2014. szeptember 28., vasárnap

Karin Herzog végre Magyarországon is! | Új márka a láthatáron


Sziasztok! 

A múlt hét izgalmasan telt Mea és számomra is, hiszen egy új, immár itthon is bevezetésre került márka rendezvényén vehettünk részt. Az igazság az, hogy két új márka került be a piac körforgásába, de első körben a Karin Herzog termékekből kaptunk egy kis ízelítőt. Ha érdekel az új márka, akkor vizslass tovább, igyekeztem sok hasznos tudnivalót magamba és a blogba is szívni!



Rövid bevezetés a márkáról

Svájc. Mi jut eszetekbe róla? Pontosság, nyugodtság, hegyek, tiszta rendezett életvitel. A márka bizony ebből az országból származik, még pedig 1975-ben sikerült bevezetni az első bőrápoló családot Karin Herzog néven. A márka Dr. Paul Herzog nevéhez fűződik elsősorban, aki kutatásainak köszönhetően nagyon sokat foglalkozott az oxigén emberi testre gyakorolt hatásával. A felesége, Karin Herzog viszont élelmes volt és meglátta azt a lehetőséget, hogy az oxigént az arcápolásban is lehetne hasznosítani. 
A márka székhelye és vezetése Párizsban található.



Biztonság és bevezetés: 

EXPERTOX által van engedélyeztetve a márka, ez az egyik legszigorúbb ellenőrzés a káros, toxikus anyagok kikerülésére. 


Na de miért is előnyös az oxigén? 
A bőrünkben az idősebbé válás folyamán egyre kevesebb az oxigén, ami nem is lenne baj, egészen addig, amíg ez a hiány be nem lassítja a regeneráló folyamatokat és gyorsítja fel a ráncosodást is. Az idősebb korosztálynak azt hiszem ez a kettős ismerős lehet, még én is észreveszem magamon ezt,.. 

Amit én kiváltképp nagy előnynek tartok, az az, hogy az oxigén elméletileg és gyakorlatilag is minden bőrtípusra jó, sőt a tapasztalatok szerint vitaminokkal dúsítva még előnyösebb hatások érik a bőrt.




A termékekről: 
Érdekesnek tartottam a találkozó alkalmával az ecsetes krémezést, és a 100% selyemből készült kendőt, nagyon fura volt a tapintása. Smink- és faggyú eltávolítására való utóbbi. Ezen kívül a kínálat főleg nőkre specializálódik, azon belül is az idősebb korosztályra, bár a termékek között van olyan ami már 20 éves kortól aktív része lehet az arcápolásnak is. 
A termékskála fő részét az arcápolás teszi ki, ezután jön a testápolás, majd végül, nagyon elenyésző százalékban a férfi bőrápolás. 
A termékek közül lentebb találhatjátok a sláger termékeket, értelemszerűen ezek a legeladottabb darabok a márkánál (2013-as adatok alapján). 




Árak: 
Az egyik legfontosabb piaci jellemző, tudom, hogy nagyon sokunknál ez dönt. A Karin Herzog leginkább  közép árkategóriában mozog, vannak olcsóbb termékeik is természetesen, érdemes körülnézni alaposan, mert attól függetlenül, hogy az egyik krém 80 euróba kerül, még akadhat másik krém is, ami jó lehet. Halkan megjegyzem az itthoni értékesítők lefaragtak az árakból, és már nem éri meg külföldről hozatni ezeket a kozmetikumokat- ez egy kicsit gazdasági szemmel nézve amúgy jó döntés volt. (Gondoljunk csak bizonyos márkákra, amik kinn jóval olcsóbbak még ma is, de behozták őket Magyarországra és itthon már-már kidülled az ember szeme, ahogyan meglátja a forintban kifejezett árat.) 



Amit érdemes még tudni a márkáról: 
Elég egyedi és szerintem kissé merész vállalkozás is egy olyan termékcsaládot behozni az országba ami nagyrészt kozmetikusoktól vásárolható meg. A termékeket kozmetikusoktól, webshopon keresztül és még személyesen is megvásárolhatjátok a Sarmline-tó, az alábbi elérhetőségen! (A webshop még nem nyitott meg egyelőre!) 
Sarmline Magyarország Bt.
info@sarmline.hu
vida.valeria@sarmline.hu
Tel.: +36 30 983 2381



Ami nekem szimpatikus volt/Személyes:
Szeretem, ha egy márka igényes, és ezt nem az árára értem egyáltalán, hanem jó érzést kelt bennem az, ha valaki ügyel a higiéniára is. Hány meg hány olyan márkát ismerek, akik maguk ugyan spatulával belenyúlnak a krémeikbe a higiénia elvén, de azt a törekvést sosem láttam, hogy ezt a vevőikre is át akarnák ragasztani. Talán ez az első olyan márka, ahol külön ecseteket lehet kapni arra, hogy felvidd a krémet magadra, ezáltal kevesebb baktériummal sikerülvén elárasztani a tégelyt.  Ráadásul az ecset nem csak higiéniai célokat szolgál, hanem leginkább arra hivatott, hogy a krémben lévő oxigén ne a kézbőrön kezdjen el aktiválódni, hanem ott, ahová való: az arcon. Röviden tehát: az aktív anyag hatékonyabb felszívódását segíti az ecset. Egyébként, nem marketing fogás, az ecsetek a legtöbbször ajándékba vannak a vásárlások, vagy bizonyos szettek mellé becsomagolva, de külön is megvásárolhatóak 250 forintért, szóval nem egy elérhetetlen valamiről van szó, mégis sokat jelenthet ez az apróság a felvitelnél. Egyszerűen szerintem arra megy ki ez az egész, hogy a higiénikusabb és hatékonyabb, ezáltal eredményesebb kozmetikum használat felé terelgessék az embereket. 

Ha minden igaz, akkor még egy másik márka termékcsaládjával is meg tudunk ismerkedni. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com