy sima mezeinek. Barátomnak is feltűnt, aki amúgy nagy nem egy nagy tudor a témában, de amikor az aznap lakkozott körmömhöz hozzáért, mondta, hogy ezen még mindig érezni, hogy nem száradt meg és hogy olyan gumiszerű az anyaga. Rá is kérdezett, hogy valami újdonságot próbáltam-e ki, de ki kellett ábrándítsam, hacsak nem újdonság az, hogy már megint a felsülés tudományában mélyedtem el ezen a téren...

Nagyon nem ajánlom, persze aki szeretne pénzt kidobni az ablakon, az nyugodtan vegye meg, vagy ha esetleg más márkákkal nem működik egy előző gyors szárító lakkja, akkor tegyen egy próbát, hátha. De, vajmi kevés rá az esély.... Még az Essence lakkokkal való viselkedésére leszek kíváncsi. Ha azokra beválik, talán "a néha használom kategóriába" bekerülhet. Röviden, tömören: bűn rossz. Most már úgy érzem tényleg a NYC Turbo Dry-hoz kellene forduljak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com