2014. szeptember 8., hétfő

Paletták a láthatáron: Make Up Revolution | Egyéb



Sziasztok!

Már egy ideje szerettem volna túllépni a Miss Rose az Essence és a Catrice háromságon, hogyha szemhéjpúderekről van szó. Egy ideig sikerült is, amikor anno vettem egy L'Oréal darabot, de aztán megakadtam. Idén a Pink Panda kínálatában feltűnt pár új  Revolution darab, ami megtetszett, gondoltam teszek egy próbát a márkával. Két palettát rendeltem első körben, hármat akartam, de naná hogy az a paletta amit a legjobban szerettem volna, nem volt készleten. Úgyhogy most már árgus szemmel figyelem a készletet!

Két paletta landolt az elektronikus kosárban: a Welcome to the pleasuredome és a Girls on film. Az első palettával már össze-összeismerkedtünk, bár még az összes lehetőségét nem sikerült kiaknáznom. De legalább elmozdultam a komfortzónámból, nincs mit tenni, nálam ez ilyen lassan megy! :)




Egyébként a csomagolás egyszerű, fekete pattintós, akciósan még szerintem az ár egészen normális értéket üt meg. Bár 2 igencsak gyenge színt találtam eddig, de ha a maradék 16 jól működik, már megérte. A becenevek nagyon jók, nem szeretem a számozásokat, igaz, 1-2 esetben én más nevet adtam volna, de ez már tényleg csak szőrszálhasogatás, nem én készítettem a palettát, szóval a nevem ilyen téren, valahol a "hallgass" és a "ne szólj bele nem telefon" között van. 

A palettákhoz nem nyúltam, van ahol egy icipici darab kitört, vagy kijött a púderek közül. A lényeg, hogy nem én koszoltam, sajnos így kaptam kézhez őket, aminek az egyik palettánál nagyon nem örültem. De gondoltam, hogy nem csinálok semmit sem a kosszal, sem semmivel, mert múltkoriban (az alapozóknál) nehezményeztétek, hogy miért nem eredeti állapotban csinálom a fotókat.

Welcome to the pleasuredome képek




Girls on film képek 





Gondoltam Titeket is érdekelhetnek ezek a darabok, így a jövőben velük is szeretnék egy kis szeletet megtölteni a blogon. 

Ti melyikre vagytok a legkíváncsibbak? Van-e már most kedvenc? És a fantázia nevek közül?

3 megjegyzés:

  1. Jól néznek kis! Ugye csinálsz mintákat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csinálok, tervben van! De az is sok idő lesz, ahogy elnézem, remélem kivárjátok azért!:)
      (Ezzel a bejegyzéssel 1,5 hetes csúszásban vagyok, így legalább ennyit tolódik a színmintás poszt is. :S)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com